וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה הקפיאה נושא שדרוג השכר של ארבייטמן

11.11.2007 / 10:25

שחר הבהיר לנציגי החלוץ: "מי הוא שירוויח יותר מרפאלוב?". לפני המשחק, לוי שקל להשאירו מחוץ לסגל. החלוץ עשוי לעזוב

במכבי חיפה קיבלו אתמול (שבת) בלילה החלטה עקרונית לטפל ביד קשה בחלוץ שלומי ארבייטמן ולהקפיא עד מועד לא ידוע את נושא שדרוג השכר שלו. החלוץ, כזכור, עמד להיכנס אתמול למשחק נגד בני יהודה אבל ברגע האחרון רוני לוי החזיר אותו לספסל והכניס במקומו את תומר חמד, בטענה שלא הגיע לקבל תדרוך טקטי.

בחיפה כעסו מאוד על החלוץ שלא ייכלל כנראה בסגל במשחק הבא. לפני המשחק שוחח רוני לוי עם עוזרו, סלובודאן דראפיץ', והשניים התלבטו האם להשאיר את החלוץ מחוץ לסגל. בסופו של דבר, לאחר ההתייעצות הוחלט לכלול אותו בסגל בכל זאת.

גורם בחיפה אמר הבוקר כי גם אם תתקיים פגישה עם איזיקוביץ', הם ידחו על הסף הצעה לשדרג את שכרו של ארבייטמן ליותר מ-120 אלף דולר, כפי שביקש החלוץ. שחר שכעס מאוד אתמול על החלוץ העביר מסר למקורביו כשאמר להם: "מי הוא שירוויח יותר מרפאלוב? הצעתי לו 100 אלף דולר, בדיוק כמו שליאור מרוויח. מה הוא רוצה, להרוויח יותר מקינן?". בשלב זה, נראה כי ארבייטמן יזכה לשדרוג רק משום שהדבר כתוב בחוזה שלו.

איזיקוביץ' אמור ליזום שיחה עם שחר במהלכה הוא יבהיר שאם החלוץ לא יקבל שדרוג בשכר, הוא עתיד לחפש קבוצה אחרת. בקבוצה יבהירו לחלוץ כי במידה והוא רוצה להשתחרר מהקבוצה, הם לא יעמדו בדרכו. "אנחנו לא מוטרדים לגביו", אמר גורם בכיר במועדון. "הוא לא יקבל שדרוג בשלב הזה יכול להיות שבינואר הוא כבר לא יהיה פה".

השוער ניר דוידוביץ' שוחח עם סגן הנשיא, עוזי מור, לפני מספר ימים. השניים צפויים לקיים שיחה בארבע עיניים במהלך הפגרה, כלומר עד מחזור הליגה הבא. בקבוצה הבהירו הבוקר: "אפשר לומר שמבחינתנו הנושא סגור. ניר אמור להיפגש עם מור ולאחר מכן יכול להיות שנפתח את החוזה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully