וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ויקטור מרעי מצטרף לאימונים

13.11.2007 / 18:05

חלוץ נבחרת הנוער יצטרף כחלק מההסכם בין חיפה לטוברוק. פאוליניו נטש את אימון הבוקר. לא תוגש הצעה משופרת לארבייטמן

לאחר יומיים של פגרה וטיול קבוצתי בירושלים, חזרה הבוקר (שלישי) מכבי חיפה להתאמן. במהלך האימון התלונן הקשר הברזילאי, פאוליניו, על מתיחה במפשעה ונאלץ לנטוש את האימון לטובת אימון ריצה קלה. במכבי חיפה טוענים שאחת הסיבות לאי הכללתו בהרכב מול בני יהודה בשבת, הייתה רפואית ולא מקצועית. "הוא התלונן על כאבים לפני המשחק", אמר בכיר בקבוצה. פיטר מסיללה טס לדרום אפריקה בכדי להשתתף במשחק נבחרתו ולכן נכח באימון. גם שחקני הנבחרות לא שותפו.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק והנשיא יעקב שחר, שהוזמנו לכנס של ה-G14, על מנת לדון בהצעה של הארגון להצטרף אליו, קיבלו הודעה כי הכנס נדחה. אחד מהשניים היה אמור לנסוע לכנס ולבחון את ההשלכות של ההצטרפות לארגון המסוכסך עם אופ"א. בחיפה, כזכור, חששו לחבור לארגון מהסיבה הזאת. שחר היה אמור לטוס היום לבריסל, אבל חיפה קיבלה הודעה שהכנס נדחה.

בחיפה שוקלים כעת את עתידו של שלומי ארבייטמן בקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה החליטו להקפיא את נושא שדרוג שכרו של השחקן. בחיפה כעסו מאוד על החלוץ שלא קיבל תדרוך טקטי מהמאמן רוני לוי לפני שהיה אמור להיכנס למגרש. פטרונו של השחקן, אריק איזיקוביץ', ביקש אתמול להיפגש עם יעקב שחר, אבל עדיין לא נקבע תאריך לפגישה. לוואלה! ספורט נודע הבוקר כי הבעלים יעקב שחר מתכוון להבהיר לאיזיקוביץ' כי נושא שכרו של ארבייטמן לא ידון עוד בעתיד, וכי הוא לא מתכוון לשפר את ההצעה הכספית הראשונה שהגיש לשחקן. כזכור, שחר כבר אמר לנציגיו של השחקן כי לא מקובל שהוא ירוויח שכר גבוה מליאור רפאלוב (כ-120 אלף דולר לעונה) ומדקל קינן.

חלוץ בית"ר טוברוק ונבחרת הנוער, ויקטור מרעי, יצטרף מחר לאימוני מכבי חיפה. החלוץ יעבור במסגרת ההסכם בין המועדונים, המעניק לחיפה זכות ראשונים על שחקני נוער של טוברוק, תמורת סכום כסף. כזכור, הבלם מור דהאן מטוברוק הצטרף אתמול לאימוני הקבוצה. היום נפרד הבלם באופן רישמי משחקני קבוצתו לשעבר במשחק נוער בו ניצחה טוברוק את מכבי תל אביב. דהאן הזיל דמעה ואמר לשחקנים: "קשה לי, עזבתי בית".

עדכון ראשון: 13.11 14:09
עדכון אחרון: 13.11 18:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully