וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בה נפצע ומדאיג את ראשי נתניה

אריק רחמיאן

10.11.2007 / 20:20

חלוץ הקבוצה מתח את שריר הירך ומחר הוא ייבדק, גם מצבו של איתי שכטר עדיין לא ברור. עטר על ההפסד לכפ"ס: "השחקנים לא התעלו"

מעבר לדאגה במכבי נתניה מההפסד 3:2 להפועל כפר סבא, בקבוצה עסוקים במכת הפציעות ממנה היא סובלת לקראת העימות בעוד שבועיים מול בית"ר ירושלים. ראובן עטר שכבר התחיל לחשוב על היריבה, אמר הערב (שבת): "יש לנו שבועיים להתכונן היטב, הפגרה מבחינתנו הגיעה בזמן טוב".

עטר מקווה שבשבועיים שנותרו יחלימו כל הפצועים. איתי שכטר שנפצע בברך בשבוע שעבר, עבר אמש בדיקת MRI, ומחר צפוי לקבל את ממצאי הבדיקה, כאשר בנתניה ממתינים בציפייה דרוכה לתוצאות הבדיקה ומקווים שיחלים. אל שכטר ואמייה טאגה מצטרף הערב גם ג'ורג' בה, שמתח את שריר הירך בתיקול החריף עם לירן זרקו במהלך משחק ההפסד 3:2 להפועל כפר סבא.

בה ביקש להחליפו בעקבות הפציעה, וכשירד מהמגרש הוא נתמך על ידי מנהל הקבוצה, גדי חן. בנתניה חוששים כי פציעתו של בה חמורה הרבה יותר מכפי שנראתה מוקדם יותר, ומחר הוא ייבדק על מנת לאמוד את חומרת פציעתו. גם דדי בן-דיין סובל ממתיחה ברצועת הברך והצטווה למנוחה בימים הקרובים.

בנתניה מודאגים מאוד מהיכולת החלשה שמציג מתחילת העונה הקשר הרומני, זנו בונדאה. ייתכן מאוד שאם השחקן לא ישפר את יכולתו בצורה משמעותית, הוא ייחתך בחודש ינואר. עטר שהתבקש להתייחס ליכולת של בונדאה מתחילת העונה, אמר בראיון לרדיו קול נתניה: "אכן בונדאה נמצא בירידה העונה. אפשר לומר שיש לו ירידות ועליות, אך יותר ירידות מאשר עליות".

בנתניה מציינים היום שמדובר במשחק ההגנה החלש ביותר של הקבוצה מזה שנים, כאשר זקני נתניה מציינים שמזה זמן רב כפר סבא לא ניצחה ב"קופסא". עטר התייחס למשחק החלש של קבוצתו הערב, ואמר: "לא זכור לי משחק כזה הרבה זמן. אחרי שהובלנו 0:2 ב-20 הדקות הראשונות, הורדנו הילוך במשחק ומשום מה נתנו לכפר סבא לחזור ולהשתלט על מרכז השדה.

"אפשרנו להם לכבוש שני שערים כתוצאה מהשליטה שלהם במרכז השדה. השחקנים היום לא ידעו להתעלות על עצמם. הרבה שחקנים ירדו ביכולת שלהם ונגררו אחד אחרי השני, וזה דבר שמצריך מחשבה ונצטרך ללמוד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully