וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אין לי שום בעיה עם דרוגבה"

13.11.2007 / 11:20

המאמן הישראלי של צ'לסי ממשיך לגבות את החלוץ שלו למרות כוונותיו לעזוב. לגבי עתידו של בן סהר: "הוא יחזור אלינו בינואר"

למרות שדידיה דרוגבה מצוטט לאחרונה כמי שנחוש לעזוב את צ'לסי בסוף העונה, מאמנו אברהם גרנט ממשיך לקבל את התנהגותו של החלוץ בהבנה. גרנט רמז שסוכנו של השחקן הוא האחראי ליצירת הרושם כאילו דרוגבה מעוניין לעזוב. בדברים שאמר בפורום אוהדי צ'לסי הסביר המאמן הישראלי: "לא כל מה שמה שנאמר בעיתונים הוא בהכרח מדויק".

לגרנט יש את כל הסיבות לתת אמון במחויבות של דרוגבה, שכבש שישה שערים בשבעת משחקיו האחרונים בקבוצה. "הוא נותן 100% באימונים ובמשחקים, למרות שברור שלא יוכל להבקיע בכל משחק", הוסיף המאמן.

דרוגבה, שיצא השבוע להשתתף במשחקי ידידות של נבחרת חוף השנהב מול אנגולה וקטאר, ייעדר למשך ימים ארוכים בחודש ינואר, כאשר ייערכו משחקי הגמר של טורניר אפריקה לאומות. "זה מציב בפנינו בעיה קשה", אמר גרנט. "אינני מבין מדוע צריך לקיים את הטורניר הזה בשיאה של העונה, כאשר ידוע שמרבית השחקנים האפריקאים משחקים בליגות האירופאיות. אם זה יאלץ אותנו להתחזק בינואר בשחקנים נוספים, נעשה זאת. בכל מקרה, ניאבק על כל התארים".

הליגה האנגלית יצאה לחופשה מיד לאחר משחקה של ארסנל מול רדינג אמש, וזאת לרגל המשחקים הבינלאומיים שייערכו בסוף השבוע. אי לכך, חופש קצר הוא גם מה שגרנט נהנה ממנו. אתמול (שני) הוא נחת בנתב"ג לחופשת מולדת קצרה. גרנט ידע לספר על ההתעניינות הטבעית של האנגלים במשחקה של נבחרת ישראל מול מקבילתה הרוסית ואמר: "ב-20-30 אחוזים ממסיבות העיתונאים שואלים אותי על נבחרת ישראל. כבר הייתי צריך להזכיר להם שאני לא מאמן הנבחרת".

על הפרסום באנגליה לפיו צ'לסי מתכננת להציע לו חוזה ארוך טווח אמר המאמן: "כסף אף פעם לא היה מטרה בשבילי, אני שמח שרוצים לתת לי חוזה לטווח ארוך, זה מראה שמאמינים בי".

גרנט התייחס גם לסוגיית אי הכללתו של טל בן חיים בהרכב או בסגל הקבוצה בחלק מהמשחקים: "בסגל של צ'לסי יש 25 שחקנים. כשכולם יהיו בריאים, 9 לא יתלבשו והם תמיד יהיו שחקני נבחרות מובילים בנבחרות שלהם. בתקופה האחרונה לא התלבש שון רייט פיליפס, שחקן הרכב בנבחרת אנגליה, מאלודה שחקן נבחרת צרפת וטל בן חיים, שחקן נבחרת ישראל. זה יקרה גם לאחרים". לגבי עתידו של החלוץ הישראלי בן סהר אמר גרנט בקצרה: "על פי החוקים האנגליים בן סהר יחזור בינואר לצ'לסי".

עדכון ראשון: 12.11.07, 22:40
עדכון אחרון: 13.11.07, 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully