וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדומים לא ממהרים להיכנס לאופוריה

רגב גולדמן

12.11.2007 / 15:14

למרות הניצחון בדרבי, בהנהלת הפועל ת"א עדיין מאוכזבים מהיכולת. גיא לוזון זומן לשיחה ארוכה, והאימון של הקבוצה נפתח בלעדיו

ברני ארדוב

פחות מיממה לאחר הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב בדרבי, שהיה הראשון של הפועל תל אביב העונה, מנסים במועדון להחזיר את השחקנים והצוות המקצועי לקרקע. היום (שני), זומן המאמן, גיא לוזון, לשיחה עם מוני הראל ושחר בן עמי. הפגישה, שהיתה אמורה להיות מהירה, נמשכה יותר משעה, ובעקבותיה, נפתח האימון של הקבוצה ללא לוזון, והועבר על ידי מאמן הכושר של הפועל תל אביב, רון ציבלין. בסוף הפגישה אמר לוזון, שמדובר בפגישת עבודה רגילה, וכי הוא לא עומד לעזוב את המועדון.

גם שמחתם של השחקנים מדאיגה את ראשי הפועל, לאור העובדה שהשחקנים המשיכו לחגוג הרבה אחרי שריקת הסיום בבלומפילד, במקביל למאות מאוהדי הקבוצה שהמשיכו את החגיגות מחוץ לכותלי האיצטדיון. "אי אפשר לתאר את השמחה הגדולה שהייתה בחדר ההלבשה. הניצחון הזה היה לנו כל כך חשוב בעיקר עבור האוהדים. ידענו שאי אפשר להמשיך להפסיד, ובייחוד למכבי תל אביב. החגיגות האלה לא ניתנות להשוואה לעומת החגיגות אחרי הניצחון על סולנה", כך אמר בצהריים שחקן בכיר בהפועל תל אביב.

גיא לוזון, מאמן הפועל תל אביב, אמר לשחקנים בחדר ההלבשה לפני העלייה על כר הדשא: "אני רוצה שתתנו הכל, אני מאמין בכם. תסתכלו לאוהדים בעיניים ותראו איך אתם יכולים לגרום להם אושר ושמחה". אוהדי הקבוצה המשיכו לחגוג עם השחקנים דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום. ברוך דגו, שחגג איתם אמר: "בשבילכם היה שווה להילחם. את ההרגשה הזאת אי אפשר לתאר".

בסיום הדרבי עמד מניין העצורים על שישה, ועוד כ-25 אוהדים שעוכבו לחקירה עקב התפרעויות, ספסרות והפרת הסדר הציבורי. המשטרה נעזרה במכונות שיקוף מחוץ לשערים, וכמו כן בתאי הפשטה ובידוק, שהוצבו ליד השערים 4-5 ו-10-11. בנוסף, המשטרה הציבה ניידת מיוחדת לפיזור הפגנות, מתוך חשש להתלקחות בין מחנות האוהדים, לפני ואחרי המשחק.

"גם לוזון יודע שאין מחץ בהתקפה"

הנהלת הפועל תל אביב עדיין מחפשת אחר חיזוק מתאים לקבוצה. מקורבים להנהלת הקבוצה אמרו: "לא צריך לקחת את הניצחון במלוא הרצינות, יכלנו להפסיד באותה מידה בדיוק. גם לוזון יודע שאין מחץ בהתקפה וזקוקים לחיזוק".

שמו של שלומי ארבייטמן הוא המוביל לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות שיפתח בינואר. בנוסף אליו, גם בן סהר הצעיר עשוי למצוא את דרכו חזרה לשורות האדומים. "אם בן ירצה לחזור לארץ, הפועל תעשה הכל על מנת שהוא יזכה לתנאים הטובים ביותר. זאת יכולה להיות תוספת כוח מאוד רצינית והכרחית", כך אמר הבוקר גורם בהפועל תל אביב.

בקבוצה עדיין לא דנים באפשרות של שחרור שחקנים, אך כבר כעת נראה כי מעמדו של ליאור אסולין הוא המעורער ביותר, למרות שהתנצל על הבילוי האסור בקזינו בבלגיה. ראובן עובד, שהופתע מאוד לגלות שהוא לא בסגל הקבוצה לדרבי, התרגש בסיום מהניצחון, אך לא הסתיר את אכזבתו. פרט לעובד, גם מספר שחקנים אחרים שלא שותפו, הביעו אכזבה ולא הצטרפו לחגיגות בסיום.

למרות שמספר מקורבים לגיא לוזון ניסו לשכנע אותו להתפטר דווקא אחרי הדרבי, המאמן נחוש להישאר. גם באימון המסכם לפני המשחק בוולפסון אמר המאמן: "אני אוציא את הקבוצה מהבוץ, אני אוביל אותה לדרך חדשה". בקבוצת הניהול של הפועל תל אביב מעניקים למאמן גיבוי מוחלט ומאמינים בדרכו להציל את הקבוצה.

למרות פירסומים לפיהם קבוצת סגול מנסה ללחוץ על מוני הראל לפטר את גיא לוזון, גורמים בקבוצה דחו על הסף את הידיעות הללו, שלטענתם מקורן הוא בעיקר מעיתונאים אינטרסנטיים המעוניינים בסיום דרכו של לוזון. בערב תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום רביעי, במסגרת גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully