וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן יאמן את מכבי פ"ת עד סיום העונה

13.11.2007 / 22:18

אחרי סירובו של אלי גוטמן והעיכוב בתשובתו של ג'ון גרגורי, נפתרה סוגיית המאמן. פביאן: "עכשיו אצטרך להוכיח את עצמי"

עופר פביאן יאמן את מכבי פתח תקוה עד סיום העונה - כך החליטה הערב (שלישי) הנהלת הקבוצה ובכך שמה סוף לסוגייה שעמדה על הפרק מאז עזיבתו של יוסי מזרחי לטובת אפולון לימאסול. שחקנים בקבוצה התבטאו לאחרונה ואמרו כי פביאן הוא המועמד המתאים לקחת על עצמו את התפקיד, אך עד שעות הערב לא נראה היה שזהו הכיוון של ההנהלה.

לאחר המינוי אמר המאמן: "אין מאושר ממני. אני שמח על המינוי וברצוני להודות להנהלה על כך שבחרה בי. עכשיו אני מקווה להוכיח את עצמי, ולעשות דברים יפים עם מכבי פתח תקוה".

כזכור, בפתח תקוה ציפו לתשובה מצידו של המאמן האנגלי ג'ון גרגורי ובימים האחרונים נעשתה גם פנייה לאלי גוטמן, מאמנה של א.א.ל לימאסול. זה סירב ואילו גרגורי השעה את תשובתו ומינויו אף עורר התנגדות מסויימת אצל חלק מחברי ההנהלה.

שמו של אלי כהן הוזכר אף הוא, אך מועמדותו ירדה בגלל שסגנון המשחק שלו לא היה התקפי מספיק עבור ראשי הקבוצה. בנוסף לכל אלו, גיא עזורי נחשב למועמד רציני לאמן את הקבוצה, אבל בית"ר ירושלים לחצה עליו להישאר במחלקת הנוער ובשעות הצהריים הוציאה הודעה רשמית על הישארותו במועדון. אז עוד אמר עזורי: "ההחלטה של בית"ר ירושלים שלא לשחרר אותי מאוד מחמיאה לי. זה אומר שהמועדון בו אני מועסק מעריך אותי מאוד".

בנוגע להצעה מפתח תקוה, אמר המאמן: "מכבי פתח תקוה זה מועדון גדול. כדורגל זה דבר נזיל, אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

עדכון ראשון: 13.11 17:43
עדכון אחרון: 13.11 22:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully