וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה"

יצחק סולומון

11.11.2007 / 20:05

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון, עונה לכל הפרשנים שלא נתנו לקבוצתו סיכוי מול בית"ר ירושלים ואפילו מרגיש תחושת פספוס

"אף אחד לא יזלזל בנו. אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה", אמר מאמן עירוני "איתוראן" קריית שמונה, רן בן שמעון, בתגובה לסיכויים הדלים שנתנו הפרשנים והמומחים לקבוצתו לחזור בשלום מטדי.

בן שמעון: "אם היינו יותר חדים ויותר מדוייקים, והיינו משחקים כמו שבוע לפני כן, נגד מכבי נתניה, היינו יכולים גם לנצח את בית"ר ירושלים. הנקודה הזו שווה יותר מעוד נקודת ליגה. לא הרבה קבוצות יוציאו נקודה מול בית"ר ירושלים בטדי. השחקנים שלנו הוכיחו שיש להם לב ענק. כולם נלחמו למען הנקודה הזו, ואם היה לנו קצת מזל, היינו יכולים גם לחזור הביתה עם כל הקופה", סיכם הקפטן יניב לביא.

בקריית שמונה דיברו לא רק על החוויה בטדי, אלא גם על הביקור ביום שישי בקברו של יצחק רבין ז"ל. המאמן בן שמעון: "זה לא היה רק סמלי אלא כיף גדול. היה מרגש לעמוד מול הקבר, ולשמוע את איזי, שהיה ידיד של רבין. יש לנו בעלים איכותי ורגיש, והנגיעות הערכיות שהוא סוחב את המועדון יש להן ערך עצום".

גאווה נוספת בקריית שמונה היא בזכות זימונם של שלושה שחקנים מקריית שמונה לסגל נבחרת הנוער של ישראל. מדובר בניתאי מצא, אלרועי כהן ולירון אלימלך, שכבש אתמול (שבת) שלושה שערים והעלה את קבוצת הנוער של הקריה לשלב הבא בגביע המדינה ע"ש אבי רן ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully