וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "כל האלימות הזו מרחיקה שחקנים מהסרייה A"

13.11.2007 / 13:38

קשר מילאן, קאקה, מזכיר לאיטלקים מה האלימות עשויה לחולל לכדורגל. סיידורף מאשים: "הממשלה משתמשת בכדורגל כדי להתחמק מהבעיות"

איטליה לא נרגעת מפרשת אוהד לאציו, גבריאל סנדרין. כזכור, קטטת אוהדים שפרצה במסעדה ליד העיר ארזו, הסתיימה בירי של שוטר, שניסה לפזר את ההתפרעות. השוטר ירה, ככל הנראה בשגגגה, אל עבר מכונית בה ישב סנדרין, ופגע בו למוות. האירוע הצית גל התפרעויות באיטליה, ושחקני הסרייה A רואים את המראות ושומעים את הקולות.

"כל האלימות הזו מרחיקה שחקנים מהסרייה A", אמר קשר מילאן קאקה, בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "השחקנים הגדולים בעולם רוצים לשחק במועדונים הגדולים, אבל גם מצפים ליהנות מהמשחק", אמר הפנומן בן ה-25. "גארדיאן" הבריטי מזכיר את פרשת השחיתות בכדורגל האיטלקי, שגרמה לעזיבתם של כוכבים רבים, ולא שוכח לציין את התעניינותה של ריאל מדריד בברזילאי של מילאן, כרמז למה שאולי יקרה אם המהומות בארץ המגף תמשכנה.

קאקה נזכר במשחקה של מילאן נגד אטלאנטה, מפגש שפוצץ משום התפרעות האוהדים בברגמו. כעבור 7 דקות ירדו שחקני הקבוצות לחדרי ההלבשה, והמשחק נדחה למועד אחר. "היתה דממה מעיקה ומבהילה בחדר ההלבשה שלנו", סיפר קאקה, "ניסיתי להבין מה בדיוק קרה. הרבה ספקלוציות נזרקו לאוויר".

בשנים האחרונות, הכדורגל האיטלקי משקף את הבעיות מהן סובלת החברה האיטלקית, אלימות גואה ושחיתות. אלה, יחד עם המיתון בכלכלה האיטלקית, שמשפיעה בעקיפין גם על חובבי הכדורגל, לא הופכים את ארץ המגף לאטרקטיבית יותר עבור שחקנים זרים. "ממשלת איטליה משתמשת בכדורגל כדי להתחמק מהבעיות באיטליה", הגיב קשר מילאן קלארנס סיידורף לדבריו של שרת הספורט האיטלקי, ג'ובאנה מלאנדרי, שהציעה להקפיא את הליגות למספר שבועות.

"אולי צריך לסגור את הממשלה לכמה שבועות", הוסיף ההולנדי והתייחס לרצח השוטר פיליפו ראצ'יטי בעונה שעברה בקטאניה. "לא השתנה דבר מאז, הממשלה לא יכולה להאשים את הכדורגל כל הזמן. האנשים במדינה עצובים, הם באים לאצטדיונים כדי להביע רגשות, והרגשות שלהם שליליים. הם לא באים כדי להביע אכזבה מקבוצתם. כל המדינה חסרה מנהיגות". ההתאחדות האיטלקית הקפיאה את פעילות הליגות העליונות, ושר הספורט האיטלקי הציע שגם הליגות התחתונות יוקפאו. "אני מצפה מעולם הכדורגל שיידע לפעול במתינות, הליגות המקומיות צריכות לצאת מפעילות לכמה שבועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully