וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה מנסה, אבל לאנוס לא מוותרת

12.11.2007 / 12:00

הצהובים כחולים ניצחו 0:4 את ולז סרספילד, אך לאנוס ממשיכה לאחוז חזק ושומרת על 3 נקודות יתרון בצמרת עם 1:4 משלה. הורקאן-ריבר 2:1

לאנוס דילגה מעל רוסאריו סנטרל 1:4 הלילה, כדי ליצור פער של שלוש נקודות על המדורגת שנייה בליגה הארגנטינאית, בוקה ג'וניורס, שגם היא ברביעיות. 0:4 על ולז סרספילד הבטיח לבוקה את שמירת הסאטוס קוו בצמרת.

סבסטיאן בלנקו החל את חגיגת השערים של לאנוס בדקה ה-42. חוזה ויזקארה השווה זמנית בפתיחת המחצית השנייה, אך וולטר ריבונטו, החזיר את היתרון למוליכת הטבלה בדקה ה-58 וחבריו לקבוצה חוזה סאנד ודייגו ולארי הוסיפו שער כל אחד עבור לאנוס, שלא זכתה מעולם בתואר אליפות, אך מובילה את הטבלה עם 33 נקודות.

בוקה ניצחה את המשחק בזכות שערי הנגיחה של מרטין פלרמו, בדקה ה-14 וה-43 ועוד שני שערים של רודריגו פלאסיו ואלברו גונזאלס בעומק המחצית השנייה. סרג'יו סנה מולז הורחק בדקה ה-85 אחרי ששלח מרפק לפרצופו של אחד משחקני בוקה.

ריבר פלייט יצאה סופית ממאבק הצמרת, בשל הפסד 2:1 להורקאן במהלך סוף השבוע. ריבר מרוחקת כבר עשר נקודות מהמדורגת ראשונה, לאנוס. מאמן ריבר, דניאל פסארלה, שיחק עם ספסל מלא בצעירים, בטענה כי הוא מעדיף להתרכז בגומלין של חצי גמר טורניר הסודאמריקנה מול ארסנל. סיקסטו פראלטה העלה את ריבר ל-0:1 בדקה ה-20, לפני שכריסטיאן פרטה כבש צמד, אחד בנגיחה, כדי לקבוע את התוצאה הסופית.

עוד תוצאות:

בנפילד-חוחוי 1:1
קולון-סן לורנצו 0:0
חימנסיה-ראסינג 3:1
אינפנדיינטה-אסטודיאנטס 2:1
אולימפו-ניואלס 0:1
טיגרה-סן מרטין 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully