וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: אסולין ועובד חוזרים לסגל

רגב גולדמן

13.11.2007 / 22:37

השניים שנעדרו מהדרבי נמצאים בתמונה לקראת המשחק ברביעי מול כפ"ס. הפועל ת"א צפויה לקבל עונש פחות חמור מזה שחשבו תחילה

ההתאחדות לכדורגל החליטה להתחשב בבקשת הפועל תל אביב לדחות את העמדתה לדין משמעתי בעקבות האירועים האחרונים בדרבי ביום ראשון. הקבוצה הייתה אמורה להתייצב מחר (רביעי) במשרדי ההתאחדות על מנת שבית הדין המשמעתי ידון בעונשה הצפוי.

האדומים קיבלו את הבשורה בסיפוק רב. בנוסף לכך, הנהלת הקבוצה חששה הבוקר מאוד כי בית הדין יחליט להפעיל כנגד הקבוצה את הפחתת הנקודות על תנאי שעומדות כנגדה. הסעיף, שבגינו תועמד הפועל תל אביב, פחות חמור מכפי שציפו תחילה, ולפיכך לקבוצה לא יופחתו נקודות, אלא רק עונש כספי גבוה, וככל הנראה גם משחק ללא קהל.

גורם בהפועל תל אביב אמר הערב (שלישי): "כל נקודה חשובה מאוד לקבוצה, וההבהרות שקיבלנו בנושא הזה מאוד סיפקו אותנו. היה חשש מסוים כי בית הדין יחליט להוריד לנו נקודות בגלל העונש מהשנה שעברה, אבל כשהתברר שנספוג רק עונש ללא קהל, בהחלט אפשר לומר שנשמנו לרווחה".

מחר תארח הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו את הפועל כפר סבא בבלומפילד בשעה 17:00. ליאור אסולין וראובן עובד, שלא נכללו בסגל הקבוצה במשחק הדרבי האחרון, נכללים בסגל להתמודדות. וואליד באדיר, קפטן הקבוצה, יתאמן מחר בוולפסון יחד עם רמי דואני, ברוך דגו וטל חן, שלא יהיו חלק מהסגל למשחק.

גיא לוזון מאמן הקבוצה, אמר הערב לאתר הרשמי: "למרות שכבר אין סיכוי תיאורטי, חשוב לי שרוב הסגל יהיה במשחק בשביל החיבור של הקבוצה. מחר יפתחו מחליפים לצד שחקני הרכב, גם מחר אנחנו רוצים לנצח".

בהמשך פירגן לוזון לאוהדי הקבוצה, ואמר: "אין ספק שהניצחון הזה החזיר לנו את הביטחון אבל זה לא היה קורה בלי הקהל המדהים של הפועל שנתן דחיפה ענקית ביום ראשון. השחקנים עלו בטירוף בזכות הקהל, ולקראת רצף המשחקים הלא קל שמצפה לנו, אני בטוח שהאוהדים ימשיכו בדחיפה ויעזרו לקבוצה לעלות למעלה".

בהפועל תל אביב ינסו בימים הקרובים לגבש תקציב להבאת שחקני חיזוק לקבוצה, בחלון העברות שיפתח בינואר. הנהלת הקבוצה טרם החליטה סופית מי מהשחקנים שכרגע נמצאים בהפועל, יעזבו את הקבוצה בעוד כחודש וחצי. בימים הקרובים ידונו גיא לוזון בצוותא עם הצוות המקצועי של המועדון, על שחקני חיזוק אפשריים, ורק אז יפגשו עם מוני הראל.

במשחק של קבוצת הנוער של הפועל תל אביב שנערך אחר הצהריים נגד הפועל אשקלון (1:6), נכח גיא לוזון יחד עם הצוות המקצועי של הקבוצה. לוזון המשיך וסייר גם בפנימיית הבית האדום והתרשם מאוד מהעזרה שמעניקה הפנימייה, ומהתהליך שאותם בני נוער חווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully