וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי 3:4 לריאל על מאיורקה

11.11.2007 / 20:12

רוד ואן ניסטלרוי שמר את הנקודות והמקום הראשון בבית. ויאריאל שניצחה את סביליה שמרה על פער נקודה, אוואט ולה קורוניה הפסידו

כמה קשה זה היה, אבל בהחלט מתוק. ריאל מדריד השיגה הערב ניצחון חשוב 3:4 על מאיורקה, ובכך שמרה על המקום הראשון. במשחק רב תהפוכות, רוביניו הברזילאי כבש צמד מהיר (12, 17) שנתן הרבה ביטחון לחניכים של ברנד שוסטר, אלא שעד ההפסקה פרננדו וארלה החזיר בצמד משלו (14, 37).

דניאל גונזאלס גויזה כבש את השער (59) שקבע מהפך עבור מאיורקה, אך ריאל לא נשארה חייבת והחזירה שערים מהצד השני כשראול (63) ורוד ואן ניסטלרוי (73) העניקו את שלוש הנקודות החשובות לריאל שתישאר שבוע נוסף מוליכת הליגה, כאשר היא רחוקה ארבעה נקודות מברצלונה, אחרי שזו הפסידה אתמול לחטאפה.

ויאריאל - סביליה 2:3

ויאריאל עשתה פחות או יותר את מה שריאל מדריד עשתה, כשהשיגה ניצחון דחוק ששמר לה את הפער מברצלונה. ארבע דקות לסיום המשחק, במצב של 2:2 כבש מתיאס פרננדז את שער הניצחון בפנדל. בכך שומרת ויאריאל פער של נקודה בלבד מריאל, וכעת היא עם הפנים למשחק הבית הבא שלה מול אלמריה.

עוד קודם לשער הניצחון, גיז'רמו פרנקו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-30, אך חמש דקות בלבד לאחר מכן הישווה פרדי קאנוטה וקבע 1:1. דקה לסיום המחצית דניאל אלבס מסביליה הורחק, וחמש דקות לאחר מכן הגיע שער היתרון שלה כשלואיס פביאנו כבש בפנדל וקבע מהפך. אך היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-67, אז גיז'רמו פרנקו הצליח לאזן. פרננדז כאמור היה האחראי לשער שהשאיר לסביליה ולמאמנה החדש, מאנולו חימנז, הרבה עבודה.

יתר התוצאות

מעבר לשני המשחקים הללו, לה קורוניה של דודו אוואט ממשיכה לאבד גובה, אחרי שהפסידה 1:0 לראסינג סנטאנדר. אספניול ניצחה את אתלטיק בילבאו 1:2, אלמריה כפתה תיקו ללא שערים מול אתלטיקו מדריד.

לה קורוניה - סנטאנדר 1:0

מי שהסתבך בתחתית הליגה הוא דודו אוואט, שיחד עם קבוצתו לה קורוניה, רשם הערב הפסד שישי העונה, אחרי 1:0 בבית מול סנטאנדר. מוחמד צ'יטה כבש את שער הניצחון לסנטאנדר בדקה ה-68.

רקראטיבו הואלבה - אוסאסונה 0:1

ניצחון חשוב לקבוצה מהתחתית, שטיפסה מעל לקו האדום והשתוותה במספר הנקודות לאוסאסונה, שהולכת ומסתבכת. קרלוס מרטינז כבש את שער הניצחון להואלבה בדקה ה-69.

בטיס - סראגוסה 1:2

הקבוצה השניה של סביליה השיגה ניצחון שני העונה בסך הכל, שקירב אותה עד כדי נקודה לקו האדום. בכל מקרה, היא עדיין מדורגת במקום הלפני אחרון. סראגוסה, שסובלת מחוסר יציבות, מתרחקת מהצמרת. אנדראס דלסאנדרו העלה את האורחים מסראגוסה ליתרון בדקה ה-34, אלא שצמד של מריאנו פאבון בדקות 80 ו-90 הביא למהפך.

אספניול - אתלטיק בילבאו 1:2

הקבוצה מברצלונה שמרה על מקום טוב בצמרת ועוד יש לה משחק חסר, כך שהיא יכולה להשתוות במספר הנקודות ליריבתה העירונית הגדולה. איגור גאבילונדו העלה את האורחים מחבל הבאסקים ליתרון כבר אחרי שתי דקות, ראול טאמודו הישווה בדקה ה-39 ואייטור אוסיו כבש שער עצמי דרמטי בדקה ה-90, שהיה למעשה שער הניצחון של אספניול.

ויאדוליד - לבנטה 0:1

המארחים ניצלו מפגש קל יחסית נגד האחרונה שנדרסת על ידי כל קבוצות הליגה כמעט, והסתפקו בשער בודד שהביא להם שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. גונזאלס כבש את שער הניצחון לויאדוליד בדקה ה-63.

אלמריה - אתלטיקו מדריד 0:0

אתלטיקו פיספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי ולא הצליחה למצוא את השער של קבוצת התחתית, שנלחמת על חייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully