וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ הפסידה לפני הדרבי

Shooter

14.11.2007 / 1:02

א.כ. נס ציונה ניצחה במפתיע את סגנית האלופה 27:33 במחזור ההשלמה, רמה"ש גברה בחוץ על ארזים ר"ג, הפועל ר"ג ופ"ת סיימו בתיקו

היום (שלישי) נערכו שלושה משחקי השלמה מהמחזור השביעי בכדוריד. אתר shooter.co.il מדווח כי א.כ. נס ציונה השיגה ניצחון חוץ חשוב על הפועל ראשון לציון, א.ס. רמת השרון ניצחה אף היא בחוץ את ארזים רמת גן והמשחק בין הפועל רמת גן לעירוני פתח תקווה הסתיים בשוויון 30:30. ביום שישי יתקיים המחזור השמיני בליגה, כאשר הדרבי של ראשון לציון יעמוד במוקד המחזור ויועבר בשידור ישיר בספורט 5.

הפועל ראשל"צ - א.כ. נס ציונה 33:27 (6:14)

יכולת טובה של אמיר לנגליב שהבקיע 11 שערים, סייעה לנס ציונה לנצח. האורחים הובילו 3:5 לאחר שמונה דקות. גיל יעקב מראשל"צ ואחרי 15 דקות הוא העניק לקבוצתו את יתרונה היחיד במשחק. הכתומים מנס ציונה ענו מיד, חזרו להוביל וירדו למחצית ביתרון של 14:16. בפתיחת המחצית השנייה שטפו השחקנים של רן קנון את המגרש ועלו ל-18:23 בדקה ה-42, תוך תצוגת התקפה אנמית וחסרת חיים של ראשל"צ. למארחים לא היה להם סיכוי מול משחק ענק של לנגליב וברק פריד, שסיים עם שמונה שערים. בראשל"צ הירבו להבקיע ג'ון אנוצ'ה וגיל יעקב עם שבעה שערים כל אחד.

ארזים ר"ג - א.ס. רמה"ש 34:26 (18:12)

רמה"ש פתחה טוב ועלתה בדקה השביעית ל-1:4, ארזים לא נשארה חייבת ומייד צמצמה ל-4:3 משתי זריקות שבע מוצלחות של אלון קלמוביץ'. עד הדקה ה-19 המשחק היה שקול, אבל ב-9:9 עלתה רמה"ש ל-9:13 וסגרה את המחצית ביתרון של שישה שערים. במחצית השנייה המגמה לא השתנתה ולמרות שארזים צמצמה ל-24:19, רמה"ש לא התרגשה, ברחה שוב והובילה בתשע הפרש 13 דקות לסיום, עד לניצחון החשוב. לקבוצה הביתית הירבו להבקיע אקה אייזק ואמי צ'וקאמיקה עם עשרה ושבעה שערים בהתאמה. למנצחים הרבו להבקיע דורון בן עטייה עם 12 שערים, וטונג'י עבדולראשיד, שהוסיף שמונה שערים משלו.

הפועל ר"ג - עירוני פ"ת 30:30 (12:15)

שתי הקבוצות הפצועות והחבולות עלו למשחק כאשר גם איתי פיירמן, שנפגע בתאונת הדרכים של ר"ג לפני המשחק מול הקרייתים, וגם נדב רובין, שעמד במרכז הקטטה במשחק של פ"ת מול ארזים ר"ג, שיחקו. המשחק נפתח טוב עבור האורחים, שעלו ליתרון 0:4 בדקה העשירית. עד הדקה ה-15 צמצמה ר"ג ל-8:6 ואף הפכה את התוצאה וירדה ביתרון 12:15 להפסקה.

במחצית השנייה לא הצליחו אדוארד יאקובנקו ואולג ויוסיאני לבוא לידי ביטוי, ההגנה של ר"ג לא שמרה טוב את יניב ליפשיץ שהבקיע 11 שערים במשחק, ופ"ת הצליחה להשוות את הפער ולצאת עם תיקו מזיסמן. מלבד ליפשיץ, בלט בפ"ת גם עמית בן שושן עם חמישה שערים. בקבוצת הבית בלטו עומרי מימון וזיו שיפמן עם שבעה וחמישה שערים בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully