וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי? כדאי שלוזון יתייעץ עם אנשי נתניה

11.11.2007 / 14:05

האנגלי, שנפגש עם ראשי פ"ת, לא אימן בנתניה בעקבות תחקיר על אופיו, מקורבים סקפטים אם יגיע בגלל עלותו. מעמדם של קאקו וסאביץ' מתערער

הנהלת מכבי פתח תקווה (הנשיא עמוס לוזון והיו"ר, שינו זוארץ) נפגשה עם המאמן, ג'ון גרגורי. במהלך הפגישה הציעו השניים למנג'ר האנגלי חוזה עד לסיום העונה עם שכר של כ-100 עד 150 אלף דולרים בעונה. המאמן ביקש לחשוב על הצעת ראשי הקבוצה עד מחר. כרגע, מקורבים לעסקה מעריכים שגרגורי לא יסכים לאמן בפתח תקווה.

"הוא סירב לקבל הצעה של 300 אלף דולר מיעקב שחר ומכבי חיפה, אז לא בטוח שהוא יסכים לאמן את מכבי פ"ת תמורת סכומים פחותים בהרבה", אמרו בסביבתו. הנהלת הקבוצה, במידה וגרגורי ישיב בשלילה, עשויה להיפגש עם מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, גיא עזורי, ולהציע לו חוזה עד לסיום העונה. יו"ר הקבוצה, שינו זוארץ אמר בתגובה: "נפגשנו עם גרגורי, אבל רק מחר נהיה יותר חכמים".

גרגורי לא אימן במכבי נתניה בעונה שעברה בשל תחקיר שערכו עליו חברי ההנהלה. בתחקיר נחשף כי המאמן היה מעורב במספר פרשיות באנגליה. המנהל הספורטיבי של נתניה לשעבר, אייל ברקוביץ', דיווח על כך לבעלים דניאל יאמר, לפני הפגישה שנערכה בין השניים למאמן באיביזה ביוני 2006. גורם במכבי נתניה אישר את הסיפור באומרו: "אחרי שגילינו את הפרטים על המאמן, החלטנו שלא למנות אותו לתפקיד. זה יכול היה לגרום להרבה בעיות ולא רצינו להכניס את הקבוצה לבוץ".

סאביץ' בדרך החוצה, אולי גם קאקו

אווירה לא טובה שררה בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקווה לאחר התיקו 1:1 מול מכבי הרצליה. השחקנים נראו מאוכזבים בסיום, והיו"ר משה (שינו) זוארץ "שטף" אותם בחדר ההלבשה.

בלסינג קאקו ירד לחדר ההלבשה בזעם אחרי שהוחלף ולא לחץ את ידי השחקנים. הנהלת הקבוצה החליטה כבר הערב להעמידו לועדת משמעת וקנסה אותו ב-2,000 דולרים על תנאי. בסיום המשחק קיללו אוהדי הקבוצה את קאקו בטענה שהוא לא משקיע מספיק על המגרש, אך הוא לא הגיב. בקבוצה אמרו כי אם קאקו לא ישפר את התנהגותו, הוא ימצא את עצמו בחוץ.

במחצית הורה המאמן עופר פביאן להמשיך לתקוף את מכבי הרצליה, אבל השחקנים נסוגו לאחור, והרצליה ניצלה זאת בכדי לכבוש שער שוויון. זוארץ נכנס לחדר ההלבשה כשהוא כועס וצעק על השחקנים: "מה עשיתם? הובלנו 0:1, מה אתם הולכים אחורה? הייתם צריכים ללכת קדימה ולנצח אותם".

אחד השחקנים אמר: "שינו כעס ובצדק, היינו צריכים לפרק אותם ולהוכיח שאנחנו קבוצה שרצה למעלה. במקום לשמוע לפביאן חזרנו אחורה ואיבדנו שתי נקודות יקרות. חבל".

החלוץ אוהד קדוסי חגג שער ראשון בליגת העל העונה. כזכור, במחזורים האחרונים עודדו אוהדי הקבוצה את קדוסי והאחרון הבטיח להם שהשער יגיע בקרוב. קדוסי לא אכזב וכבש במשחק את שערו הראשון. בסיום המשחק הוא אמר: "סוף סוף זה נכנס. אין הרגשה טובה יותר מלכבוש. ירד ממני הרבה לחץ אחרי השער הזה. אבל מה שחשוב יותר זאת הקבוצה. חבל שלא ניצחנו".

הקשר הסרבי, ננאד סאביץ', בדרך החוצה מהקבוצה. סאביץ' נראה השבוע לא טוב באימונים ולא נכלל בסגל למשחק היום. בקבוצה אמרו כי כבר בשבוע הקרוב עשויה להתקבל החלטה לגביו. כזכור, כבר בשבוע שעבר ביקרו גורמים בקבוצה את השחקן ורמזו שיתכן שהוא יעזוב בינואר, אך כעת נראה שאולי יחתך לפני כן.

הקשר פליקס אובוקה המריא מיד לאחר המשחק לניגריה על מנת ליטול חלק במשחק הנבחרת הצעירה מול גאנה. בקבוצה החמיאו בסיום לאוהדי הקבוצה שהגיעו למגרש בהרצליה. כ-400 אוהדים הגיעו למגרש למרות העובדה שלא יצאו הסעות למשחק.

עדכון ראשון: 10.11 22:50
עדכון אחרון: 11.11 14:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully