וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים טובה גדולה מישראל"

13.11.2007 / 12:05

לפני משחק הידידות מול אוסטריה, יודע סטיבן ג'רארד במי תלויה אנגליה כדי להעפיל ליורו. מקלארן: "חשוב שבקהאם וקול יחזרו לכושר"

מערכת וואלה

וידאו: רויטרס. עריכה ותרגום: רביד גולדשטיין

העיקר שבקהאם ישתלב

נבחרת אנגליה תצא למשחק חוץ בוינה בשישי הקרוב מול נבחרת אוסטריה, חמישה ימים בלבד לפני המשחק המכריע מול קראוטיה, ב-21 לחודש. ההחלטה לקיים את משחק הידידות גררה אחריה ביקורת מהתקשורית המקומית, אבל סטיב מקלארן, מאמן הנבחרת, חושב אחרת. המאמן האנגלי אמר הבוקר שהמפגש ייתן אפשרות לדייויד בקהאם ואשלי קול לחזור לכושר ולהשתלב מחדש בתלכיד של הנבחרת.

מקלארן הוסיף שהמשחק הקרוב יאפשר לו גם לבדוק מספר דברים לקראת קרואטיה. בין היתר, אמור לעמוד בין הקורות סקוט קארסון, שוערה של אסטון וילה, שהושאל אליה העונה מליברפול. מקלארן מעוניין לבדוק אופציות חלופיות בעמדה קריטית זו, בשל כושרו הלקוי של פול רובינסון מטוטנהאם, שוערה הקבוע של הנבחרת בקמפיין הנוכחי.

סטיבן ג'רארד מצפה בכליון עיניים לתיקו רוסי ברמת גן. "זה מתסכל ומאכזב שגורלנו לא בידינו, אבל חשוב שנשאר ממוקדים ונשמור על גישה חיובית. צריך להסתכל קדימה ולא אחורה. מובן שאנחנו תלויים בכך שישראל תעשה עבורנו טובה ענקית. אם אכן היא תעשה כך, אנחנו חייבים להיות מוכנים לעשות את המיטב מול קרואטיה".

על מקלארן אמר ג'רארד: "הוא המנג'ר של אנגליה ואני בטוח שהוא ידע כשהסכים להתמנות לתפקיד, שיקבל טפיחות על השכם אחרי ניצחונות וביקורת אחרי כישלונות. אבל זה חשוב שגם השחקנים יקחו על עצמם חלק נכבד מהביקורת. אנחנו הם אלו שנכנסים לתחומי המגרש ועולים לשחק והיינו מאוד לא עקביים לאורך הקמפיין. ראוי שנספוג ביקורת על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully