וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין שמרה על התואר במאסטרס הנשים

11.11.2007 / 20:30

הטניסאית המדורגת 1 בעולם חזרה מפיגור של מערכה מול מריה שראפובה, בדרך לניצחון 7:5, 5:7, 3:6 ותואר עשירי ב-2007

ז'סטין הנין, הטניסאית המדורגת 1 בעולם, סיימה את עונת 2007 בדרך המתוקה ביותר עם ניצחון דרמטי על מריה שראפובה בגמר טורניר המאסטרס לנשים. הנין ניצחה 7:5, 5:7, 3:6 בתום קרב עיקש, ללא ספק אחד הטובים אם לא הטוב ביותר בסבב המקצועני השנה, שהסתיים כעבור 3:24 שעות.

זה היה התואר העשירי של הנין העונה, משהו שאף טניסאית לא עשתה בסבב הנשים מאז מרטינה הינגיס בשיאה, לפני עשור. הנין גם הצליחה להגן על התואר שבו זכתה בעונה שעברה, והעשירה את חשבון הבנק שלה במיליון דולר.

מריה שראפובה, שהחלימה רק לאחרונה מפציעה בכתף ושיחקה פעם אחת בלבד מאז אליפות ארצות הברית הפתוחה, נראתה באירה מתמיד בטורניר הזה ונתנה לבלגית פייט מצויין. את השבירות שהיו במשחק הזה הפסקנו לספור, כמעט שלוש שעות וחצי של טניס אומרות הכל. נזכיר רק את השבירה של הרוסיה במשחקון ה-12 במערכה הראשונה, שהוביל אותה לניצחון 5:7. שראפובה הובילה 3:4 במערכה השניה, אבל הנין שברה בדרך ל-5:6 והישוותה ל-1:1. במערכה השלישית והמכרעת הנין כבר "תרמה" לרוסיה פחות טעויות בלתי מחויבות, מה שהוביל אותה לניצחון 3:6 אחרי שניצלה את נקודת האליפות הרביעית שלה.

ז'סטין הנין סיימה עונה נוספת בראש הדירוג העולמי לנשים. שראפובה, שגימגמה העונה מכל מיני סיבות, הוכיחה שכדאי לחכות לטניס שלה בעונת 2008 שתיפתח ב-1 לינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully