וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי נשאר בבית"ר

אורי שלו

13.11.2007 / 15:27

מאמן קבוצת הנוער של האלופה דחה את הצעת מכבי פ"ת להחליף את מזרחי. הקבוצה הגישה היום את הערעור על עונש הרדיוס

מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, גיא עזורי, החליט לדחות את הצעת מכבי פ"ת להתמנות למאמנה הראשי. אלי ארזי, יו"ר בית"ר, קיים בשבוע האחרון שיחות עם המאמן המצליח, שהוביל את קבוצת הנוער לזכייה בדאבל בשנה החולפת, בניסיון לשכנעו להישאר וגם הבעלים ארקדי גאידמק העביר מסרים דומים, ואכן המאמצים נשאו פרי. היום בצהריים הודיע עזורי רשמית על הישארתו בקבוצה הירושלמית.

עזורי שימש כמאמנה הזמני של בית"ר במהלך עונת 2005/06 לאחר שאלי אוחנה התפטר מתפקידו. הוא החזיק במשרה עד למינויו של טון קאנן ואז הוסט לתפקיד עוזר המאמן. בתחילת העונה הקודמת, כשמונה יוסי מזרחי למאמנה של הקבוצה, עבר המאמן הצעיר למחלקת הנוער. כזכור, לפני כשבועיים עזב אותו מזרחי את מכבי פ"ת לטובת אימון באפולון לימסול הקפריסאית ולעזורי הוצע לתפוס את מקומו.

"אני שמח מאוד שגיא עזורי החליט להישאר כמאמן קבוצת הנוער", אמר ארזי בתגובה להחלטה. "במידה והיה הולך זו הייתה אבידה למועדון, שוחחתי איתו ואמרתי לו שהעתיד שלו הוא בבית"ר ירושלים ואני שמח שהוא קיבל את עמדתי".

בבית"ר נערכים בימים אלו לדיון בערעור הקבוצה על עונש הרדיוס שספגה בעקבות קריאות הבוז של אוהדיה במשחק בקרית אליעזר. היום הגיש בשמה עו"ד אלעד אייזנברג את מסמכי הערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בערעור טוען אייזנברג שהתנהגות האוהדים בקרית אליעזר הייתה אומנם מבישה אך בית הדין חרג מסמכותו כאשר פעל נגד תופעה שאינה קשורה לעולם הכדורגל. הדיון בערעור יתקיים ביום חמישי הבא, ה-22 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully