וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניסאי ראשון הושעה בגין הימור על משחקים

10.11.2007 / 14:17

אלסיו די מאורו (124 בעולם) הושעה לתשעה חודשים אחרי שהתגלה כי הימר על משחקים בסבב, למרות שלא ניסה להטות אף משחק

אלסיו די מאורו הפך היום (שבת) לטניסאי הראשון בסבב ה-ATP שנמצא אשם במעורבות בהימורים על תוצאות משחקים בסבב. די מאורו בן ה-30, המדורג כיום במקום ה-124 לאחר שבתחילת העונה רשם דירוג שיא בקריירה כשעלה למקום ה-68 בעולם והעפיל לסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה והרולאן גארוס השנה, הורחק מפעילות לתשעה חודשים ונקנס בשישים אלף דולר.

ראשי ה-ATP הודיעו כי ערכו חקירה מקיפה בנוגע לפעילותו של די מאורו בחצי השנה האחרונה, וגילו כי הטניסאי האיטלקי הימר על תוצאות משחקים שונים בסבב בין נובמבר 2006 ליוני 2007. החקירה לא גילתה ממצאים בנוגע לנסיון להטיית אותם משחקים, אבל עצם ההימור של די מאורו מהווה עבירה על קוד המלחמה בשחיתות של הארגון, ובדיון משמעתי שנערך לו נקבע כי יורחק לתקופה של תשעה חודשים, בעוד שגזר הדין המקסימלי על פי התקנון עמד על שלוש שנים.

"ההשעיה הזו ממחישה את חוסר הסבלנות המוחלט שלנו בנוגע להימורים של שחקנים בסבב", אמר נציג ה-ATP דייויד ברדשאו. "אנחנו היינו רוצים לראות את העונש המקסימלי נגזר על השחקן, למרות שכאמור לא נעשה כאן שום נסיון להטות אף משחק".

בחודשים האחרונים געש עולם הטניס סביב הודאתם של כמה מבכירי הטניסאים בעולם כי קיבלו הצעות להטות משחקים מברוני הימורים. החשוד העיקרי בהטיית משחקים הוא המדורג רביעי בעולם, ניקולאי דוידנקו, שליין ההימורים לגבי משחקו מול הארגנטינאי האלמוני מרטין ואסאיו ארגואלו באוגוסט האחרון נטה בצורה חשודה ביותר לטובתו של הארגנטינאי, שאף ניצח בסופו של דבר. דוידנקו אף נקנס בחודש שעבר ב-2,000 דולר על ידי ה-ATP על מה שהוגדר "חוסר מאמץ" בהפסדו לקרואטי מריו צ'יליץ' בסיבוב השני של טורניר סנט פטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully