וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת מבקשים את פביאן כמאמן

12.11.2007 / 20:58

במלאבס מתקוממים: "לא ברור למה המאמן שהכי ראוי לקבל את המושכות, לא נלקח בחשבון". הקבוצה פנתה לעזורי, אבל בית"ר מערימה קשיים

בעוד ההנהלה שלהם מנהלת משא ומתן עם מאמנים שונים, שחקני מכבי פתח תקוה לא מבינים מדוע המועמד המוביל לאמן את הקבוצה הוא אינו עופר פביאן. שחקנים בקבוצה סיפרו במהלך היממה האחרונה: "לא ברור למה המאמן שהכי ראוי לקבל את המושכות לא נלקח בחשבון. פביאן עשה את אותו דרך שעשה גיא לוזון. אם ג'ון גריגורי לא ימונה לתפקיד, אנחנו רוצים את עופר". מספר שחקנים בקבוצה טוענים כי הם שוקלים לפנות להנהלה ולבקש מהם להשאיר את המאמן. גורם בקבוצה הוסיף: "פביאן הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים בפתח תקווה. לא ברור מדוע הוא לא מקבל את המושכות. חייבים לתת לו צ'אנס".

המאמן האנגלי ג'ון גרגורי, שנמצא במשא ומתן על מכבי פתח תקוה, שוחח במהלך היממה האחרונה עם ראשי הקבוצה לאחר שהמריא אתמול אחר הצהריים לאנגליה, שם הוא נמצא כעת. בשיחה עם ראשי הקבוצה הבהיר גרגורי כי הנושא הכספי כלל אינו עומד על הפרק ואף אמר: "אני לא בא לישראל בשביל הכסף, אלא בשביל האתגר".

היום בצהריים הייתה צפויה להתקיים שיחה בין הצדדים אך זו לא התקיימה משום שגרגורי עיכב את החלטתו בעניין, בטענה שהוא עדיין לא החליט האם הוא מוכן לאמן בישראל. הלילה שוב שוחח המאמן עם ראשי הקבוצה, אבל אז התגלו חילוקי דיעות בין ראשי הקבוצה בנוגע להעסקתו ושוב לא התקבלה החלטה. בכל מקרה, גרגורי אמור להודיע לראשי הקבוצה כי הוא מוכן לאמן עד תום העונה הנוכחית. אם גרגורי אכן יחתום בסופו של דבר, נראה כי לאחר תום העונה הנוכחית הוא יחפש קבוצה בכירה יותר.

בפתח תקוה מקווים כי גרגורי יחתום על חוזה עוד השבוע, אבל אם זה לא יקרה והמאמן יודיע ביממה הקרובה כי הוא מסיר את מועמדותו, הקבוצה תגיש הצעה כספית ראשונה לגיא עזורי, במטרה להחתימו עד סיום העונה. כזכור, עזורי כבר שלח מסר לראשי פתח תקוה כי הוא נחוש לאמן בקבוצה מליגת העל. הערב (שני) פנה יו"ר מכבי פתח תקוה, שינו זוארץ, לבית"ר ירושלים ואף קיבל אישור לנהל משא ומתן עם עזורי. יחד עם זאת, בבית"ר לא מתכוונים לשחרר כל כך מהר את המאמן. יש לציין, כי עדיין לא התקיימה פגישה רשמית בין הצדדים. לאחר שיתמנה המאמן הבא יוחלט גם לכבי עתידו של הקשר הסרבי ננאד סאביץ' בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully