וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי הורחק, אך סיבאספור ניצחה

10.11.2007 / 22:31

קבוצתו הטורקית של החלוץ גברה 1:2 על בשיקטאש המפורקת. קפריסין: ניצחון בכורה ליוסי מזרחי על קלינגר. בלגיה: ניצחונות לברדה וטועמה

חלוץ סיבאספור, פיני בלילי, היה שותף הערב (שבת) לניצחון החוץ 1:2 על בשיקטאש, אך הורחק במהלך המשחק. בלילי פגש את הקבוצה שניסתה להתאושש מהמכה שחטפה באמצע השבוע עם השמינייה שחטפה מליברפול, אך נאלץ לסיים את המשחק כבר בדקה ה-52 אחרי שספג כרטיס אדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. החלוץ הישראלי הורחק במצב של 0:1 לבשיקטאש, אחרי שבובו, חלוצה הברזילאי של היריבה, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-28.

בלילי הורחק כאמור בדקה ה-52, אך חמש דקות לאחר מכן הורחק גם איברהים טורומן מבשיקטאש ואיזן את מצבת השחקנים על המגרש. מוחמד קורטולוס (58) ואילגר גורבנוב (83) דאגו להפוך את התוצאה ולהעלות את סיבאספור למקום הראשון בטבלה עם 28 נקודות. גלאטסראיי (25 נקודות) ופנרבחצ'ה (22) דולקות אחרי סיבאספור, אך לשתיהן יש משחק חסר.

* יוסי מזרחי וקבוצתו החדשה, אפולון לימאסול, השיגו ניצחון בכורה יחד 0:2 על א.א.ק לרנקה של ניר קלינגר בדרבי הישראלי בקפריסין. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליחו ריסו (55) והארונה בבנגידה (60) לכבוש את השערים שהעלו את אפולון למקום השלישי, לרנקה נמצאת רק במקום ה-11 עם תשע נקודות. א.א.ל לימאסול של אלי גוטמן המדורגת שביעית תשחק מחר מול דוקסה.

בלגיה: ניצחונות לברדה וטועמה

אליניב ברדה וקבוצתו הבלגית גנק ניצחו הערב 0:1 את שארלרואה, החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות. את השער היחיד במשחק כבש מוחמד דהמנה בדקה ה-38 שהעלה את גנק למקום החמישי.

גם סטנדארד ליאז' של סלים טועמה השיגה ניצחון ליגה, 0:1 על לוקרן. הקשר הישראלי שיחק 54 דקות והוחלף על ידי מרקו אינגראו. את שער הניצחון כבש איגור דה קמארגו בדקה ה-24, קבוצתו נמצאת במקום השני במרחק נקודה מקלאב ברוז'. גיל ורמוט וגנט ישחקו מחר בבית מול מכלן.

צמרת הטבלה:

1. קלאב ברוז' 30 נק'
2. סטאנדרד ליאז' 29 נק'
3. סרקל ברוז' 24 נק'
4. אנדרלכט 23 נק' (משחק חסר)
5. גנק 23 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully