וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק העפיל לחצי גמר המאסטרס

14.11.2007 / 15:12

האמריקאי היה חד וממוקד בניצחון 1:6, 4:6 על גונזלס, והעפיל לשלב הבא. פדרר השיג ניצחון בכורה 4:6, 3:6 על חשבון דוידנקו

אחרי ההפסד לפרננדו גונזלס בפתיחת טורניר המאסטרס, הטניסאי מספר 1 בעולם, רוג'ר פדרר, חייב לנצח את שני המשחקים שנותרו כדי להפיל לחצי גמר הטורניר. המשוכה שעמדה בפניו ענתה לשם ניקולאי דוידנקו (4 בעולם), והשוויצרי דילג מעליה עם ניצחון 4:6, 3:6, וחגג ניצחון ראשון במאסטרס של 2007. משחקו הבא של דוידנקו, שרושם הופעה שלישית רצופה במאסטרס, יהיה מבחינתו לפרוטוקול בלבד.

שני הטניסאים שמרו על חבטות ההגשה שלהם, עד שפדרר השיג שבירה במערכון השמיני ונראה היה שהוא משייט לניצחון קליל במערכה, אבל הרוסי, הוכיח קור רוח, ושבר בחזרה. השוויצרי, כהרגלו, המשיך להציג משחק מגוון ובמשחקון העשירי הדף את חבטות גב היד המדויקות של יריבו, וניצח את המערכה 4:6. אפילו סרב ראשון ב-86 אחוזים לא עזר לרוסי במערכה הזו.

קרב איתנים התחולל במשחקון השני של המערכה השנייה, ובסיומו שמר דוידנקו על ההגשה. במשחקון הרביעי כבר לא נשאר לרוסי כוח, ופדרר שבר ל-1:3. בשלב הזה דוידנקו הרים ידיים, ופדרר רשם ניצח את המערכה 3:6, וחגג נקודה ראשונה במאסטרס.

איי-רוד על המסלול

במשחק השני בבית האדום התמודד האמריקאי אנדי רודיק נגד הצ'יליאני פרננדו גונזלס. ניצחון היה מבטיח לכל אחד מהטניסאים את שלב חצי הגמר, ובתום שתי מערכות היה זה איי-רוד שחגג העפלה עם 1:6, 4:6.

כנראה שהראש של גונזלס היה בניצחון הגדול על פדרר, אחרת קשה להסביר את חוסר הריכוז שלו במערכה הראשונה, כשהחליק על המשטח ובהמשך אף בלם לא טוב והתרסק על אחת משופטות הקו. את אנדי רודיק זה לא ממש עניין, והוא שעט ל-0:5 מוחץ בדרך ל-1:6 במערכה.

גונזו עלה חדור מוטיבציה למערכה השניה, ובטעות אף שלח כדור שפגע ברודיק במהלך המשחקון הראשון. האמריקאי היה חד, מרוכז ונעזר בסרבים האדירים שלו, כדי לעלות ל-1:3. בהמשך לא הושגו שבירות, ורודיק, ששמר על קצב קבוע, סגר עניין עם 4:6 במערכה, והעפלה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully