וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקבל כל עונש שיוטל על חולון"

שגיא ניר

12.11.2007 / 16:14

ויקטור תשובה, מראשי האוהדים של הפועל חולון, מבין כי הקבוצה תיענש בחומרה על אירועי מלחה, ומוסיף: "העיקר שמיקי דורסמן יישאר"

במקום לקיים אימון שחרור, או ליהנות מיום חופש שאחרי משחק, שחקני הפועל חולון מצאו את עצמם היום (שני) בפגישה עם מומחה לטראומה, שאירגן להם המאמן והבעלים מיקי דורסמן במלון דן אכדיה בתל אביב. הפגישה נמשכה כשלוש שעות.

"אתמול כשחזרתי הביתה, ההורים שלי בכו ואמרו לי לעזוב את הקבוצה". ויקטור תשובה 28, מהאוהדים המוכרים יותר של הפועל חולון, בילה את היום שאחרי האירועים הקשים במלחה בהפנמה של המציאות החדשה, ושל האצבע המאשימה כנגד האוהדים של הקבוצה הכי חמה בליגה.

בחולון מתחילים להשלים עם העובדה שמשליך החזיז הוא ככל הנראה אחד משלהם, וכי לקבוצה צפוי עונש חמור, אולי אפילו חסר תקדים. "אני נשבע שאני מתבייש לדבר היום בתור אוהד חולון", אומר תשובה, שמשמש בשנה האחרונה כאיש הקשר בין הנהלת חולון לאוהדים. "כל עונש שיוטל על חולון אנחנו נקבל, העיקר שמיקי דורסמן יישאר כי חבל לספורט ולכדורסל שהוא יעזוב", הוא אומר. "האוהדים יקבלו את העונש ויסתמו את הפה כי אחרי מעשה כזה אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד. עונש חייבים שיהיה, אסור לוותר".

נכון לעכשיו, מחזיקה משטרת ירושלים באדם אחד, אוהד חולון מרמת גן, שחשוד כי הוא זה שהשליך את החזיז שגרם לפציעתו של המאבטח יואב ליצשטיין ולפיצוץ המשחק. "אם הוא אוהד חולון אנחנו לא רוצים אותו יותר ביציע", אומר תשובה, שמספר כי מספר אוהדי הקבוצה מתכוונים לשכור עורך דין ולארגן תביעה אזרחית נגד האיש, במידה והקבוצה תענש ואולמה ייסגר לכניסת קהל.

חולון ידועה מזה שנים בקהל האוהדים הסוער שלה, שעלה לא בלא מעט ועדות משמעת ועונשים במשך השנים, ותשובה, שגוייס על ידי דורסמן לנסות ולמתן את הרוחות ביציע, מבין כי אירועי אמש גרמו נזק לא קטן לתדמית הרעועה ממילא של הקהל. "בשנתיים האחרונות התנהגנו יפה יחסית לשנים הקודמות. היה שינוי, אבל מה שקרה אתמול הרס הכל".

"נוער שמקלל ויורק אי אפשר לשנות – הם באים למשחקים להתפרק. אבל ילדים שמטפסים על הגדרות ומאיימים זה כבר משהו שנצטרך לעבוד קשה כדי למנוע אותו", הוא אומר. "בינתיים, המטרה שלנו היא להרגיע את האוהדים, ולשכנע את מיקי שישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully