וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שגרנט לא מסיים את העונה?

11.11.2007 / 11:14

עוד לפני המפגש (ראשון, 18:00) עם אברטון ויעקובו, זכה מנג'ר צ'לסי להצעה להארכת חוזה לעוד שנתיים וחצי תמורת שמונה וחצי מיליון פאונד

מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, זכה להצעה להאריך את חוזהו בעוד שנתיים וחצי, עד 2010, תמורת שמונה וחצי מיליוני פאונד, כך מפרסם היום העיתון האנגלי "ניוז אוף דה וורלד".

העיתון מפרסם כי גורם בכיר בצ'לסי צוטט כאומר: "אברהם קיבל הצעה בהתאם לתפקידו החדש במועדון והוא מאוד מרוצה מהתנאים. החוזה אצלו, הוא קרא אותו ואין שום בעיה. אנחנו מצפים ממנו לסגור כל הסיפור במהלך פגרת הנבחרת הקרובה. זה יוכיח כי הוא הבוס של הקבוצה והוא כאן כדי להישאר.

מנג'ר צלסי הוא האיש שמכיר את חלוץ וכוכב אברטון, איגביני יעקובו. אולי אפילו טוב מכולם. גרנט הוא זה שבשורותיו, בעת שאימן את מכבי חיפה, קיבל החלוץ הניגרי את הצ'אנס הראשון לשחק בקבוצה גדולה בישראל. היום (16:00) ייפגשו השניים בפעם הראשונה מאז הפך גרנט למאמן ראשי.

"כל מאמן היה רוצה לחשוב על שחקן שלו שהוא סיים יותר טוב מאשר המצב בו הוא הגיע. אני מאוד גאה בו. זה גורם לי עונג. כאמור, הסיפוק הגדול שלי הוא מלנצח משחקים, אבל זה גם מאוד מספק לראות שחקנים מתפתחים, לא רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינה אישית".

צ'לסי נמצאת בכושר מעולה בשבועות האחרונים, כשהתוצאות האחרונות, 0:2 על וויגאן ו-0:6 על מנצ'סטר סיטי, הבהירו כי הכחולים עדיין נמצאים במאבק על ראשות הפרמיירליג העונה. ג'ון טרי יישב גם היום מחוץ לקווים בגלל הפציעה בברך, שגם תמנע ממנו לשחק עם נבחרת אנגליה מול קרואטיה בשבוע הבא, אך אשלי קול ישוב מפציעת קרסול ארוכה. פטר צ'ך, שוער צ'לסי, נפצע במשחקה האחרון של הקבוצה מול שאלקה בליגת האלופות השבוע וייעדר כחודש. קרלו קודוצ'יני יחליפו בין הקורות.

אברטון תחסר את חלוצה, אנדי ג'ונסון, כשגם לייטון ביינס, ג'יימס וואן ואלן סטאבס נמצאים בספק למשחק.

מפגשים חמים בצמרת

לואיס סאהה עשוי לקבל הזדמנות ייחודית בהרכב הפותח של מנצ'סטר יונייטד (17:00, ספורט 1) לאחר פציעתו של ווין רוני, שתשבית אותו לפחות בחודש הקרוב. משחק מעניין בוודאי יהיה הערב באולד טראפורד, כששתי הקבוצות בכושר הכי טוב בפרמיירליג ייפגשו ביניהן. סאהה הוא גם האיש שצריך להדאיג את בלקבורן, מולה כבש בשלושת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, עשוי גם להשתמש בקיצוני הוותיק, ריאן גיגס, כגיבוי לקרלוס טבז בחוד, אבל סביר להניח שיעדיף להמשיך את הריצה עם החוד של השבועות האחרונים, שכולל שני חלוצים. מלבד רוני, יונייטד תסבול, כרגיל בשבועות האחרונים, משורה ארוכה של פצועים וכן תחסר גם את המגן הוותיק, גארי נוויל.

לבלקבורן יש הפסד אחד מ-17 משחקיה. הפסדה האחרון במשחק חוץ של היה באולד טראפורד, 1:4 לאחר שהובילה במחצית, אך תוצאה זו הייתה רק אחת משתי ניצחונות של האדומים על הכחולים לבנים בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן. מאמן בלקבורן, מארק יוז, יסבול מחסרונו של דיוויד דאן, שנפצע בתיקו 0:0 מול ליברפול.

עוד מפגש מעניין בין שתי קבוצות בפורמה גבוהה יהיה המשחק בין פורטסמות', השישית בטבלה, לבין השלישית, מנצ'סטר סיטי (18:00). הארי רנדאפ ופומפי ינסו לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד, שעומד כבר על שבעה. "סיטי פתחו נפלא, הם הביאו הרבה שחקנים, ויש להם כמה טובים מאוד", אמר בלם פומפי, סול קמפבל, "אבל אנחנו בבית, משחקים טוב והשחקנים נמצאים בתקופה טובה. אם נרצה להיראות טוב העונה, אלו המשחקים שנצטרך לנצח".

בסיטי מתחילים להתרומם מהשישייה המבישה שספגו מרגלי צ'לסי. שחקניו של אריקסון החלו בשיקום עם שני ניצחונות 0:1 בשבוע האחרון, מול סנדרלנד ובולטון בגביע . "יש צורך בקשיחות מנטאלית", אמר מאמן הסיטי, סוון גוראן אריקסון, "גם בבית וגם בחוץ בפרמייר ליג, אם ברצונך לזכות בתוצאות הטובות. אם נצריך ללמוד מהמשחקים שאנחנו משחקים בבית ולשחק כך גם במשחקי החוץ, הדברים יוכלו להיות אפילו יותר טובים בשבילנו, אבל מדובר במשחק קשה מאוד. הניצחון של פורטסמות' בחוץ על ניוקאסל היה מדהים".

מגינה השמאלי של פומפי, הרמן הריירדרסון ייעדר מהמשחק וסיטי תחסר את מייקל ג'ונסון. מי שכנראה יתפוס את מקומו הוא אחד משחקניה המצטיינים של הסקיי בלוז העונה, סטיבן איירלנד.

משחקים נוספים: ברמינגהאם-אסטון וילה 15:00, טוטנהאם-וויגאן 17:00, בולטון מידלסבורו 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully