וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי בדרך החוצה מניו יורק?

14.11.2007 / 6:43

כוכב הניקס נטש את קבוצתו לפני ההפסד בפיניקס, ושלח איום ישיר לעבר מאמנו: "לא כדאי לאיזיאה שאני אספר מה שאני יודע עליו"

שמונה משחקים התקיימו הלילה (בין שלישי לרביעי) ברחבי ה-NBA, אבל הסיפור החם ביותר בליגה התרחש מחוץ לפרקט, כשכוכב הניקס, סטפון מארבורי, עזב את חבריו לקבוצה לפני משחק החוץ בפיניקס, בנסיבות שעדיין לא הובהרו לחלוטין ועלה על מטוס בחזרה לניו יורק. ההערכות הן שמארבורי זעם על החלטתו של המאמן איזיאה תומאס להעלות את מרדי קולינס הצעיר במקומו בחמישיה, והודיע לו שבמקרה כזה הוא יעדיף שלא להתלבש כלל.

כשנחת בניו יורק סיפר מארבורי לגדוד העיתונאים שהסתער עליו כי הוא עזב את הקבוצה באישור של תומאס, אך מהמאמן עדיין לא נשמע אישור לדברים עד כה, וכל מה שהוא הסכים להגיד הוא שהעניין יטופל בתוך המועדון. מארבורי סיפר כי הוא לא מתכוון להצטרף לחבריו במשחקם הבא בלוס אנג'לס מול הקליפרס מחר. בתפוח הגדול כבר ידעו לספר שהניקס יהיו מוכנים לשמוע הצעות לטרייד תמורת הכוכב הבעייתי שלהם, ובמידה ולא יימצא דורש לשירותיו הם אפילו ישקלו לקנות את חוזהו ולשחררו לחופשי.

מאוחר יותר פירסם ה"ניו יורק דיילי ניוז" כי מארבורי לא הסתפק בנטישת הקבוצה לפני המשחק, ואף שלח איום ישיר לעברו של תומאס, לאור העובדה שהרכז העיד לאחרונה לטובתו של מאמנו במשפט ההטרדה המינית של איזיאה. "הוא חייב להעלות אותי בחמישייה", צעק מארבורי לעבר חבריו לקבוצה כשגילה שהוא אמור לפתוח על הספסל. "יש לי יותר מדי מידע עליו שלא כדאי לו שאני אספר, והוא יודע את זה. הוא חושב שהוא יוכל לתקוע אותי, אז אני אתקע אותו עוד קודם. אין לו מושג אילו דברים אני יודע".

והיו גם משחקים הלילה. הניקס, ללא מארבורי, הפסידו בפיניקס 113:102, בוסטון נשארה מושלמת אחרי 86:101 על אינדיאנה, רשארד לואיס דרס עם אורלנדו את קבוצתו הקודמת סיאטל 76:103. סן אנטוניו הביסה בקלות 92:107 את הלייקרס, דאלאס לא התקשתה אף היא עם 84:99 על פילדלפיה, מיאמי חזרה לסורה עם הפסד 91:76 לשארלוט, ו-41 נקודות של טרייסי מקגריידי לא עזרו ליוסטון שהפסידה 105:99 לממפיס. פורטלנד המשיכה להפתיע, הפעם עם ניצחון 94:102 על דטרויט.

מנצחים בהילוך שני

פיניקס (2:6) - ניו יורק (4:2) 102:113

קשה לייחס את הפסדם של הניקס להסחת הדעת שגרמה נטישתו של מארבורי לפני המשחק, פשוט כי יחסי הכוחות בין הקבוצות היו עצומים גם קודם לכן. היעדרותו של זאק רנדולף, שעדיין לא נמצא עם הקבוצה בעקבות מות סבתו, ופציעתו של מרדי קולינס, שפתח במקומו של סטארבורי בחמישייה, ודידה החוצה שש דקות מהפתיחה, בוודאי לא סייעה לניו יורקרים.

הסאנס נהנו ממשחקו הטוב ביותר של אמארה סטודמאייר מאז הניתוח האחרון בברכו, אותו סיים עם 26 נקודות, 12 ריבאונדים וארבע חסימות ב-30 דקות. שון מריון וליאנדרו בארבוסה הוסיפו 23 כל אחד, וגרנט היל תרם 21 (7 מ-8 מהשדה). סטיב נאש, שיודע כנראה שמול יריבות מסוימות אפשר לשמור כוחות, סיים עם חמש נקודות בלבד בנוסף ל-12 אסיסטים. ג'מאל קרופורד הוביל את הניקס עם 21 נקודות, פרד ג'ונס הוסיף 19 ונייט רובינסון תרם 18 מהספסל.

אינדיאנה (4:3) - בוסטון (0:6) 101:86

הסלטיקס הביאו את ההצגה הכי טובה בעיר לאינדיאנה, כדי לאפשר ללארי בירד להתרשם מקרוב מהמודל החדש של הירוקים, ועל הדרך המשיכו את ייסוריהם של הפייסרס שלו. אחרי שלושה ניצחונות רצופים בתחילת העונה דיברו באינדיאנפוליס על רוחות חדשות שהביא המאמן החדש ג'ים אובריאן, אבל מאז הפייסרס רק מפסידים. הפעם קצת קשה להאשים אותם, כשמולם התייצבה השלישייה החמה ביותר בליגה כיום, שכהרגלה סגרה את הסיפור כבר ברבע השלישי והורידה הילוך לקראת הסיום.

כשקבוצה בנויה על שלושה שחקנים בלבד, כל פציעה של אחד מהם עלולה להיות קריטית. זאת הסיבה שכשפול פירס חדר אל הסל ברבע השני, רק כדי להיעצר בעבירה חריפה של ג'מאל טינסלי, כל הספסל של בוסטון התרומם לראות מה מצבו של הכוכב. אלא שפירס ענה על המגרש, ובשלוש הדקות לאחר העבירה הוא קלע 13 נקודות מתוך ה-31 שלו במשחק, כדי להוביל את בוסטון לניצחון 86:101 נגד אינדיאנה, ולשמור על המאזן המושלם.

פירס היה כל כך עצבני, שהוא אפילו עשה שכיבות סמיכה בין זריקות העונשין כדי לעצבן את טינסלי ואת הקהל המקומי. "רק רציתי לשחרר קצת עצבים", אמר הכוכב בירוק. דוק ריברס, שראה את המצב של השחקן שלו, החליט להשאירו על המגרש. "הם הציתו להבה מתחת לפול, וכמאמן, הייתי צריך להחליט מה לעשות. החלטתי שאם זה מה שיכניס אותו למשחק, נרכב על הגל הזה".

ברבע השלישי התעורר גם ריי אלן, שלא קלע בכלל במחצית הראשונה, וקווין גארנט דאג לבלום נסיון קאמבק אחרון של המקומיים ברגעי ההכרעה. פירס סיים כקלעי הבולט של הסלטיקס עם 31 נקודות בנוסף ל-11 ריבאונדים, גארנט רשם 18 ו-11 משלו, ואלן סיים עם 17. דני גריינג'ר הוליך את אינדיאנה עם 24 נקודות, ג'רמיין אוניל קלע 10 בלבד ב-34 דקות.

הוא בועט, הוא שורט, והוא צולף

סן אנטוניו (1:7) - לוס אנג'לס לייקרס (3:3) 92:107

בשקט האופייני להם, הרחק מההמולה סביב הפתיחה החלומית של הסלטיקס, מראים הספרס שגם הם הגיעו מוכנים לעונה, והם לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז בזמן הקרוב. ברוס בואן לקח על עצמו את התפקיד הקבוע של לעצור את קובי בריאנט, ובין לבין גם מצא זמן לצלוף שש שלשות ללא החטאה. בואן, שממוצע הנקודות שלו העונה עומד על 2.9, סיים עם 23 נקודות. "הוא לא נדלק רק במשחקים נגד בראיינט או מישהו אחר" , אמר מאמן הספרס, גרג פופוביץ'. "הוא בא לעבוד כל ערב והוא מקצוען אמיתי". לטוני פרקר היה הסבר יותר מלומד: "כולם יודעים שאסור להשאיר את ברוס פנוי לשלשה מהפינה".

פארקר הוביל את הספרס עם 26 נקודות ותשעה אסיסטים, מאנו ג'ינובילי תרם 17, וגם ערב חלש ביותר של טים דאנקן (5 נקודות ב-2 מ-13 מהשדה) לא קילקל את החגיגה. קובי בריאנט הוליך את קלעי הלייקרס עם 18 בלבד, בנוסף לתשעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, ג'ורדן פארמר קלע 16, ולמאר אודום, במשחקו השני מאז חזרתו מפציעה, הוסיף 12.

ממפיס (4:2) - יוסטון (2:6) 99:105

במזל טוב גם לגריזליס יש ניצחון ביתי העונה, ואפילו אחד מרשים למדי על הרוקטס העדיפים. דארקו מיליצ'יץ' המושמץ קלע 20 נקודות, אבל חשוב מכך, עשה עבודה טובה בשמירה על יאו מינג. "נהגתי להיות שחקן התקפתי לפני שהגעתי לקבוצה הזאת", אמר דארקו בחיוך, "אבל עכשיו הפכתי להיות שחקן הגנתי". פאו גאסול סוף סוף התעורר מתרדמת הקיץ שלו עם משחק מצוין, כולל ארבע זריקות עונשין מכריעות בסיום, שהעניקו לדובים ניצחון שני העונה. גאסול סיים עם 26 נקודות, ומייק מילר קבר 17. ערב ענק של טרייסי מקגריידי עם 41 נקודות לא עזר ליוסטון, שקיבלה 22 נקודות מיאו מינג, שהיה צריך לעבוד קשה בשבילן, אבל לא יותר מדי מיתר השחקנים.

אורלנדו (2:6) - סיאטל (8:0) 76:103

בימיו בתיכון סיפר קווין דוראנט כי השחקן אותו הוא מנסה לחקות בצורת משחקו הוא רשארד לואיס. הרוקי של הסוניקס לא זכה לשחק עם לואיס, שעזב לאורלנדו זמן קצר אחרי הגעתו של דוראנט לסיאטל, והלילה הוא זכה לחזות מקרוב באלילו מוסיף עוד פרק עגום לפתיחת העונה המחרידה של קבוצתו. לואיס, שפגש לראשונה את הקבוצה בה בילה את תשע עונותיו הראשונות בליגה, הוביל את המג'יק, ששלטו במשחק לכל אורכו, עם 22 נקודות, קית' בוגאנס הוסיף 16, ודווייט הואורד הצטנע עם 13 ו-12 ריבאונדים. דוראנט היה חלש מאוד עם 10 נקודות באחוזים רעים (4 מ-13 מהשדה), ניק קוליסון הוביל את המפסידים עם 15 נקודות.

הבלייזרס כבר סופרים עד ארבע

פורטלנד (3:4) - דטרויט (2:5) 94:102

הבלייזרס הצעירים ממשיכים להעלות הרבה חיוכים על פני הקהל באורגון, עם ניצחון רביעי ברציפות, והשני תוך יומיים על קבוצה עם שאיפות אליפות. הפיסטונס היו טובים יותר במחצית הראשונה והובילו בפער שהגיע עד שמונה נקודות, אבל המארחים חזרו ונטלו את השליטה במשחק, כשהם בולמים הסתערות אחרונה של הבוכנות שתי דקות לסיום כדי לחגוג עוד ניצחון. למרכוס אולדריג' שוב הוביל את הבלייזרס עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, ברנדון רוי הנהדר סיים עם 20, כמו גם ג'ארט ג'ק שממשיך להצטיין מהספסל. טיישון פרינס עם 20 וצ'ונסי בילאפס עם 19 ותשעה אסיסטים הובילו את דטרויט.

דאלאס (2:5) - פילדלפיה (5:2) 84:99

הסיקסרס שוב הראו ניצוצות של כדורסל מצוין, והובילו על המאבריקס בתשע נקודות במחצית, אבל אז ג'ייסון טרי נכנס לעניינים. השחקן השישי של המאבס, שהולך וממצב את עצמו כשחקן השישי הטוב בליגה העונה, קלע 12 מתוך 25 הנקודות שלו ברבע השלישי, ועזר לקבוצתו להפוך את התוצאה. דירק נוביצקי סייע לו עם 21 נקודות, 12 ריבאונדים ושמונה אסיסטים, ג'וש הווארד תרם 18. אדי ג'ונס עזב את המשחק אחרי חמש דקות בלבד עם קרסול נקוע, וההערכה בדאלאס היא שהוא ייעדר לפחות לשבועיים. סמואל דלאמברט קלע 18 לפילי, אנדרה איגודלה ניסה עם 15 נקודות, 12 ריבאונדים ושמונה אסיסטים, אבל הוסיף גם שבעה איבודים. ווילי גרין תרם 16.

שארלוט (3:4) - מיאמי (6:1) 76:91

חגיגות ניצחון הבכורה של ההיט הסתיימו במהרה, ואם מישהו בסאות' ביץ' חשב שהבעיות של הקבוצה ייעלמו, הוא קיבל תזכורת כואבת בשארלוט. לפט ריילי כבר הולכים ונגמרים הרעיונות כיצד לייצר נקודות, ובסיום המשחק הוא הציע אחד יצירתי במיוחד: "אולי כדאי שאני אכנס בעצמי למשחק הבא. אני בן 62, עם ירך דפוקה וכמעט לא רואה, ואני מבטיח לכם שאני אוכל לשחק טוב יותר מאיך שכמה מהשחקנים שלי נראו היום", אמר ריילי במרירות. שאקיל אוניל קלע 17 להיט, אבל פרט ליודוניס האסלם שהוסיף 10 לא קיבל עזרה ממשית מאף אחד, ורק סינן בסיום: "זה מביך, מביך מאוד". ג'ראלד וואלאס קלע 19 לבובקאטס, ג'ייסון ריצ'ארדסון הוסיף 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully