וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה חילצה תיקו דרמטי מפארמה

11.11.2007 / 20:06

בצל האירועים הקשים באיטליה, הגברת הזקנה כפתה 2:2 אחרי שפיגרה 2:0, פיורנטינה הפסידה לאודינזה. המשחק בין רומא לקליארי נדחה

בצל המהומות באיטליה עם הירצחו של אוהד לאציו בקרבות מול תומכי אינטר, לצד תקריות אלימות גם בברגאמו (ראה ידיעה נפרדת), שוחק היום (ראשון) המחזור ה-12 בכל זאת עם חמישה משחקים. בעוד משחקה של מילאן מול אטאלנטה נדחה, יובנטוס הצליחה בשיניים להשיג נקודה מהמפגש מול פארמה וסיימה עימה ב-2:2 אחרי שהייתה כבר בפיגור של שני שערים.

פיורנטינה ספגה את הפסד הבכורה שלה בליגה אחרי שבמשך 11 משחקים הצליחה לשמור על מאזן של ניצחונות ותיקו, כשהיום היא הפסידה 2:1 בבית לאודינזה. רג'ינה השיגה ניצחון בכורה בליגה אחרי שגברה 0:2 על גנואה, טורינו סיימה את משחקה בתיקו 1:1 מול קטאניה וליבורנו ניצחה בקרב התחתית את סיינה 2:3. כתוצאה מכל אירועי היום, הוחלט מאוחר יותר על דחיית המשחק בין רומא לקליארי, אחרי שגם ההתאחדות האיטלקית הבינה שאין הרבה ערך ספורטיבי למשחקים ביום כזה.

פארמה – יובנטוס 2:2

הגברת הזקנה ששיחקה ללא פאבל נדבד המורחק ניצלה מהפסד אחרי שפיגרה כבר 2:0 במשחק דרמטי שכלל שלושה מורחקים וארבעה שערים. המחצית הראשונה הייתה חד צדדית ופארמה, שהגיעה למספר הזדמנויות, התקשתה לנצל אותן עד הדקה ה-42, כאשר זאנטי הכשיל שחקן יריב ברחבה, והשופט פסק על פנדל, אותו ניצל אנדראה גסבארוני כדי לכבוש. הלחץ של המארחים נמשך כשבדקה ה-57 מהלך יפה של קסטליני שהעלה כדור מימין אל אנדראה פיזאנו, וזה בעט מהאוויר פנימה את השני של פארמה.

כל זה לא הספיק כנראה, כאשר יובה לחצה על הדוושה והפעילה לחץ על השער של פארמה. בדקה ה-76 הקפטן ניקולה לגרוטגלי ניצל הגבהה אותה נגח מתוך הרחבה פנימה. יובה הרגישה שהיא יכולה להשוות ושש דקות לאחר מכן וינצ'נזו יאקינטה בעט מתוך הרחבה את השוויון. בעקבות התיקו יובה נותרה במקום השלישי עם 22 נקודות, פארמה לעומת זאת במקום ה-14 עם 12.

במהלך המשחק נותרה פארמה בתשעה שחקנים, ואילו יובה בעשרה: דומיניקו מורפאו (פארמה) וגיורגיו קייליני (יובנטוס) הורחקו בדקה ה-78 אחרי עימות ביניהם, פרדיננד קולי מפארמה הורחק אף הוא.

פיורנטינה – אודינזה 2:1

פיורנטינה ספגה היום הפסד ראשון בליגה אחרי 11 מחזורים. פאביו קוואגליארלה העלה את האורחים מאודינזה ליתרון בדקה ה-23, אך חמש דקות לאחר מכן החזיר ג'יאמפאולו פאציני עם שער שוויון. במחצית השנייה אודינזה הצליחה לכבוש את שער הניצחון, כאשר אנטוניו די נטאלה כבש בדקה ה-63. פיורנטינה נשארת במקום השני עם 23 נקודות, אודינזה נמצאת במקום החמישי עם נקודה פחות.

יתר התוצאות:

סיינה – ליבורנו 3:2
לסיינה: מאסימו מאקארונה 18, סימונה לוריה 90. לליבורנו: פרנצ'סקו תאבאנו 16, מרטין ברגבולד 30, דריו קנזביץ' 41

רג'ינה – גנואה 0:2
לרג'ינה: ניקולה אמורוסו 31, חוזה אינסיו ג'ואלסון 80

טורינו – קטאניה 1:1
לטורינו: סוסורובלה מאלונגה 15. לקטאניה: חורחה אנדרס מרטינז 63

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully