וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו בדרך לקמפ נואו?

14.11.2007 / 20:12

הקשר הפורטוגלי של יובנטוס, שהיה על הכוונת של ברצלונה בקיץ, עשוי להגיע בחלון ההעברות בינואר. רייקארד כועס על מגן אקוייאנו

ראשי ברצלונה, שהביעו את חששם לאחרונה מכך שהקישור של הקבוצה לא מספיק עמוק, שוקלים לצרף את קשרה של יובנטוס, טיאגו. הקשר, שהגיע מליון בקיץ, לא הצליח להשתלב בקבוצתו של קלאודיו ראניירי, ורשם מעט מאוד הופעות בליגה. ברצלונה כבר היתה מעוניינת בשירותיו של הפורטוגלי בקיץ, אבל לבסוף ויתרה עליו. עתה נראה שהקשר עשוי להגיע לקמפ נואו בינואר, כשיתחדשו מועדי ההעברות.

אמש (שלישי), הביסה ברצלונה את אקוייאנו 0:3 במסגרת גביע המלך, אך הסיפור הגדול של המשחק היה קשור לעבירה שביצע מנואל קריסון, אחד ממגיני אקוייאנו, על ג'ובאני דוס סנטוס. השחקן פונה באלונקה מהמגרש, ואמור לעבור בדיקות שיקבעו את מידת פציעתו. בהמשך המשחק הורחק קוליסון, ומאמן ברצלונה, פרנק רייקארד, שהיה נזעם על פציעת שחקנו, החליף דברים עם קוליסון. "הוא היה מופתע שהוא הורחק", אמר רייקארד לאחר המשחק, "אבל זה היה טוב בשבילנו, כי הוא כמעט הרג שני שחקנים שלנו". קוליסון לעומת זאת, טען שהמאמן ההולנדי קילל אותו, ואמר שאימו של קוליסון, עוסקת במקצוע העתיק בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully