וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין הביסה את אשדוד 0:3

10.11.2007 / 18:59

שער וצמד בישולים של השחקן הצעיר העניקו ניצחון חשוב 0:3 על החניכים של אלון חזן, שיחפשו ניצחון בעוד שבועיים בחוץ מול הפועל כפ"ס

בני סכנין תסיים ככל הנראה בחלק העליון של הטבלה. את ההוכחה לכך היה ניתן לקבל היום (שבת) אחרי הניצחון הביתי החשוב מול מ.ס. אשדוד 0:3. סכנין, אחת הקבוצות המפתיעות העונה, נהנתה מיכולת גבוהה של מאור בוזגלו, שכיכב פעם נוספת בניצחון הענק. השחקן הצעיר כבש שער והוסיף שני בישולים לחבריו, איליה יבוריאן וחאמד גנאיים.

אך יותר מאשר שהמשחק הזה עושה טוב לסכנין, ההפסד של אשדוד מדגיש עד כמה מדובר בקבוצה מפורקת וכזו שרחוקה מלהציג את היכולת מהעונה שעברה. מעבר לסף השבירה הנמוך של האורחת, נראה שהחניכים של אלון חזן, שמגלים חוסר יציבות במחזורים האחרונים, יתמודדו השנה נגד הירידה. במחזור הבא אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא, בני סכנין תצא ל"אורווה" למשחק מול מכבי פתח תקווה.

אלון חזן, מאמן מ.ס. אשדוד, היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק, ואמר: "זה נראה רע ואין לי מה להגיד יותר מזה ששיחקנו לא טוב. היכולת מאוד מאכזבת אותי. לשיפוט אין הכרעה על התוצאה, אמרתי כמה דברים לשופט, אבל השופט עשה את השגיאות שלו ואנחנו עשינו את שלנו. אין לי טענות כלפיו".

מהלך המשחק

דקה 23 - גול! מהלך מצוין של בני סכנין הוליד את השער הראשון במשחק כשחאמד גנאיים דהר לעבר שערה של אשדוד, החליף דאבל פס עם מאור בוזגלו וסיים את המהלך עם בעיטה לשער, 0:1 לסכנין.

דקה 43 - גול! אשדוד לא הצליחה לעשות פעולות חיוביות, ומהצד השני סכנין הצליחה לכבוש את השני. מאור בוזגלו העביר כדור לאיליה יבוריאן שסיים את המהלך עם שער, 0:2 לסכנין.

דקה 80 - גול! מאור בוזגלו עבר משחקן מבשל לשחקן כובש כאשר פעולה טובה שלו הסתיימה בשער נוסף ברשת של סמי אג'יי האומלל, 0:3 לאשדוד.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, באסם גנאים, לוקאש סורמה, חיים בנון, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה (לירון וילנר 80), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי; מיקי עטיה (שי הולצמן 54), ודראן יישה, איל אלמושנינו, אדיר טובול; יוסי אופיר (קובי דג'אני 46), ניר נחום, אלן מסודי, ז'אן ז'אק גוסו; עידן שריקי, פטריק סופו (תומר טייר 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully