וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: עדיין אלופים, למי ששכח

10.11.2007 / 17:40

שטוטגארט השפילה את באיירן 1:3 והבווארים נמצאים במשבר של ממש. ברמן הביסה את קרלסרוהה 0:4, תיקו 1:1 בין שאלקה להמבורג

המחזור ה-13 בליגה הגרמנית זימן לנו שלושה משחקים מרתקים ובראשם המאבק ראש בראש בין האלופה שטוטגארט לבין המוליכה והמועמדת הראשית לכתר, באיירן מינכן שהסתיים בניצחון מוחץ למקומיים 1:3. המבורג, שדורגה שניה ערב המחזור, יכולה הייתה לעלות לפיסגה אם ניצחון בחוץ על שאלקה המאכזבת, אבל הסתפקה בתיקו 1:1. בקרב צמרת נוספת הביסה ורדר ברמן השלישית את קרסלרוהה המדורגת מקום אחד אחריה 0:4. במשחקים נוספים: ברוסיה דורטמונד - פרנקפורט 1:1, האנזה רוסטוק - אנרג'י קוטבוס 2:3 , הרטה ברלין - האנובר 0:1 .

שטוטגארט - באיירן מינכן 1:3

קבוצת הפאר הבווארית הגיעה לשטוטגארט במטרה לשים קץ למשברון שפוקד אותה לאחרונה עם תיקו בית מאכזב באופ"א נגד בולטון (2:2) ופעמים תיקו אפס מול פרנקפורט ובורוסיה דורטמונד. מנגד המקומיים, שהפכו השנה לקבוצת מרכז טבלה, הגיעו למפגש מול באיירן אחרי שני ניצחונות רצופים על נירנברג ולברקוזן.

כבר בדקה העשירית עלו המארחים ליתרון משער של מריו גומז, שכבש בכל שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה.עשרים דקות חולפות ובאיירן נופלת לבור עמוק עוד יותר: יילדיראי באשתורק כובש וכבר 0:2 לשטוטגארט. היצפלד לבטח היה שמח בשלב הזה להוריד את הקבוצה שלו להתארגנות מחדש בחדרי ההלבשה, אבל שטוטגארט לא הירפתה מהדוושה וגומז, מי אם לא הוא, שם את השלישי בדקה ה -43. 0:3 מדהים לשטוטגארט במחצית ואיזו השפלה לבאיירן הגאה.

באיירן ניסתה לחזוק למשחק במחצית השנייה, אבל הצליחה רק להשיג שער כבוד של לוקה טוני (87). זה קרה לה דווקא בעשרה שחקנים, אחרי הרחקה של לוסיו (70)

שאלקה - המבורג 1:1

פתיחה מצוינת של שאלקה עם 0:1 של קרסטיץ' בדקה ה-12, אבל המבורג הישוותה עוד לפני ההפסקה משער של אוליץ' (35). עד לסיום לא נכבשו עוד שערים והמבורג מתקרבת אומנם עד כדי נקודה מהמקום הראשון, אבל מדרדרת לשלישי בעקבות ניצחונה של ברמן.

ורדר ברמן - קרלסרוהה 0:4

מה שהיה אמור על הנייר להיות משחק שקול בין שתי קבוצות צמרת הוכרע כבר במחצית הראשונה . דייגו דה קוניה עם צמד בדקות 25 ו 45 סגר למעשה את הסיפור. הוגו אלמדייה (66) ונאלדו רודריגז (76) הוסיפו עוד שניים במחצית השנייה והפכו את הערב של קרלסרוהה למשפיל במיוחד. ניצחון נוסף לברמן, שאחרי פתיחת עונה נוראית נמצאת לאחרונה בכושר מצוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דורטמונד ניצלה מהפסד ביתי

ברוסיה דורטמונד - פרנקפורט 1:1

דורטמונד המאכזבת, שתקועה בתחתית, ניסתה לשפר עמדות על חשבונה של פרנקפורט, שחזרה כאמור בשבוע שעבר ממינכן עם תיקו מצוין. איוניס אמנאתידיס ( 54) כבש יתרון לאורחים, אבל פלוריאן קרינגה (80) קבע שיוויון.

האנזה רוסטוק - אנרג'י קוטבוס 2:3

המקומיים מהתחתית, שיאבקו כנראה עד סוף העונה על מקומם בליגה, ניצלו את המשחק מול האחרונה קוטבוס להתרחק מהקו האדום. שלישייה של אנריקו קרן (18, 59, 73) הביאה לניצחון, כשקוטבוס מצליחה רק להשיג שוויון זמני עם וראגל דה סילבה (58) ולצמק ל2:3 בדקה ה- 90, משער של ארווין סקלה. קוטבוס, שהדהימה בשבוע שעבר בשטוטגארט (1:0) לא הצליחה ליצור לעצמה איזשהו מומנטום חיובי והיא בצרות גדולות.

הרטה ברלין - האנובר 0:1

להאנובר, חמישית ערב המחזור, היתה אפשרות להיצמד למובילות מול קבוצת מרכז הטבלה מברלין, אבל דווקא המקומים זכו בניצחון של הרגע האחרון עם שער של אנדרה לימה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully