וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "נצא מנתניה כמנצחים"

אורי שלו

14.11.2007 / 16:55

"כמו אימון קבוצת כדור-מים ללא מים", תיאר שוער בית"ר את האימון בו השתתפו רק 9 שחקנים, וניבא כי קבוצתו תנצח את עטר במחזור הבא

ליגת העל לקחה פסק זמן בשל פגרת הנבחרת, וכמו תמיד בתקופה האחרונה, מי שסובלת מכך יותר מכל היא בית"ר ירושלים. בשורות האלופה מתכוננים למשחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב, אולם היא חסרה חמישה משחקני הנבחרת שלה בשל ההכנות למשחק מוקדומות יורו 2008 נגד חוס הידינק ולהקתו. טברטקו קאלה השווה את האימון שנערך היום (רביעי) לאימונה של "קבוצת כדור-מים ללא מים" בשל מיעוט השחקנים שהשתתפו בו. רק תשעה שחקנים התאמנו, לאחר שבנוסף לטוטו תמוז ושגיא שטראוס הפצועים, גם תומר בן יוסף לא התייצב בשל מחלה.

המאמן יצחק שום תירגל את שחקניו בבעיטות ומשחקונים על שטח קטן בדגש על תחרותיות, יצירתיות ובעיקר חדוות משחק. טוטו תמוז ושגיא שטראוס עדיין סובלים מכאבים עזים בקרסוליהם וערכו טיפולים ואימונים אישיים קצרים.

שוער הקבוצה, טברטקו קאלה, התייחס לאווירת האימון הייחודית ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אין מה לעשות, השחקנים הלכו לנבחרות הלאומיות שלהם, אני מאחל להם הרבה הצלחה נגד רוסיה, אנחנו חייבים להמשיך ולעבוד כאן קשה".

קאלה נשאל האם יש אווירה שונה באימונים מסוג זה, והשחקנים מרגישים ירידת מתח, והשיב: "גם כשכל הקבוצה נמצאת כאן יש אווירה נהדרת ורצינית, אומנם שיש מעט שחקנים, אז יש משחקונים יותר קטנים והם בדרך כלל גם יותר כיפיים. יש למכבי נתניה יותר זמן להתכונן למשחק נגדנו בעוד עשרה ימים, אני מקווה שלא נאבד מיכולתנו עד למשחק נגדם, הם קבוצה מאוד קשוחה עם שחקנים טובים, אבל כמו כל קבוצה יש להם יתרונות וחסרונות, אנחנו נלמד אותם ונתכונן אליהם".

משחקה של בית"ר ייערך בקופסה, וקאלה אינו נבהל מהמעוז הנתנייתי. "אני זוכר שעם מכבי עשינו שם 1:1 בשנה שעברה, ועוד היינו אמורים להפסיד, תנאי האצטדיון מאוד קשים, האוהדים שלהם יושבים מאוד קרוב למגרש. אני אישית מאוד אוהב אצטדיונים קטנים מסוג זה, הם מכניסים אותך לאווירת המשחק. אנחנו לא צריכים לפחד מנתניה, אבל כמובן שאנו מכבדים אותם, נזהרים מהם, ואני מאמין שגם נצא משם כמנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully