וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם טאנוקה לא יספיק למרפאה

שגיא ניר

11.11.2007 / 11:32

המרפאה תבוא לטאנוקה: בחולון דאגו שהרכש הנוצץ יוכל לשחק בירושלים (20:15), ושכרו ניידת שערכה לו את הבדיקות בנתב"ג. המירוץ צלח

עד כמה זקוקה היתה הפועל חולון סנטר הזר שלה? מסתבר שמאוד - לפחות על פי הנחישות של ראשי הקבוצה, שעשו שמיניות באויר כדי שהשחקן יוכל לקחת חלק במשחק במלחה הערב מול הפועל ירושלים.

בירד, שחתם בחולון ביום שישי, אמור היה לנחות בנתב"ג הבוקר בשעה 10:15, ובחולון ידעו כי על מנת שיוכל לשחק כבר הערב עליהם לרשום אותו באיגוד הכדורסל עד השעה 11:00, וזאת אחרי שהספיק כבר לעבור את הבדיקות הרפואיות. כדי להתמודד עם לוח הזמנים הבלתי אפשרי, שכר הבעלים והמאמן מיקי דורסמן ניידת של משרד הבריאות, שהגיעה עד מגרש החנייה של נתב"ג וביצעה שם את הבדיקות הרפואיות לשחקן. דקה לפני המועד האחרון, בשעה 10:59, נרשם בירד גם באיגוד הכדורסל.

בירד, שיצטרך לעבור גם בבקרה התקציבית, עשוי לשחק כבר הערב, כמה שעות בלבד לאחר נחיתתו בישראל, במשחק הצמרת מול הפועל ירושלים. חולון, שבסגל שלה באיגוד הכדורסל רשומים כבר 13 שחקנים – המספר המקסימלי המותר, צפויה לגרוע ממנו את גוני יזרעאלי, שקרע אתמול באימון את שריר המפשעה. יזרעאלי, שחזר לפעילות מלאה לפני מספר שבועות חרף פציעה באותו שריר, מאושפז כעת בבית החולים איכילוב וצפוי להיעדר תקופה של מעל לחודשיים. השחקן יעבור הערב בדיקת MRI, לאחריה תתבהר תקופת החלמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully