וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מאוזן בפריז

10.11.2007 / 23:23

נאנסי, השנייה בליגה הצרפתית, לא הצליחה להביא להכרעה את משחקה מול פ.ס.ז' וסיימה ב-0:0. לה מאן גברה על סט. אטיין 2:3

המחזור ה-14 של הליגה הצרפתית נפתח הערב (שבת) בצל המשחק המרכזי מחר, שיפגיש את האלופה ליון עם מארסיי השוקעת. גם במחזור הנוכחי נשמר הסטטוס קוו בצמרת, כאשר ליון, שתשחק מחר מול מארסיי, נשארה במקום הראשון ונאנסי שמדורגת שנייה מאחוריה. עוד מחר: לוריין-טולוז, בורדו-ראן.

לה מאן-סט. אטיין 2:3
במשחק המוקדם של השבת ניצחה המדורגת רביעית, לה מאן את סט. אטיין, המדורגת עשירית לאחר המחזור, שהפסידה במחזור הקודם בדיוק באותה תוצאה לקון המפתיעה. טוליו תרם שני פנדלים למען לה מאן ורומאריץ הוסיף אחד משלו. לסט. אטיין כבשו סדריק וארולט ודויד גיגליוטי בפנדל את השערים המצמקים.

פ.ס.ז'-נאנסי 0:0
המדורגת שנייה יצאה לפריז כדי לפגוש את סן ז'רמן המתדרדרת, אך בהשראת מצבור השערים הדל שמובקע במחזורים האחרונים בצרפת, סיימו השתיים בתיקו מאופס, שהותיר את נאנסי במרחק שלוש נקודות מהאלופה ליון.

מונאקו-שטרסבורג 0:3
מונאקו ניצחה את המשחק השלישי ברציפות שלה, מה שמצמיד אותה לצמרת וממקם אותה במקום השביעי. סרג' גאקפה כבש את השער הראשון בדקה ה-43 ושני שערים של אנדרסון, בדקה ה-61 וה-89 קבעו תוצאה עגולה בסיום. שטרסבורג מדורגת בסיום המחזור ה-14 במקום התשיעי.

מץ-לאנס 2:1
מץ, המדורגת אחרונה בטבלה, ממשיכה להפסיד ושומרת על מאזן של ניצחון אחד מול תשעה הפסדים עד כה. לאנס קיבלה הזדמנות נוחה לשאוף קצת אוויר ולהתרחק מעט מהקו האדום. אוליבייה מונטרוביו כבש בדקה ה-56 את השער הראשון עבור לאנס ווילמר, כאשר 12 דקות אחר כך הגיע שער השוויון של אגויאר. סעיד קיטר הביא ללאנס את שלוש הנקודות ארבע דקות לסיום.

סושו-אוקזר 1:1
לסושו: רומן פיתאו 89
לאוקזר: תומאס קאחלנברג 7

ואלנסיין-קון 0:3
פיליפ סבו 16, 41, סטיב סאבידן 59

ליל-ניס 1:1
לליל: ניקולס פובר 18
לניס: חביב באמוגו 41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully