וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני כפר סבא יזכו לבונוס

10.11.2007 / 19:22

אלי אוחנה חגג עם השחקנים את המהפך מול מכבי נתניה, גבי קצרה אישר מענק על 4 נקודות. אוחנה: "חייבים לשפר את המאזן הביתי"

לאחר הניצחון 2:3 של הפועל כפר סבא הערב (שבת) על מכבי נתניה, נכנס מאמן הקבוצה, אלי אוחנה, לחדר ההלבשה והשתתף בחגיגות עם השחקנים. השחקנים עשו "יד אחת" וצעקו לעברו של אוחנה "על ניצחון בנתניה מגיע לנו בונוס של 4 נקודות", אוחנה חייך ואמר "קיבלתם". המנכ"ל גבי קצרה אישר ומתכוון להעניק לשחקנים את הבונוס כבר בתלושי המשכורת הקרובים.

שחקנים בקבוצה אמרו אחרי המשחק: "עשינו הישג ענק. מי האמין שננצח בנתניה? עכשיו צריך להתעורר ולהשיג גם את הניצחון הראשון בבית".

אוחנה אמר אחרי המשחק: "עשינו ניצחון ענק. לפגר 2:0 אחרי 20 דקות, להיראות נורא, ולחזור למשחק ככה - כל הכבוד לחבר'ה. זה מראה שיש לנו אופי ויש לנו קבוצה טובה. היינו בבלאק אאוט בפתיחה. הם כבשו שערים קלים. אבל הגדולה של קבוצה זה לדעת לחזור. סגרנו את השחקים המובילים של נתניה בחצי השני. חייבים לשפר את מאזן הבית שלנו בשביל לא להסתבך. אנחנו משחקים לא פחות טוב בבית, אבל חסר לנו הגרוש ללירה, חסר לנו הפאס האחרון".

החלוץ יוליוס אגבור המשיך לקבל אשראי קטן מאוד מאוחנה. המאמן עדיין טוען שאין החלטה סופית אם לשחררו בינואר. שחקנים בקבוצה העידו כי אגבור נראה מתוסכל בסיום וכי הוא מיהר לחדר ההלבשה.

סיפור מעניין נוסף הוא זה של רופאת הקבוצה, מיכל גולדווירט, שנראתה בסיום מחוייכת בעקבות הניצון. כזכור, בעלי מכבי נתניה דניאל יאמר, והמנהל הספורטיבי לשעבר, אייל ברקוביץ', החליטו להפסיק עמה את ההתקשרות במכבי נתניה למרות שהובטח לה בעונה שעברה שהיא תהיה רופאת הקבוצה. היום נראתה גולדווירט מאושרת מאוד ובסיום אמרה: "אני שמחה על הניצחון של הקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully