וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה והנין בגמר המאסטרס

10.11.2007 / 16:29

הרוסיה המשיכה את כושרה המצוין ודרסה גם את בת ארצה אנה צ'קבטאדזה 2:6, 2:6. הנין עלתה לגמר בזכות 4:6, 4:6 על איבנוביץ'

מריה שראפובה לא הגיעה עם ציפיות מיוחדות לטורניר המאסטרס (סך פרסים של 3 מיליון דולר). אחרי שנה מאכזבת שרק הלכה ודעכה לקראת סופה, בסביבתה של הרוסיה אפילו התלבטו בקול רם האם היא בכלל תטריח את עצמה לטורניר סוף העונה. אבל מהרגע בו עלתה שראפובה על המשטח במדריד היא נראתה פתאום שוב כמו מריה הישנה והדורסנית.

אחרי שלושה ניצחונות מרשימים בבית האדום, התייצבה היום (שבת) שראפובה בחצי הגמר מול בת ארצה אנה צ'קבטאדזה, שהעפילה לחצי הגמר אחרי ניצחונות על סרינה וויליאמס הפצועה וילנה יאנקוביץ' החולה. שראפובה שוב פתחה מבערים משלב מוקדם, ניצלה את תשישותה של יריבתה והפגינה עליונות מוחלטת במשך שעה ורבע, עד הניצחון הקליל 2:6, 2:6.

במשחק חצי הגמר השני נשאר ז'סטין הנין בתמונת ההגנה על התואר, כשהבטיחה את מקומה בגמר הטורניר מול שראפובה לאחר ניצחון על אנה איבנוביץ' 4:6, 4:6. המדורגת ראשונה בעולם נלחצה ממשחק מצוין של הסרבית הצעירה במערכה הראשונה, אך הנין הגיבה עם שלוש שבירות כדי לנצח את המערכה. במערכה השנייה עלתה הנין ל-0:3 ולמרות מלחמה של איבנוביץ', הבלגית הצליחה לדלג בשלום מעל המכשלה הסרבית. הנין הבטיחה את מקומה בגמר הטורניר ה-11 מתוך 14 הטורנירים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully