וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקארד, מוריניו מאחוריך

13.11.2007 / 13:14

הולכות וגוברות הערכות בספרד שמאמנה של ברצלונה בדרך החוצה. הנשיא לפורטה, כבר בדק אפשרות להחתים את "המיוחד"

האם הכסא של רייקארד בברצלונה מתנדנד? לפי פירסומים הבוקר בתקשורת הספרדית כנראה שכן. בידיעה של עיתון הספורט היומי "מארקה" נטען שחמשת המשחקים הקרובים של הקבוצה ביניהם מפגשים קשים נגד אספניול, ולנסיה וריאל מדריד, יכריעו את עתידו של המאמן ההולנדי בקבוצה.

במועדון הקטלוני ישנה אי נוחות גוברת והולכת מביצועיה של הקבוצה ובעיקר מאי יכולתה לנצח במשחקי חוץ. שום דבר כמובן אינו סגור אבל נראה שמספר גורמים בכירים בקבוצה איבדו אמון ברייקארד, כשגם כמה מנאמניו בקאמפ נו מתחילים להראות סימני שבירה.

בינתיים, המאמן, שהביא לברצלונה שני תארי אליפות וזכייה בליגת האלופות, מקבל את תמיכתו הגלויה של הנשיא ז'ואן לפורטה, אם כי גם במקרה הזה, ספק אם יש לו על מי לסמוך. ה"דיילי מייל" האנגלי טוען היום שלפורטה כבר הספיק לבדוק עם ג'ורג' מנדס, סוכנו האישי של ז'וזה מוריניו, את האפשרות שיבוא לאמן בברצלונה עוד העונה. הנשיא של בארסה מושפע מקולות הולכים וגוברים בתקשורת הספרדית ובעיקר מקרב אוהדי הקבוצה, לתת לפורטוגלי את המפתחות באופן מיידי. יש להדגיש בהקשר זה, שבברצלונה האוהדים הם הבעלים של הקבוצה והם אלו שבוחרים את הנשיא, ולכן דעתם מכרעת.

אחד האוהדים צוטט היום בתקשורת הספרדית כמי שאמר: "החתימו את מוריניו ותראו כיצד שאר הליגה חוזרת לפחד מאיתנו". אוהד אחר טען, שבואו של המאמן הפורטוגלי, שפוטר לאחרונה מצ'לסי, יעשה סדר בבלאגן שקיים כעת בקבוצה.

וכאילו לא די בבוס שלו, רייקארד סופג היום אש גם מנשיא חטאפה, אנחל טורס, לה הפסיד 2:0 במחזור האחרון. "יש להם סגל נהדר, אבל משהו לא עובד בברצלונה", אמר טורס, כשהוא רומז לעבודת המאמן. "אותו דבר קרה לריאל מדריד לפני שלוש עונות. זה טבעי, גם עבור קבוצה גדולה, שאחרי מספר עונות בטופ, תהיה נפילה כלשהי", כך טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully