וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:1 בין מכבי הרצליה למכבי פ"ת

10.11.2007 / 18:55

המלאבסים עלו לראשונה העונה ללא יוסי מזרחי, אבל החמצות מנעו מהם ניצחון. קדוסי העלה את פתח תקוה ליתרון, אדרי הישווה

מכבי פתח תקוה עמדה בזמן האחרון בכותרות. זה התחיל בגיא לוזון, נמשך בגיא לוזון וזה גם יגמר בגיא לוזון. בד בבד עזב את הקבוצה יוסי מזרחי ועופר פביאן מונה למאמן זמני במקומו. עם כל המטען הזה הגיעו הערב (שבת) שחקני הקבוצה למשחק קשה מבחינה מנטלית מול מכבי הרצליה בחוץ והשיגו תיקו.

מכבי הרצליה הגיעה עם דחיפה מסוימת אחרי ניצחון חוץ באשדוד, אבל למרות כל הנסיבות השחקנים ממלאבס עשו את העבודה ראשונים, כבשו מראשו של אוהד קדוסי בדקה ה-28, ואילולא החמצות שלהם גם היו יכולים לנצח בגדול. יש קלישאה שאומרת שכשלא כובשים סופגים וזה מה שקרה לפתח תקוה. הרצליה עלתה למחצית השניה עם הרבה תנופה והישוותה משער של כפיר אדרי בדקה ה-64.

פרדי דוד ושחקניו יכלו לפתוח פער גדול מהתל אביביות או לפחות מאחת מהן, אבל כשלו להשיג יותר מנקודה. ביחד עם הפועל, מכבי ובני יהודה, הקבוצה של אריאל שיימן מתעקשת להיגרר למטה. קשה לראות מצב שונה עד סיום העונה.

מהלך המשחק

דקה 9: הזדמנות ראשונה במשחק. עומר גולן נגח מתוך הרחבה, הכדור הלך למשקוף.

דקה 26: בעיטה של קדוסי ממצב נוח מול לויטה הלכה לקורה.

דקה 28: גול! איסמעיל עאמר הגביה כדור מימין ואוהד קדוסי נגח לרשת של ניצן. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 64: גול! בעיטה של בוקסנבוים נהדפה וכפיר אדרי איזן את התוצאה.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, חיים מלכה, מטייה מורץ, מרסיו ג'ובאניני, איתן עזריה (ג'וש קנט 87), דייהו דייויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, אסף קריספיס (אלנתן סלמי 60), סעיד מקאסי (טצ'ם נטויה 79).

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, בלסינג קאקו (לירן כהן 65), חאבייר דירסאו, סולי צמח, פליקס אובוקה (דני פרדה 76), אוהד קדוסי (רוביל סרסור 73), עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully