וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 בין בית"ר ירושלים לקרית שמונה

10.11.2007 / 21:25

בהשפעת החלטת ההתאחדות מהשבוע ולצלילי הקללות נגד אבי לוזון מהיציעים, סיימה בית"ר ירושלים ב-0:0 משחק עלוב עם קרית שמונה

קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים עמדה השבוע בצל אוהדיה, שקראו קריאות בוז בדקת הדומיה לזכרו של יצחק רבין במשחק מול מכבי חיפה בקרית אליעזר. במהלך השבוע ספגה בית"ר עונש של שני משחקים ללא קהל ושניים נוספים על תנאי. משחק הבית האחרון של הקבוצה לפני הפעלת העונש הפגיש אותה עם עירוני קרית שמונה של רן בן שמעון, שלא ניצחה בשני משחקיה האחרונים.

שחקני בית"ר נראו כמזלזלים במעמד לאורך 90 הדקות, כאילו בהמשך לשני משחקיה האחרונים, בהם ניצחה בקושי את מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה. המשחק היה דל באירועים והציג כאמור יותר יכולות הגנתיות של שתי הקבוצות מאשר את חוליות ההתקפה הכשרוניות שלהן.

בית"ר איימה לעתים רחוקות על שערו של אלימלך, אך מפעם לפעם היו אלה דווקא שחקני קרית שמונה שבהתקפות מתפרצות של שחקני ההתקפה המהירים סיכנה את שער בית"ר, אך הפעם טברטקו קאלה לא אכזב את הצהובים שחורים שביציעים. קשה להאמין שהיכולת הבינונית של קבוצתו של יצחק שום בתקופה האחרונה תשפיע על מעמדה האיתן בליגה, אך הצוות המקצועי של הקבוצה יהיה חייב לעבוד קשה במהלך השבועיים הקרובים, עד למחזור הבא, אז יחכו להם שחקני מכבי נתניה באצטדיון הקופסא.

לפני המשחק קרא ארקדי גאידמק קטע קצר בעברית אל האוהדים בטדי. "אנחנו לא נגד החברה, אנחנו החברה", אמר בעלי בית"ר ירושלים, "אנחנו סטודנטים, פועלים, חיילים ואנשי עסקים. אנחנו עם ישראל. אל תתפתו לפרובוקציות. עם ישראל חי". האוהדים בטדי מיהרו להגיב עם שירת "ארקדי מלך ישראל". לפני המשחק חילקה בית"ר אלפי כרוזים שקוראים להמנע מאלימות וגזענות. שחקני בית"ר עלו עם חולצות שעל גבם נכתב "די לאלימות", אך האוהדים בטדי פתחו את המשחק עם קריאות גנאי לעברו של אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל.

מהלך המשחק

דקה 8- הצהובים שחורים החלו להשתלט על המשחק. מיכאל זנדברג חדר מהאגף למרכז המגרש ובעט כדור ששרק מעל המשקוף.

דקה 17- התקפה ראשונה של קרית שמונה, ברק בכר שלח כדור עומק ליירו בלו, שניצל חוסר עירנות של אריק בנאדו ובעט כדור מעל שערו של קאלה.

דקה 21- השמטת כדור גובה של שביט אלימלך הגיעה ליצחקי, שבעט לידיו של השוער. הכדור החוזר הגיע לברוכיאן שבעט היישר אל יניב לביא, שמנע את השער בגופו.

דקה 60- אמנגוואה הרים כדור קרן עלוב, שהגיע בדרך לא דרך לעבאס סואן, 25 מטרים מן השער. סואן בעט חזק, אבל קאלה הגיב במהירות ומנע שער מפתיע לאורחת מהצפון.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה , יואב זיו , כריסטיאן אלבארז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג (חן עזריאל 63), עידן טל, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן (מילובן מירוסביץ' 63), רומולו (עמית בן שושן 74), ברק יצחקי.

קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, עמנואל אמנגוואה, גואל צ'ירסוואה, וויאם עמאשה (בני בן זקן 67), יובל אבידור (יוסי דורה 84), יירו בלו (רן קוזו'ק 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully