וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניצחה את מכבי 0:1 בדרבי התל אביבי

11.11.2007 / 22:33

דרבי תל אביבי איום ונורא, ברמה של משחק נוער, הוכרע בזכות שער דרדרלה של פאביו ג'וניור. הפועל ניצחה 0:1 את מכבי, אבל כולנו הפסדנו

בואו נתחיל בחדשות הטובות, מבחינה נייטראלית כמובן. הדרבי התל אביבי עבר בשלום, בכל מה שקשור לאלימות ביציעים ומחוצה להם. היו הרבה חששות, האוהדים משני המחנות נשאו איתם תסכול רב בדרך למשחק הזה, אבל הפעם כולם היו רגועים וכמה חבל שבערב כזה - דווקא מה שקרה באולם הכדורסל במלחה הורס את החשק לספורט. היו אמנם כמה עצורים לפני פתיחת המשחק ואחריו מחוץ לאיצטדיון, ועוד אוהד שהצליח לחדור לכר הדשא רק כדי לנשק שחקן, עברנו את זה בשלום.

חדשות טובות להפועל תל אביב. לא רק שהיא נחלצה מהמקום האחרון, היא גם ניצחה 0:1 בדרבי. מי שהיה אמור להיות החלוץ שלה וממש לא התנהג ככזה, הפך לחלוץ לערב אחד כשפאביו ג'וניור כבש את שער הניצחון בדקה ה-80. המהלך של גיא לוזון, שעבר לשני חלוצים בתחילת המחצית השניה, הביא לו את הניצחון וככל הנראה עוד קרדיט מצד ההנהלה, האוהדים וכל מי שלובש אדום.

איזה חדשות רעות למכבי תל אביב. דווקא כשנראה היה שדברים התחילו להסתדר, כשיאניק קמנאן כמעט והעלה אותה ליתרון במחצית הראשונה, כשניר לוין ראה ניצחון שני ברציפות בליגה - הכל התרסק. הצהובים, שהפכו לשבועיים לקבוצה מתאוששת שכאילו שכחה מסכנת הירידה, חזרו לנעול את הטבלה וכמו שהיא נראית לפחות - המצב גרוע מתמיד.

מהלך המשחק

דקה 18 - הזדמנות רצינית ראשונה במשחק כאשר דאבל פס בין יוסי שבחון וקמאנאן תוך כדי מתפרצת, שלח את הצרפתי לצידה השמאלי של הרחבה. הצרפתי בעט חזק לקורה.

דקה 25 - יוסי שבחון השתחרר במרחק של 20 מטר מהשער ושלח מסירה קטנה ליניב עזרן, שבעט ברשלנות החוצה.

דקה 39 - אבדג'י הכניס כדור לכיוון הרחבה, יבריץ' הצליח להקדים את רועי דיין ברגע האחרון.

דקה 44 - מתפרצת מסוכנת להפועל תל אביב כאשר דגו מרים כדור ממרכז המגרש, שהגיע דרך ראשו של רועי דיין לאבדג'י שחדר לרחבה. ליאור ז'אן הכניס רגל ברגע האחרון ומנע מהברזילאי מפגש מול יבריץ'.

דקה 55 - אבדג'י השתלט על כדור תועה וניסה להפתיע את יברי'ץ בבעיטה מחצי מגרש, ללא הצלחה.

דקה 79 - כדור חופשי להפועל תל אביב מצד ימין אלכסונית. אבוטבול הגביה לרחבה, דגו נגח מעל לקורה.

דקה 80 - גול! קרן להפועל תל אביב מצד שמאל, פאביו ג'וניור חודר בין חמישה שחקני הגנה למרכז הרחבה ונוגח לשער בין הרגליים של יבריץ'. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 83 - אוהד הצליח להסתנן לתחומי המגרש, רץ לעברו של ליאור ז'אן והספיק לנשק אותו לפני שהשוטרים השתלטו עליו.

דקה 85 - מכבי תל אביב נותרה בעשרה שחקנים אחרי עבירה של אורי שטרית על דגו. שטרית קיבל כרטיס צהוב שני והורחק.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, טל חן, דוס סנטוס, גל שיש, מזואה אנסומבו, וואליד באדיר (שי אבוטבול, 76), ברוך דגו, אבדג'י, עידן סרור (פאביו ג'וניור, 46), רועי דיין (אומיט גונסלבס, 57).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', ליאור ז'אן, אורי שטרית, ארז מסיקה (רודי חדד, 63), רביד גזל (שירן ייני, 76), ז'וזה רמאליו (דודו ביטון, 83), יוסי שבחון, יניב עזרן, יאניק קמאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully