וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים לא יצאה מההלם

13.11.2007 / 23:01

יומיים בלבד אחרי המהומות במלחה, הפועל ירושלים הפסידה לדן בוס הבינונית 101:94 בגביע יול"ב. הגנה חלשה של האורחים העניקה ניצחון לרועי ברקוביץ' וחבריו ההולנדים. שמיר: "משחק גרוע שלנו"

יומיים אחרי השלכת החזיז במלחה, ונראה שהפועל ירושלים עדיין בהלם. אחרת אי אפשר להסביר את ההפסד לדן בוס ההולנדית, מי שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות בבית של ירושלים, 101:94. הגנה נרפית של ירושלים, לצד דקות טובות של ההולנדים ברבע האחרון, העניקו להם את הניצחון במחזור השני.

לירושלים יש הרבה עבודה. אחרי שיחזרו לארץ ויתאוששו מהאירועים שעברו בשבוע האחרון, יצטרכו שם לעבוד חזק על כל הליקויים הקיימים. גם יכולת טובה של גיא פניני (23 נקודות) אמש (שלישי) לא הצליחה להעניק לירושלים ניצחון על קבוצתו של רועי ברקוביץ', רגע לפני המשחק בהיכל נוקיה מול מכבי תל אביב ביום ראשון. מרכוס סלוטר היה חלש במיוחד בהתקפה, כשגם וויל בליילוק היה רחוק מלהשביע רצון.

דן שמיר, מאמן ירושלים, אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה: "זה היה משחק גרוע שלנו וחוסר הריכוז הוביל לאיבודי כדור. לא הצלחנו לשחק טוב ולהיות במשחק אפילו לרגע". בראיון לגלי צה"ל הוסיף שמיר ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לתירוצים או משהו כזה, אבל בשלב הזה לא פיתחנו עקביות, יש לנו דקות טובות ודקות לא טובות. הדקות הלא טובות הכריעו במשחק הזה. את העקביות הזאת נצטרך לבנות".

ורד כהן מ-"הארץ" מוסיפה כי אנתוני רוברסון, רכז אמריקאי בן 24 (1.88 מטר), נמצא במשא ומתן מתקדם עם הפועל ירושלים. רוברסון, בוגר מכללת פלורידה, נחשב לסקורר מהיר. בשנתיים האחרונות הוא שיחק ב-NBA במדי ממפיס וגולדן סטייט, ולאחרונה שוחרר ממחנה קדם העונה של דנוור נאגטס למרות שהציג ממוצעים מרשימים - 15.3 נקודות ו-5.3 אסיסטים ב-30 דקות. אין זה סוד שבירושלים לא מרוצים מיכולתו הפושרת של הרכז וויל בליילוק. בקבוצה חוששים ש"מקרה אד קוטה יחזור על עצמו", כדברי גורמים בכירים. עדיין לא ברור אם בליילוק ישוחרר עם החתמתו של רוברסון.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם ראמל קארי, גיא פניני, מרכוס סלוטר, טימי באוורס וג'יימי ארנולד. דן בוס עלתה עם ג'וס פרדריקס, טראוויס יאנג, דין אוליבר, ברנדון קורץ וג'ייסון וולס. סלוטר קלע את הנקודות הראשונות במשחק, וב-5:5 גיא פניני קלע ארבע נקודות רצופות שנתנו ביטחון לחניכים של דן שמיר. פניני היה בולט גם בהמשך הרבע כשלא הפסיק לקלוע מ-2 והוסיף אף שלשה וסיים את הרבע הראשון עם 13 נקודות. הרבע הסתיים בשוויון 25:25.

שרון ששון פתח את הרבע השני עם שתי שלשות רצופות, אך ירושלים לא הצליחה לברוח כשמהצד השני הקבוצה ההולנדית שמרה על פער נמוך. בדקה השישית לרבע רועי ברקוביץ' קלע את הנקודות הראשונות, אך נקודות של ארז מרקוביץ' ושלשה של יהוא אורלנד הגדילו את ההפרש לירושלים. אלא שדן בוס לא נשברה, כששלשה שנייה של ברקוביץ' לצד נקודות של חבריו הביאו למהפך, 46:51 במחצית.

אחרי שתי דקות ללא סל, דן בוס שמה גז בפתיחת המחצית השנייה כששלשה של דין אוליבר מצאה את הטבעת, אך ג'יימי ארנולד דאג לנקודות בצד של ירושלים. קיס אקרבום המשיך את היכולת הטובה שלו מהמחצית הראשונה, כשגם דארל טאקר תרם את הנקודות החשובות לביסוס היתרון של דן בוס. הכניסה של דרור חג'ג' למשחק השאירה את ירושלים בעניינים כשנקודות שלו צימקו את ההפרש ונקודות מהקו של פניני הורידו את ירושלים בשוויון 74:74 בסיום הרבע.

טימי באוורס, שהיה חלש עד אותו שלב, החזיר את היתרון לירושלים עם שתי נקודות חשובות. גם שלשה של פניני נתנה מקום לאופטימיות ששמרה את ירושלים עם יתרון. בשלב הזה דן בוס נכנסה לדקות טובות שיצרו לזכותה יתרון שאותו התקשתה ירושלים למחוק והביאו להפסד 101:94 בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: גיא פניני 23 (5 אסיסטים), ג'יימי ארנולד 22 (8 ריבאונדים), טימי באוורס 14, שרון ששון, מרכוס סלוטר (6 ריבאונדים) ויהוא אורלנד 8 כ"א, דרור חג'ג' 5, ארז מרקוביץ' 4, וויל בליילוק 2. שותף ולא קלע: ראמל קארי.

לדן בוס: טראוויס יאנג 29, קיס אקרבום 18, דארל טאקר 17 (7 ריבאונדים), רועי ברקוביץ' 12 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים), דין אוליבר 8, ג'ייסון וולס ורוברט אוונס 5 כ"א, גרג סטבנסון 4, מרסל ארטס 3. שותפו ולא קלעו: ג'וס פרדריקס, ברנדון קורץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully