וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד מאכזב לרם וארליך במאסטרס

13.11.2007 / 16:48

צמד הטניסאים הישראלי נוצח על ידי ליאנדר פאאס ומרטין דאם 6:4, 7:5, לרם וארליך יש עוד סיכוי לחצי הגמר. דיוקוביץ' כבר בחוץ, פרר עלה אחרי ניצחון גדול על נדאל

יוני ארליך ואנדי רם עלו היום (שלישי) למשחק השני בשלב הבתים של המאסטרס כשהם מעודדים מהניצחון ביום הראשון על פול הנלי וקווין אולייט, אך הפעם הלך להם קצת פחות טוב מול ליאנדר פאאס (הודו) ומרטין דאם (צ'כיה) שהבטיחו את מקומם בחצי הגמר עם ניצחון 4:6, 5:7.

המשחק נפתח כשכל זוג שומר על חבטות ההגשה שלו. במצב של 1:2 לזכותו של הצמד הישראלי נזקק אנדי רם לטיפול בגלל כאבים בגבו, אבל לאחר מספר דקות חזר. במצב של 3:3, נקלעו הישראלים למשחקון צמוד וטעות בלתי מחויבת של ארליך הכריעה לטובת דאם ופאאס. השבירה הזו הספיקו לצמד ההודי-צ'כי והמערכה הראשונה הסתיימה ב-4:6 לטובתם.

דאם ופאאס שברו גם בתחילת המערכה השנייה ונדמה היה שהסט הולך באותו כיוון של זה שקדם לו. כל צמד המשיך לשמור על חבטות ההגשה והמערכה התקדמה לכיוון הפסד של רם וארליך. במשחקון השמיני חבטה מוצלחת של רם הצליחה להביא את השבירה ושוויון 4:4 מיוחל, ובהמשך 5:5. הצמד הישראלי ביצע מספר טעויות ליד הרשת, וזה עלה לו בשבירה לטובת היריבים. פאאס ודאם השלימו את הניצחון במערכה, 5:7.

דיוקוביץ' הודח מוקדם, פרר ניצח בדרבי

הטניסאי הסרבי נובאק דיוקוביץ' היה מועמד רציני לעלות לחצי גמר הטורניר, מבית הזהב - אבל זה כבר לא יקרה. דיוקוביץ' (3 בעולם), שהפסיד במשחק הפתיחה שלו לדויד פרר, רשם הפסד נוסף, הפעם 6:4, 6:2 לרישאר גאסקה הצרפתי (8 בעולם).

גאסקה, שכמו דיוקוביץ' ביסס העונה את מעמדו בטופ 10 בדירוג העולמי, נהנה מ-81 אחוזי הצלחה בהגשות הראשונים ומ-25 ווינרים לעומת 15 של דיוקוביץ'. הסרבי פישל עם 27 טעויות בלתי מחויבות, 10 יותר מלגאסקה.

המשחק השני בבית היה דרבי ספרדי בין רפאל נדאל ודויד פרר, ובו גבר פרר על עמיתו הבכיר - 6:4, 4:6, 3:6, אחרי מרתון של כמעט שלוש שעות. לאחר שנדאל לקח את המערכה הראשונה, פרר חזר למשחק. במצב של 3:3 במערכה השנייה שבר נדאל את יריבו בפעם הרביעית במשחק ועלה ל-3:4. אלא שפרר המשיך להילחם בגבורה בבן ארצו, ובעזרת קאמבק מרשים שבר פעמיים בעצמו וניצח את המערכה 4:6 כדי לכפות שוויון 1:1 במערכות.

המערכה המכרעת כבר הלכה בכיוון של פרר הנמרץ. נדאל אמנם הצליח לנצח משחקון, אבל האמביציה של יריבו השיגה לו עוד שבירה ועוד שבירה, נדאל נראה כאילו איבד תקווה ופרר השלים ניצחון כדי לגבור על יריבו 3:6.

בנושא אחר: ערעורו של ניקולאי דוידנקו על הקנס שספג בטורניר סט. פטרסבורג התקבל והעונש בוטל. כזכור, דוידנקו נענש בטענה שלא התאמץ מספיק במשחק ההפסד למארין צ'יליץ' הקרואטי, וזאת למרות שטען שפשוט היה עייף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully