וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול"ב: עוד הפסד לגליל עליון

13.11.2007 / 19:47

הקבוצה של אלי קנטי יצאה למוסקבה כאנדרדוג מובהק במשחקה השני ביול"ב קאפ, מול דינמו מוסקבה האזורית, והפסידה 84:68

הפועל גליל עליון רשמה הערב הפסד שני ביול"ב קאפ, הפעם 84:68 לדינמו מוסקבה האזורית. גליל היא הקבוצה החלשה ביותר בליגת העל נכון לעכשיו. עובדה. הקבוצה של אלי קנטי לא מחוברת, הסגל שלה לבטח יעבור עוד לא מעט שינויים ומי יודע מי יהיה המאמן כשהסגל יתייצב?

גליל שימשה הערב כאנדרדוג מושלם בבירת רוסיה ולא ביישה את המעמד עם הפסד לא גדול. דינמו פתחה את המשחק בסערה ועלתה במהירות ל-4:11, אלא שגליל לא נבהלה, נגסה ביתרון הרוסי ונצמדה ליריבתה כשאפילו דורון שפר, שטרם קלע נקודה בליגה, תורם שלשה. הרבע הראשון הסתיים ב-16:18 מפתיע לזכותה של גליל, אבל בפתיחת הרבע השני הרוסים ביצעו ריצה של 2:10 והחזירו לעצמם את היתרון עד 30:41 בסיום המחצית.

ברבע השלישי הקבוצה הישראלית הצליחה להישאר קרוב, אבל לא מספיק והרוסים ירדו לפני הרבע האחרון ביתרון של 7 נקודות, אותו הגדילו עד הסיום ל-68:84.

המפעל האירופאי, אליו הגיעה גליל בזכות סיומת מצוינת של העונה שעברה, מתחיל להיראות כמו מעמסה על הגב הצנום של הקבוצה. הטיסות בוודאי לא מוסיפות רעננות לשחקנים, המאבקים האמיתיים הם כרגע בתחתית הליגה וכנראה שבצפון רק מחכים שהחלום האירופאי שנראה יותר כמו סיוט, יגמר.

קלעו לגליל: קליף בראון 16, מייק קמבל וגילי מוסינזון 13 כ"א, דורון שפר 10, יוגב אוחיון 5, קיוואן ג'ונסון וג'וש ניגוט 4 כ"א, אור איתן 3.

הירבו לקלוע לדינמו מוסקבה האזורית: איגור זמנסקי 21, מיירה צ'אטמן 17, סרגיי טופורוב 11, אוגניין אסקרביץ' 11 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully