וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטפו בראש

10.11.2007 / 22:07

ברצלונה הפסידה 2:0 לחטאפה בחוץ ונותרה עם ניצחון חוץ אחד העונה. ולנסיה, במשחקו הראשון של קומאן על הקווים, ניצחה 0:3 את מורסיה

המחזור ה-12 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. ברצלונה, השלישית ערב המחזור, התארחה אצל חטאפה המתאוששת והפסידה 2:0. יותר מאוחר הלילה יתמודדו ולנסיה ומורסיה.

חטאפה - ברצלונה 0:2

תיירי הנרי עוד הספיק להחמיץ מקרוב לאחר מסירה נפלאה של אינייסטה (23) לפני שהמקומיים עלו ליתרון בדקה ה-28 לאחר מבצע קבוצתי מרשים. קאטה דיאז הוריד בראש ומאנו דל מוראל הרשית מקרוב.

אוצ'ה, היה קרוב מאוד לשני של חטאפה (61) אחרי שליהטט ברחבה, אבל הכדור שלו חלף סמוך לקורה הרחוקה. שלוש דקות לאחר מכן, רונאלדיניו, שהיה חלש ונפצע במחצית הראשונה, הוחלף ובמקומו נכנס ג'אובני דוס סנטוס. בדקה ה- 71 גם מסי הוחלף ופינה את מקומו לבוז'אן. רייקארד, שלא קיבל את התפוקה משני השחקנים המובילים שלו, נתן את המפתחות בדקות האחרונות לשחקני העתיד של ברצלונה, אבל גם מהם הוא לא קיבל כמעט כלום.

חמש דקות לסיום, זמברוטה הכשיל בגסות את לוקאס ליכט, המגן היהודי של חטאפה והורחק. בדקת ה-90 חטאפה עוד הספיקה להשיג את השני, כשאוצ'ה בישל נהדר לחואן אלבין. אקורד סיום הולם לערב עלוב של בארסה.

עבור חטאפה היה זה ניצחון שלישי ברציפות. יריבתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, הולכת ומתרחקת מאיזור הסכנה אחרי פתיחת עונה חלשה. מנגד, ברצלונה פשוט לא מסוגלת בתקופה האחרונה לחבר שני ניצחונות רצופים ובעיקר מתקשה מאוד לתפקד מחוץ לקמפ נואו. מתוך שישה משחקי חוץ העונה היא השיגה רק ניצחון אחד מול לבנטה. ככה לא לוקחים אליפות.

ולנסיה-מורסיה 0:3

העטלפים, לאחר הכישלונות האחרונים באירופה וההפסדים המשפילים בליגה, ואחרי פיטורי המאמן פלורז ומינוי רונאלד קומאן הגיעה הערב (שבת) למפגש מול מורסיה מתחתית הטבלה. שער של איבן הלגרה בדקה ה-12 ועוד צמד של דויד וייה בדקות ה-26 וה-51 הבטיחו למאמן ההולנדי החדש ניצחון 0:3 וכמה ימים של שקט כדי לסדר מחדש את השורות של המדורגת רביעית בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully