וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאבס עורכים מחאה נגד גיא לוזון

14.11.2007 / 13:22

אוהדי מכבי פ"ת קיבלו דיווח לפיו עמוס לוזון לא מינה מאמן מבחוץ כדי לפנות מקום לאחיינו. במשחק הקרוב יונפו שלטים בגנות המאמן

חוג האוהדים של מכבי פתח תקוה כינס ישיבת חירום שעוסקת בתפקיד המאמן. לאחר מינויו של עופר פביאן, קיבל חוג האוהדים דיווח כי הנשיא, עמוס לוזון, לא מינה מאמן מבחוץ על מנת לפנות מקום בבוא העת לאחיינו, גיא לוזון. בחוג האוהדים ממשיכים לטעון בכל תוקף כי כוונת ההנהלה היא למנות את גיא לתפקיד כבר בשבועות הקרובים.

האוהדים החליטו לנקוט בפעולות מחאה החל מהמשחק הקרוב, מול בני סכנין. במשחק יונפו שלטים כנגד גיא לוזון. אחד השלטים שאותו הכינו האוהדים נושא את הכתובת: "אם גיא יחזור – אנחנו נלך".

בקבוצה, אגב, טוענים כי לוזון לא יחזור העונה לאורווה. גורמים בקבוצה אישרו כי לוזון ימונה לתפקיד בתום העונה הנוכחית ויחזור למלאבס בעונה הבאה. יחד עם זאת, הדבר תלוי בחוזה של המאמן בהפועל תל אביב. כזכור, ללוזון חוזה לשנתיים נוספות בוולפסון.

בחוג האוהדים אישרו את הידיעה. משם נמסר בתגובה: "לא ניתן שגיא לוזון יחזור למכבי פתח תקוה. זה נכון שהמועדון מנוהל על ידי משפחה אחת, אבל יש לקבוצה גם אוהדים. נמאס לנו מקומבינות וכבר במשחק מול סכנין נשמיע את דעתנו".

"זה נכון שהכנו שלטים נגד גיא. מכבי פתח תקווה מביאה בחלק מהמשחקים 2500 אוהדים למשחקי הבית, חבל שנחזור לימים של פעם בהם היו מגיעים 300 אוהדים למשחקים. חוג האוהדים מצפה מגיא לוזון שייצא בהודעה שאין לו כוונה לחזור למכבי פתח תקווה בעשור הקרוב. רק אז, אולי, נהיה רגועים".

בנושא אחר, אבל עדיין בנושא המאמן. שחקני הקבוצה הביעו שמחה נוכח מינויו של פביאן לעמדת המאמן. "הוא מאמן ראוי שמכיר אותנו יותר טוב מכל מאמן בארץ". עד המינוי הרשמי שהתקבל אתמול סמוך לשעה עשר בערב, תמך עמוס לוזון במאמן ג'ון גריגורי. היו"ר שינו זוארץ תמך דווקא בפביאן או במאמן ישראלי אחר. פביאן קיבל את התפקיד וזוארץ יצא "כשידו על העליונה". בחוג האוהדים, אגב, תומכים בפביאן. כמה מחברי חוג האוהדים מתכוונים לפנות למאמן בבקשה שיציג את הכדורגל ההתקפי שמקובל בשנים האחרונות במועדון. כזכור, גיא לוזון שיחק עם שלושה חלוצים, יוסי מזרחי עם שניים.

פביאן, 45, שיחק 15 עונות במכבי פתח תקוה. כמו גיא לוזון, גם הוא עבר במספר תפקידים לפני שמונה לתפקיד. פביאן ששימש כמאמן שוערים אימן את קבוצת הנוער ומאוחר יותר לוזון היה זה שמינה אותו לתפקיד עוזר המאמן.

פביאן, אגב, העביר היום (רביעי) את האימון הראשון כמאמן ראשי קבוע. לפני האימון כינס היו"ר שינו זוארץ את השחקנים ואמר להם: "בלעדיכם עופר לא יצליח פה. המטרות שלנו נשארו אותם מטרות, עזרו לו לעמוד בהן". פביאן אמר: "זה לא אימון ראשון שאני מעביר, אלא אימון ראשון בצורה פורמלית, כלומר מאז קבלת ההודעה שאני מאמן ראשי קבוע. שום דבר לא השתנה מבחינתי. אני גאה ביחס של השחקנים מאז שיוסי עזב ועד שקיבלתי את המינוי. במהלך כל הזן הזה הם התנהגו כאילו אני המאמן הראשי לכל דבר". מחר (חמישי) בשעה 11:00 תארח הקבוצה למשחק אימון את הנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully