וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין כבר מהרהרים על גביע אופ"א

יצחק סולומון

10.11.2007 / 20:13

אחרי הניצחון 0:3 על אשדוד, בקבוצה לא הפסיקו להתחבק ושיבחו את מאיר כהן שארבעה משחקים לא ספג. אוהד העניק לבוזגלו כבש

"זה לא היה כוחות. פשוט היינו גדולים על אשדוד", אמרו בבני סכנין לאחר ההצגה הגדולה שנתנה הקבוצה הערב (שבת) מול מ.ס. אשדוד, ניצחון חלק 0:3 שהצמיד את חניכיו של אלישע לוי לצמרת הגבוהה. בחדר ההלבשה של סכנין כולם התחבקו והתנשקו, ולרגעים נדמה היה כי הקבוצה זכתה באליפות.

בקבוצה הצנועה, שרק עלתה לליגה הבכירה, ורצתה בסך הכול להישאר בחיים, התחילו לדבר בחדרי חדרים על מקום בגביע אופ"א, למרות שרשמית השאיפות שלהם עדיין צנועות. שוער בני סכנין, מאיר כהן, לא ספג כבר ארבעה משחקים רצופים שער. כהן שומר על רשת נקייה במשך 384 דקות. השער האחרון שספג היה מרגלי ז'וזה דוארטה במשחק נגד בני יהודה במחזור החמישי. השוער עצמו אמר: "אני מקווה לשמור כמה שיותר משחקים על רשת נקייה. היכולת שלי היא תוצאה של עבודה קשה באימונים, שלי ושל כל הקבוצה. כולנו מקווים שיהיה לזה המשך".

כובש השער הראשון, הקשר חאמד גנאים, כבש את שערו השני בליגת העל. הראשון היה בניצחון החוץ על מכבי חיפה. גנאים: "אין יותר מאושר ממני. אני שמח שתרמתי לקבוצה, ועוד יותר שמח שיצא לי לכבוש. למרות השמחה, גם אני וגם הקבוצה עם שתי רגליים על הקרקע, כי הליגה עוד ארוכה וקשה".

הקשר חיים בנון, שהתייבש בתקופה אחרונה על הספסל ושוקל לעזוב בינואר, קיבל היום הזדמנות לשחק במקומו של ג'ון קולמה המוצהב, והציג יכולת מצוינת. בדקה ה-88 הוא הוחלף וזכה לתשואות מהקהל, שידע להעריך את העבודה השחורה שעשה במרכז השדה. למאמן אלישע לוי יהיה כאב ראש בריא בשבוע הבא, כאשר קולמה יעמוד לרשותו.

יקיר העיר סכנין, מאור בוזגלו, כבש שער ובישל שניים נוספים. היושב ראש, מאזן גנאים, הזכיר לכל הקבוצות ששמן מוזכר כמועמדות לקלוט את היהלום שלו, כי לבוזגלו יש חוזה בסכנין עד חודש סיום העונה: "נעשה כל מאמץ כדי שהשידוך יימשך עוד כמה שנים, כי אני יודע שגם הילד וגם האבא מרוצים אצלנו", אמר.

אפרופו מאור בוזגלו, לפני המשחק הופיע אוהד בדואי של הקבוצה המתגורר בנגב ומלווה את סכנין בכל משחק, מאג'ד שמו, שזכה בסכנין לכינוי הגשש, עם כבש, אותו העניק לחלוץ הצעיר. "זה לאות הערכה על התרומה הענקית שלו לסכנין", אמר הגשש, שבעבר כבר פינק את הקפטן מאיר כהן עם כבש. בוזגלו החליט שכל הקבוצה ראויה לאכול ממנו, ובשבוע הבא יישחט הכבש והקבוצה תערוך ארוחה חגיגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully