וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "לאנגליה לא מגיע לעלות ליורו"

14.11.2007 / 9:33

חוס הידינק חם לקראת המפגש המכריע של רוסיה נגד ישראל, עוקץ את האנגלים ומבטיח לרוסים עלייה: "זה כמו גמר המונדיאל עבורנו"

בעוד שנבחרת ישראל מתכוננת לה ברוגע לקראת המשחק חסר החשיבות שלה מול רוסיה בשבת באיצטדיון רמת גן, הרוסים מתכוננים למלחמת עולם, והם יודעים שניצחון חוץ יבטיח להם את ההעפילה ליורו 2008 בלי קשר לתוצאה שתשיג אנגליה מול קרואטיה ביום רביעי.

חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה, שידר ביטחון רב לקראת המשחק: "אני מאוד רגוע, כי אנחנו יודעים שניצחון יעלה אותנו ליורו. זה עד כדי כך פשוט, וזה בידיים שלנו. אני מרוכז לחלוטין במשחק, ואני לא מוטרד. עבורי המשחק הזה הוא כמו גמר המונדיאל. עברנו כל כך הרבה בקמפיין הנוכחי, שיהיה בלתי אפשרי עבורנו להיכשל בישראל".

"אני מספיק מציאותי כדי להבין שמדובר במבחן גדול עבורנו", המשיך הידינק. "על ישראל אין שום לחץ כיוון שהם איבדו סיכוי להעפיל. בנוסף הם משחקים בבית, והם ינסו לתקוף, אבל אני לא חושב שהם יצליחו ללחוץ אותנו במשך כל תשעים הדקות. נצטרך לדבוק בתכנית שלנו ולהיות אגרסיבים במקביל, ותוך כדי גם להיזהר מההתקפות המתפרצות שלהם".

לאחר מכן התפנה ההולנדי המנוסה לעקוץ את נבחרת אנגליה, הממתינה בקוצר רוח לעזרה מצידה של ישראל: "אם מנתחים את הבית שלנו ואת הנבחרות שבו, לאנגלים לא מגיע לעלות. רוסיה היתה עקבית לכל אורך הדרך, ואם נצליח לעלות, אף אחד לא יוכל להגיד שזה לא מגיע לנו. זה לא שקרה לנו איזה נס או שגירדנו ניצחונות דחוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully