וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לאופטימיות בסטמפורד ברידג'?

11.11.2007 / 17:23

אחרי 5 משחקי ליגה, ספגה צ'לסי שער ראשון וסיימה ב-1:1 מול אברטון. מנ' יונייטד ניצחה 0:2 את בלקבורן ועלתה למקום הראשון

צ'לסי הגיעה הערב (ראשון) לסטמפורד ברידג' על מנת לשמור על רצף המשחקים המדהים ללא ספיגת שער, וכדי להשיג את משחק הבית ה-69 ללא הפסד. חניכיו של אברהם גרנט עלו ליתרון, איך לא, משערו של דידייה דרוגבה בדקה ה-70, אך הצליחו לשמור על השער פחות מ-20 דקות, אז ספגו את שער החובה הראשון בששת המשחקים האחרונים בפרמיירליג. היה זה טים קהיל שכבש בדקה ה-89 לזכות האורחים מליברפול וקבע את תוצאת המשחק, שוויון 1:1.

המשחק עצמו היה נטול אירועים מיוחדים, מה שאולי שם שוב בסימן שאלה את רעיון המשחק ההתקפי והמהנה שגרנט הצהיר שינחיל מאז נכנס לתפקיד המנג'ר. צ'לסי לא הרבתה להתקיף ושוב הסתמכה על שחקני הקישור המוכשרים קול ולמפארד ועל יכולת ההבקעה האבסולוטית של דידייה דרוגבה. בדקה ה-29 נכנס למשחק טל בן חיים במקומו של ריקרדו קרבאליו שנפצע. בסופו של דבר, התיקו נגד אברטון גרם לכחולים לאבד נקודות יקרות במרדף אחר מנצ'סטר יונייטד וארסנל בצמרת הטבלה.

פרגוסון עלה למקום הראשון

מנצ'סטר יונייטד - בלקבורן 0:2

בזמן שצ'לסי איבדה נקודות, הייתה מי שידעה לנצל את המעידה הזו כדי לעלות למקום הראשון. מנצ'סטר יונייטד נהנתה מצמד של כריסטיאנו רונאלדו שכבש תוך דקה שני שערים. בדקה ה-34 קרן של ראיין גיגס הסתיימה בכדור בשער של הפורטוגלי ודקה לאחר מכן מסירה מצוינת של קרלוס טבז לרונאלדו הסתיימה בבעיטה פנימה.

הרחקה של דיוויד דאן מבלקבורן (53), לא נוצלה על ידי החניכים של אלכס פרגוסון להגדלת היתרון, אך גם כך זו תוצאה שמספקת את היונייטד שהביאו להפסד הבית החוץ הראשון של בלקבורן. היונייטד כאמור טיפסו למקום הראשון עם 30 נקודות, מרחק חמש נקודות מצ'לסי ושלוש מארסנל שתשלים את משחקי המחזור מחר בחוץ מול רדינג.

טוטנהאם - וויגאן 0:4

אחרי שהסתפק ב-0:2 מול הפועל תל אביב, חואן די ראמוס השיג ניצחון ליגה ראשון על חשבון וויגאן החלשה שממשיכה להסתבך בתחתית. התרנגולים עלו למקום ה-14 כשהם עדיין באיזור הסכנה, אך עם הרבה ביטחון, אחרי השערים של ג'רמיין ג'נאס (13, 26), ארון לנון (34) ודארן בנט (72).

ניצחון לוילה בדרבי של בירמינגהאם

בירמינגהאם-אסטון וילה 2:1

גבריאל אגבונלהאור הבקיע שער ניצחון מאוחר עבור אסטון וילה ב-1:2 בדרבי של בירמינגהאם היום (ראשון). חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה אסף את שערו החמישי בליגה בדקה ה-87 עם נגיחה והעניק לוילאנס ניצחון חוץ ראשון מאז אפריל האחרון. מגן וילה לשעבר, ליאם רידג'וול, הוא שהעניק לקבוצתו הקודמת את היתרון כשכבש שער עצמי בדקה העשירית.

בדקה ה-31 דרשו אנשי בירמינגהאם סיטי פנדל מהשופט סטיב בנט, אך האחרון לא ראה את הכשלתו של הישראלי, דניאל דה רידר. בדקה ה-62 כבר לא צץ שום סימן שאלה סביב חוקיותו של שער השוויון של מייקל פורסל, שהיה לבסוף רק שער ניחומים עבור חניכיו של סטיב ברוס.

פורטסמות' - מנצ'סטר סיטי 0:0

הסיטי שניצחו במחזור האחרון את סנדרלנד סיימו בתיקו ללא שערים מול פומפי ועדיין מנסים להתאושש מהתבוסה שספגו מצ'לסי לפני שבועיים. כרגע הם נמצאים במקום השלישי, אך חובת ההוכחה עדיין מוטלת עליהם, ובעיקר המדובר כאשר הם מארחים במחזור הבא את רדינג. הסיטי היו מעט טובים יותר במהלך המשחק למרות שבעטו פחות לשער.

בולטון - מידלסבורו 0:0

בולטון שתארח במחזור הבא את מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לשקוע בתחתית עם תיקו שלישי ברציפות, ומול יריבתה לאיזור הסכנה היא לא הצליחה לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully