וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט במזרח, יאו במערב

13.11.2007 / 11:15

הפורוורד של בוסטון הוכתר כשחקן השבוע בצד האטלנטי של אמריקה, הסיני נבחר בזה הפאסיפי. עדיין אין הערכה למשך העדרותו של קרטר

מעטים מאוהדי ה-NBA זקפו גבותיהם בתימהון, כשהנהלת הליגה הודיעה כי שחקן השבוע במזקח הוא הרכש הנוצץ של בוסטון סלטיקס, קווין גארנט. הפורוורד נבחר לשחקן השבוע שבין 5 בנובמבר ל-11 וזאת בזכות ממוצע מרשים ביותר של 22.7 נקודות, 15.3 ריבאונדים, 6.3 אסיסטים, 2.67 חטיפות ו-1.67 חסימות. פלא שעם מאזן כזה, גארנט וחבריו עם פתיחת עונה נקייה מהפסדים ומאזן של 0:5. זו הפעם ה-16 בקריירה הארוכה של גארנט בה הוא נבחר לשחקן השבוע.

ומי נותן קונטרה במערב? יאו מינג הסיני זכה בכבוד כשרשם ממוצעים של 27.8 נקודות, 10.5 ריבאונדים ו-2.8 חסימות. יאו דייק ב-61.2 אחוזים מהשדה בשבוע המדובר והרשים עם 90.6 אחוזים מהקו (כולל 22 קליעות רצופות). יוסטון (1:6) מוליכה בצוותא עם סן אנטוניו את המערב.

קרטר מדאיג את ניו ג'רזי

בניו ג'רזי דואגים. מאוד. וינס קרטר נקע את קרסול רגל ימין אחרי נחיתה לא מוצלחת על רגלו, רגע אחרי שהטביע לסל בוסטון בשבת. עקב כך, קרטר נעדר ממשחק ההפסד של קבוצתו לניו אורלינס (84:82). בדיקת ה-MRI חשפה כי מדובר בנקע חמור, ולא ידוע מתי הוא יוכל לחזור לפרקט.

"אני יכול להתנחם בכך שפציעתו היתה יכולה להיות קשה יותר", אמר מאמן הנטס, לורנס פרנק, "לפחות הוא מרגיש טוב יותר מיום ליום". בניו ג'רזי מתגעגעים ל-17 הנקודות, 5.5 הריבאונדים ו-4.5 האסיסטים שניפק קרטר בממוצע, בששת משחקיו מתחילת העונה.

ורז'או וקליבלנד ממשיכים לדבר

המשא ומתן בין קליבלנד קבאלירס לאנדרסון ורז'או עדיין נמשך. בראיון לעיתון "מארקה" הספרדי, ורז'או אמר כי הפירסומים בנוגע לדרישותיו אינם מדויקים. "קראתי וראיתי את הדיווחים האבסורדיים. הפרטים והסכומים אינם נכונים". בינתיים ורז'או שומר על כושרו בברזיל ועורך שני אימונים אישיים ביום. "אני משתוקק לפגוש את האוהדים, והקבוצה יודעת שאני רוצה לשחק. אני פשוט רוצה הסכם הוגן לשני הצדדים".

בתקשורת האמריקאית פורסם כי שבוע לפני מחנה טרום העונה, ורז'או דרש מהקאבס 10 מיליון דולר לעונה. מאז, מיתן הברזילאי את דרישותיו. כרגע הצעתה של קליבלנד נעה סביב 6-7 מיליון דולר לעונה, תחת חוזה תלת שנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully