וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן זימן את בוזגלו לבוגרת

11.11.2007 / 22:06

הקשר הצעיר קיבל טלפון מהמאמן הלאומי לקראת ההתמודדות מול רוסיה. יוסי בניון יחמיץ בוודאות את ההתמודדות וייעדר שלושה שבועות

מאור בוזגלו קיבל הערב (ראשון) זימון לנבחרת הבוגרת. אחר הצהריים קיבל הקשר הצעיר טלפון מהמאמן הלאומי, דרור קשטן, שסיפר לו כי הוא יהיה חלק מהסגל לקראת ההתמודדות בסוף השבוע הקרוב מול רוסיה.

חלוץ בני סכנין מככב מתחילת העונה ואולי נחשב לשחקן המצטיין בליגת העל עד כה, כשלצד זה גם הוביל את הנבחרת הצעירה להישגים כמו התיקו מול גרמניה והניצחון 1:3 על צפון אירלנד. יכולתו של החלוץ לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי, דרור קשטן, שדיבר רבות בתקופה האחרונה על "הצערת" הנבחרת. רק אתמול כבש בוזגלו שער ובישל שניים נוספים בניצחון קבוצתו על מ.ס. אשדוד 0:3.

כוכב נבחרת ישראל ושחקן ליברפול, יוסי בניון, יחמיץ את המשחק מול רוסיה בשבוע הבא. הקשר, שכבש רק השבוע שלושער במדי קבוצתו בניצחון 0:8 על בשיקטש, נפצע אמש (שבת) במפשעה בניצחון 0:2 על פולהאם באנפילד.

"יוסי נפצע וקשה להאמין שיגיע למשחקה של נבחרתו בשבוע הבא", אמר רפא בניטז, מאמן ליברפול, לאחר המשחק. בניון כבר הספיק לבטל את הטיסה חזרה לארץ. מי שעוקב בדאגה אחר מצבו של בניון הם דווקא השחקנים, האוהדים והמאמנים באנגליה, שסומכים על הכוכב הישראלי שינצח עבורם את רוסיה ויסלול את דרכה של הנבחרת האנגלית ליורו ב-2008.

היום בצהריים עבר בניון בדיקה שקבעה כי מדובר בקרע ברמה 2 או 3 ושהקשר ייעדר משלושת השבועות הקרובים. מלבד המשחק מול רוסיה של נבחרת ישראל, צפוי בניון להיעדר גם ממשחקה של ליברפול מול פורטו בליגת האלופות בסוף חודש נובמבר.

קשר מכבי תל אביב, רביד גזל, זומן אף הוא לסגל של דרור קשטן לאחר היעדרות ממושכת. גם חלוץ בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, נמצא בסגל שיתכונן לקראת המשחקים מול רוסיה ומקדוניה. הנבחרת תקיים ביום שלישי אימון ראשון.

הסגל המלא:

שוערים: דודו אוואט (לה קורוניה), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי נתניה). שחקני הגנה: טל בן-חיים (צ'לסי), שמעון גרשון ויואב זיו (בית"ר ירושלים), דקל קינן ואייל משומר (מכבי חיפה), דדי בן-דיין ואבי סטרול (מכבי נתניה), יובל שפונגין (מכבי תל אביב).

קישור: תמיר כהן (מכבי נתניה), גל אלברמן ואבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), משה אוחיון (וינטרטור), מאור בוזגלו (בני סכנין), רביד גזל (מכבי תל אביב). התקפה: רוברטו קולאוטי (מינשנגלדבאך), בן סהר (ק.פ.ר), אליניב ברדה (גנק), עומר גולן (מכבי פתח תקווה), ברק יצחקי ועמית בן-שושן (בית"ר ירושלים).

עדכון ראשון 10.11.07 23:54
עדכון אחרון 11.11.07 16:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully