וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "לא מאחל לאף אחד שבוע כזה"

אורי שלו

10.11.2007 / 21:33

יצחק שום תולה את האשמה בתצוגה החלשה של בית"ר ב-0:0 מול קרית שמונה באירועי הימים האחרונים. סואן: "הקהל היה בסדר גמור"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

גם אחרי משחקה הבינוני של בית"ר ב-0:0 מול עירוני קרית שמונה התייחסו רבים מהמעורבים לאירועי השבוע האחרון, לעונש שספגה בית"ר ולהתנהגות האוהדים. יצחק שום התייחס לאירועים כאחד מהגורמים ליכולת השחקנים: "לא היה שבוע קל, אבל לא נביא את זה כתירוץ. בכל זאת אני לא מאחל לאף אחד לעבור שבוע כזה". כנשאל שום על התנהגות האוהדים בחיפה אמר: "תודה, שבוע טוב" והלך לדרכו.

האווירה בחדר ההלבשה הייתה כמו אחרי הפסד. כרגיל, הראשון שיצא מטדי הוא תומר בן יוסף, ששוב לא קיבל את דקות המשחק להן הוא מצפה. בהתייחס ליכולת המקצועית של שחקניו אמר שום: "זה שבוע שני בלי ניצחון. הפגרה היא הדבר הטוב ביותר שקרה לנו. מה שלא בסדר אני אעביר בין השחקנים ובאסיפות הקבוצה. אנחנו נעבוד על זה בשבועיים הקרובים, למרות שלא יהיו לי הרבה שחקנים. אני מאוכזב, בדיוק כמו השחקנים שלי".

שמעון גרשון, בלם בית"ר, הפריד את המשחק היום ממשחקיה של בית"ר מול מכבי ת"א ופ"ת, אז ניצחה בדוחק: "אני לא רוצה להסתכל על שלושת המשחקים האחרונים, אלא רק על המשחק של היום. צריך גם לתת מילה טובה לקרית שמונה שסגרה אותנו כמו שצריך. פתחנו את המשחק די טוב. הם עשו שש או שבע התקפות כל המשחק, אבל סגרו בהגנה ועשו את זה טוב. לא ניצלנו את המצבים בהתקפה ואנחנו צריכים לתת את הדעת על איך לנצח גם משחקים כאלה. אחרי שבוע קשה כזה, רצינו לסיים עם טעם טוב בפה. יהיה מאוד בעייתי עבורינו לשחק ללא קהל, אבל אם זה מה שצריך נעשה את זה".

גם עבאס סואן, קשרה של קרית שמונה והמצטיין במשחק, לא פספס את ההזדמנות להתייחס לאוהדים ביציעי טדי, אך לשם שינוי החמיא: "אני היום רוצה להגיד משהו על התופעה החדשה של טדי, כל הכבוד לאנשים שהתעלו. הקהל היום היה בסדר גמור. היום לא קראו קריאות גנאי שלא קשורות לכדורגל, או לפחות הפחיתו אותן ב-90 אחוז". בנוגע למשחק ולהרגשה כי קבוצתו יכולה הייתה להשיג ניצחון במשחק אמר הקשר: "לא מדובר בהרגשת פספוס. קבוצה שיכולה לסיים בתיקו בטדי היא קבוצה גדולה. אנחנו מאוד מרוצים מהתיקו".

מאמנו של סואן, רן בן שמעון, הביע את שביעות רצונו: "אני חושב שהקבוצה שלנו יותר טובה מאיך שהיא שיחקה היום. דיברנו לפני המשחק על לב גדול וראש. בחצי הראשון שיחקנו עם הלב, בחצי השני שיחקנו מאוד חכם. אני מאוד מרוצה. לא פחדנו. דיברנו כל השבוע על ניצחון. דיברנו על העובדה שלא ספרו אותנו כיתרון. אני חושב שאם היינו מציגים קצת יותר חדות היינו יכולים להפתיע ולנצח את המשחק, אבל אני מרוצה מאוד מהתיקו. אני חושב שבית"ר שיחקה היום יותר טוב מהשבועות האחרונים. שיחקנו נגד קבוצה מאוד מאוד איכותית, ראיתי את זה על השחקנים שלי".

"הנקודה הזו שווה יותר מעוד נקודת ליגה. לא הרבה קבוצות יוציאו נקודה מול בית"ר ירושלים בטדי. השחקנים שלנו הוכיחו שיש להם לב ענק. כולם נלחמו למען הנקודה הזו, ואם היה לנו קצת מזל, היינו יכולים גם לחזור הביתה עם כל הקופה", סיכם קפטן קרית שמונה, יניב לביא, את החוויה בהר הגעש של טדי.

אחרי שתי תוצאות תיקו בשני משחקי הבית האחרונים, שהתקבלו בקריה באכזבה, הפעם שמחו בקבוצה הצפונית על הנקודה החשובה. החלוץ יירו בלו, שעם קצת יותר ריכוז יכול היה להבקיע לרשת בית"ר, אמר: "בסך הכול אנחנו מרוצים. זו תוצאה טובה עבורנו. חשוב לשחק כאן כקבוצה, ואני חושב שההכנה הטקטית של המאמן עזרה לנו לעבור את המשחק בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully