וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס כבר לא שרה בלוז

12.11.2007 / 2:28

הראמס חזרו מניו אורלינס עם ניצחון גדול, 29:37, הראשון שלהם העונה. דאלאס עברה את הג'איינטס, הצ'ארג'רס גברו על הקולטס

סקוט ליינהאן יכול לנשום עמוק. הוא לא יהיה המאמן הראשון שמוביל קבוצה לעונה שלמה ללא ניצחון בעונה של 16 משחקים. מאמן סט. לואיס ראה את שחקניו חוזרים מניו אורלינס עם ניצחון גדול, 29:37, שגדע לסיינטס רצף של ארבעה ניצחונות, והראמס רשמו, לראשונה העונה, W אחרי שמונה הפסדים. מיאמי המסכנה, שהוליכה במרבית שלבי המשחק מול בפאלו, נותרה מאחור כשהפסידה לבילס 13:10.

ברט פארב והחברים מגרין ביי לא התקשו מול מינסוטה החלשה, עצרו את אדריאן פיטרסון והתעללו בוייקינגס 0:34. קאמבק של פיטסבורג סייע לה לנצח את השכנה, קליבלנד, 28:31, כשהבראונס מכתיבים את הקצב אבל לא מצליחים לסגור את הדלת. דונובן מקנאב זרח בוושינגטון, ועם ניצחון 25:33 על וושינגטון, השאיר לפילדלפיה סיכוי ב-NFC מזרח. הרדסקינס, מצידם, איבדו הרבה מניות.

ג'קסונוויל עצרה בנאשוויל את ההתקפה החד מימדית של טנסי והנחילה לטייטאנס הפסד ביתי, 13:28. גם אטלנטה חזרה עם ניצחון חוץ, 13:20 בשארלוט על קרוליינה, ובקצב שבו הדברים מתפתחים ב-NFC דרום, יש לה סיכוי מסויים לפלייאוף. דנבר עברה ב"ארוהד" את קנזס סיטי, כשגברה עליה 11:27, וגם היא שיפרה עמדות בבית שלה.

בסדרה השניה של המשחקים גברה דאלאס במדולנדס על ניו יורק ג'איינטס 20:31, והשלימה סוויפ עונתי על הענקים, עם ניצחון שני בתוך שבוע בחוץ על יריבה מהבית. סינסינטי נעזרה בשבעה שערי שדה של שיין גרהאם כדי לעבור את בולטימור 7:21, שיקגו חזרה מאוקלנד עם ניצחון 6:17 ואריזונה הרחיקה את דטרויט מראשות ה-NFC צפון, כשגברה עליה 21:31. במשחק הנועל של הלילה הנחילה סן דייגו הפסד שני ברציפות לאינדיאנפוליס, 21:23.

בולג'ר התעורר, סופסוף

ניו אורלינס (5:4) - סט. לואיס (8:1) 37:29

לכאורה, לא יכול להיות יותר טוב מלצבור מומנטום עם ארבעה ניצחונות רצופים, ולקבל את הקבוצה הכי גרועה בחטיבה, בבית. אבל לשחקנים של סקוט ליינהאן, ובמיוחד למארק בולג'ר, נשארה קצת גאווה. הקוורטרבק השלים 27 מ-33 מסירותיו וחילק שני טאצ'דאונים, טורי הולט קלט 124 יארד וסטיבן ג'קסון רשם 79 יארד וטאצ'דאון בריצה, וגם אחד במסירה לרנדי מקמייקל, כדי להעניק לראמס ניצחון ראשון העונה ולגדוע את הרצף של הקדושים.

ניו אורלינס עדיין מחפשת פיתרון למשחק הריצה. בעוד החיבור האווירי בין דרו בריס למרקז קולסטון ממשיך לעבוד (129 יארד לקולסטון, 272, שני טאצ'ים ושני איבודים לבריס), הרי שרג'י בוש שוב רשם תפוקה עלובה של 17 יארד משבעה ניסיונות. מצב הסיינטס עדיין סביר בבית בשל הפסד קרוליינה.


וושינגטון (4:5) - פילדלפיה (5:4) 33:25

דונובן מקנאב מצא את מה שאיבד לאחרונה - רגש, טאץ', חוכמת משחק. מקנאב סגר משחק וינטאג' של 251 יארד וארבעה טאצ'דאונים, כשאדריכל הניצחון הוא בריאן ווסטברוק, עם משחק ענק של 100 יארדים בריצה עם טאצ'דאון ו-82 בתפיסה עם צמד. רג'י בראון קלט שלוש מסירות בלבד, אבל אחת מהן, ל-45 יארד, הייתה מכרעת. 137 יארד בעוד משחק מצוין של קלינטון פורטיס לא הספיקו לרדסקינס, שאיפשרו לאיגלס להתקרב אליהם. תשעה תיקולים ושלושה אסיסטים לטקיאו ספייקס בהגנת האיגלס.


מיאמי (9:0) - בפאלו (4:5) 13:10

ואחרי הניצחון של הראמס נותרו הדולפינס המסכנים בודדים ללא ניצחון אחד לרפואה. למרות שהנקודות היחידות שרשמו הבילס בשלושת הרבעים הראשונים היו מסייפטי, הם חזרו ברבע הרביעי עם טאצ'דאון של מרשואן לינץ' והמרה מוצלחת לשתי נקודות, ו-46 שניות לסיום שבר ריאן לינדל שוויון 10:10, כדי להעניק לבפאלו ניצחון חשוב.

אם לא די למיאמי בצרות, הרי שהקיצוני הגנתי הותיק, ג'ייסון טיילור, נפצע ברגלו ברבע השלישי. גם לינץ' לא סיים את המשחק בריא, כשנפגע ברגל. ג'סי צ'טמן הגיח ל-124 יארד, ודווקא בעונה כל כך מזוויעה רושמת מיאמי שיא מועדון חיובי אחד - שמונה משחקים רצופים עם מעל 100 יארד על הקרקע.


קנזס סיטי (5:4) - דנבר (5:4) 27:11

זה לא התחיל יפה, זה לא נמשך יפה, זה לא היה יפה - אבל ניצחון הוא ניצחון. הברונקוס הרוויחו מחזרתו של ג'יי קאטלר, שהיה בסימן שאלה למשחק, ולמרות שהיה חלש (17 מ-29 ל-192 יארד), עדיין ידע להנהיג אותם למחצית שניה סבירה. סלווין יאנג פתח בעמדת הרץ האחורי בפעם השניה העונה ושם על הלוח 109 יארד. מלבד התופס המצוין דוויין בואו (105 יארד), שום דבר לא דפק בצ'יפס. 65 יארד לפריסט הולמס על הקרקע.

בגרין ביי מתחילים לאיית "ס-ו-פ-ר-ב-ו-ל"

גרין ביי (1:8) - מינסוטה (6:3) 0:34

יש לנצח ויש לנצח. מה שהפאקרס עשו הוא לא סתם לנצח, אלא ממש לתת הצהרת כוונות עמוקה, מכל האספקטים האפשריים. במשחק המסירה לא היה ספק לגבי התמורה שייתן ברט פארב - 351 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אבל מה שבלט יותר מכל בהתקפה היה משחק הריצה של הפאקרס, עם 119 יארד של ריאן גרנט הצעיר.

עד כאן ההתקפה. שימו לב למאזן של אדריאן פיטרסון על הקרקע במינסוטה: 14 יארדים בשלוש נשיאות, ונטישה עם פציעה ברבע השלישי. מינסוטה עלתה עם ברוקס בולינג'ר כקוורטרבק, ואת הצרות שלה בכל העמדות תמשיך לקחת לשבועות הקרובים.


פיטסבורג (2:7) - קליבלנד (4:5) 28:31

הבראונס עוזבים את המשחק הזה עם רגשות מעורבים. מצד אחד, הם נתנו פייט והוכיחו שוב שהם לא פראיירים. דרק אנדרסון (שלושה טאצ'דאונים) הראה שיש לו ביצים, אבל תשמעו - אם רשמת 163 יארדים כוללים, עדיין שמת 28 נקודות על הלוח ובכל זאת הפסדת - הפראייריות שלך לא נעלמה כל כך.

הבראונס שלטו במשחק, הובילו 9:21 במחצית ונראו בדרך לניצחון שהיה מציב אותם במאזן שווה, ראש בראש עם הסטילרס. אבל פיטסבורג חזרה בהדרגה והפכה ליתרון 21:24, רק כדי לראות את ג'ושואה קריבס מחזיר בעיטת פתיחה ל-100 יארד ומשיב את היתרון לבראונס. אלא שאז הינדס בן רות'לסברגר (278 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד) דרייב בן שמונה דקות, שהסתיים באנדזון בידיים של הית' מילר. פיל דוסון החטיא שער שדה מ-53 יארד והסיפור נסגר. הסטילרס לא הרשו משחק ריצה של 100 יארד או יותר ליריבה במשך 34 משחקים ברציפות. וואו!


קרוליינה (5:4) - אטלנטה (6:3) 20:13

החלק העצוב בכל הסיפור בין הקבוצות המזעזעות הללו, הוא שאטלנטה חיה מאוד את המאבק על ראשות הבית, מה שמעיד כמה הוא מזעזע. אלג'י קראמפלר חזר לשחק, בדיוק בזמן מבחינת הפאלקונס. הטייט אנד קלט מסירה של 30 יארד מג'ואי הרינגטון 20 שניות לסיום, הכריע את המשחק והותיר את הפנתרים ללא ניצחון ביתי העונה. ויני טסטאוורדי פתח בקרוליינה והיה לא יעיל, כמו שאר חלקי הקבוצה.


טנסי (3:6) - ג'קסונוויל (3:6) 28:13

לראות את וינס יאנג משחק פוטבול זה ללמוד בדיוק איך לבצע לא נכון את עבודת הקוורטרבק. יאנג השלים 24 מ-41 מסירותיו ל-257 יארד, אבל אלמלא היה מתעסק בלרדוף כל המשחק, לא היה מצליח להגיע גם לזה. מכניקת הזריקה שלו איומה, והג'אגוארס, שהפסידו בצורה מחפירה לניו אורלינס בשבוע שעבר, השיבו את כבודם. מוריס ג'ונס דרו הגיח ל-101 יארד וטאצ'דאון בג'קסונוויל, פרד טיילור הוסיף רק 45, אבל בשבילו זו הייתה סיבה למסיבה - מעל 10 אלפים יארד, בעונתו העשירית בליגה. הוא היה לשחקן ה-21 בהיסטוריה לעשות זאת.

אותן טעויות לג'איינטס

ניו יורק ג'איינטס (3:6) - דאלאס (1:8) 31:20

במשחקי מפתח מסוג זה נהוג להתחיל במנצחים (ואכן - יש לתת לקאובויס המצוינים את הכבוד), אבל אנחנו נפתח דווקא עם הג'איינטס. בשנות כהונתו של טום קאפלין, תמיד היה החצי השני של העונה בעייתי עבור הקבוצה מניו יורק. במשחק הזה ראינו את כל התחלואות והסימפטומים של הענקים מהעונות שעברו - קבלת החלטות גרועה, חוסר משמעת וחוסר יכולת ללחוץ על הגז בקלאץ'. לא ייתכן שבמשחק בית יישרקו נגד איליי מאנינג שלוש עבירות על דחיית משחק, עונשים שהתבררו כקריטיים לקראת הסיום.

בכל מקרה, הקאובויס פשוט טובים יותר, כשטרל אואנס שרף בלי הפסקה את מגן הפינה סם מדיסון, וטחן אותו עם 125 יארד ושני טאצ'דאונים. טוני רומו, בעוד משחק שבו בעליו בפנטזי מלקקים את השפתיים, מסר ל-247 יארד וארבעה טאצ'ים ב-20 מ-28, פטריק קרייטון עם 66 יארד והטאצ'דאון שהעלה את הקאובויס ל-17:24 לאחר שיוויון בהפסקה. 236 יארד ושני איבודים למאנינג, שחבר לטאצ'דאון עם ג'רמי שוקי. הטייט אנד סיים עם 126 יארד.


אריזונה (6:3) - דטרויט (3:6) 21:31

בשלב מסויים הליונס היו חייבים לחזור להיות הליונס, וזה מה שהם עשו במשחק הזה. ג'ון קיטנה איבד שני כדורים ורשם את מרבית היארדים במשחק בטיים דה גארבג', כשמהצד השני האכיל קורט וורנר את לארי פיצג'ראלד בשני טאצ'דאונים, ואת לאונרד פופ בטאצ'דאון אחד. מחליפו של וורנר, טים רטאי, העניק לטייט אנד את השני שלו. משחק מעניין לקווין ג'ונס מדטרויט - ארבע גיחות למינוס 4 יארד - וטאצ'דאון.


אוקלנד (7:2) - שיקגו (5:4) 17:6

קצת קשה להתייחס למשחק הזה כאל משהו מאתגר, אבל היי - תראו מי זרק לטאצ'דאון. רקס גרוסמן החליף את בריאן גריסי שנפצע בכתפו, השלים שבע מסירות ב-14 ניסיונות והצעיד את הדובים לניצחון הגרוסמני באופיו. 76 יארד וטאצ'דאון לסדריק בנסון, שסופסוף נתן משחק נורמלי העונה. 108 יארד ואיבוד במשחק איום לג'וש מק'קאון, הפותח של אוקלנד. הריידרס עם הפסד חמישי ברציפות.


בולטימור (5:4) - סינסינטי (6:3) 21:7

זה היה אמור להיות משחק מסריח, וזה התפתח להיות משחק מסריח. למרות שהבנגאלס הבקיעו 21 נקודות, הטאצ'דאון היחיד במשחק הובקע על ידי בולטימור, וכל מה ששמו הנמרים על הלוח היה תוצר רגלו של הבועט שיין גרהאם. גרהאם הבקיע שבעה שערי שדה בשבעה ניסיונות, והנתון המעניין - הארוך ביותר שלו היה מ-35 יארד. כריס הנרי העבריין חזר לשחק בסינסינטי והוביל אותה בתפיסות עם 99 יארד. אצל הרייבנס האיומים אי אפשר לציין אף אחד. וויליס מגאהי עם הטאצ'דאון של בולטימור, כשזה כבר לא קבע כלום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה קרה לפייטון?

סן דייגו (4:5) - אינדיאנפוליס (2:7) 21:23

או, זה לא המשחק שפייטון מאנינג ינצור בזיכרון. לאורך שלושה רבעים התעללו הצ'ארג'רס בכוכב הקולטס, וברביעי, גם כשהצליח להביא את אינדי לכיוון קאמבק, נחטף בלי זמן על השעון. זה היה האיבוד השישי (!) שלו, שיא קריירה שלילי ובהחלט לא אופייני וגם שיא קולטס, כשמחצית החטיפות נמסרו לידיו של אנטוניו קרומארטי, שבשבוע שעבר קבע שיא NFL בהחזרת כדור לטאצ'דאון (109 יארד). ולמרות המשחק הגרוע של אינדי, אלמלא החטאה של אדם וינאטיירי מ-29 יארד (!) פחות משתי דקות לסיום, אינדי הייתה מנצחת את המשחק הזה.

ואם במשחק הקבוצות המיוחדות עסקינן, אז זה מה שניצח לסן דייגו את המשחק, מלבד עבודת ההגנת. דארן ספרולס הפך לשחקן הראשון מזה חמש שנים שמחזיר גם בעיטת הרחקה וגם בעיטת פתיחה לטאצ'דאון. לקולטס בעיה קשה בעצירת הספיישל טימס, מה שפגע בהם גם מול ניו אינגלנד. בהתקפה רשם לדניאן טומלינסון 76 יארד וטאצ'דאון על הקרקע, כשבאוויר התפוקה של סן דייגו מגיעה ל-104 יארד בלבד ושני איבודים של פיליפ ריברס.

הצ'ארג'רס כבר הובילו 0:23 במחצית הראשונה, לפני שאינדי החלה בקאמבק עם טאצ'דאונים של רג'י ויין, קנטון קית' וגארי בראקט. בסופו של דבר, זה היה מעט מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully