וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את בני יהודה

10.11.2007 / 19:00

מכבי חיפה מחצה את בני יהודה 0:3 בבלומפילד והוכיחה שוב שהיא הקבוצה הטובה בארץ בליגה שמתחת לבית"ר. רנאטו, קינן ואפק כבשו וסיבכו את הזהובים

אולי בכל זאת יש אלטרנטיבה לשליטה של בית"ר ירושלים? לפחות בקטן. בכל מקרה, מול בני יהודה מכבי חיפה שוב הוכיחה שהיא חוזרת לעצמה ואולי באמת נבנתה קבוצה שיכולה לרוץ עוד השנה בצמרת. בטח למקום השני. חניכיו של רוני לוי, ששיחקו היום בירוק ולא בשחור, ניצחו בבלומפילד 0:3 את בני יהודה, והשאירו את שלוש התל אביביות בשלושת המקומות האחרונים.

חיפה פתחה את המשחק בלחץ על שערו של דלה איינוגבה, וכבר בדקה הרביעית היה זה רנאטו שניצל חולשה של ההגנה הזהובה עם שער מכדור קרן. גם דקל קינן, שעלה לעזרת ההתקפה הירוקה, הצליח לכבוש מכדור קרן, כשפעם נוספת ניתן היה לראות את החורים בקו האחורי של בני יהודה. עומרי אפק כבש את השער השלישי, שאולי סימן יותר מכל את מה שעובר על בני יהודה, כאשר איינוגבה התקשה לעצור כדור חלש שנבעט לעברו וחזר מתחת לבטנו.

במחזור הבא שייערך בעוד שבועיים חיפה תארח את הפועל תל אביב, למשחק שאם תסיים בניצחון, היא תוכל לדבר בגלוי על הריצה ראש בראש עם בית"ר ירושלים. בני יהודה, לעומת זאת, תצא למשחק חוץ קשה מול עירוני קרית שמונה בתקווה לאסוף נקודות שירחיקו אותה משאר התל אביביות, ובכלל לחזור להיראות כמו קבוצה בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 3 - בעיטה חופשית של ג'ובאני רוסו סחטה הדיפה של דלה איינוגבה, הכדור הגיע לבירם כיאל שהפתיע עם בעיטה משלו, והפצצה שהוא שלח נהדפה לקרן על-ידי דלה איינוגבה.

דקה 4 - גול! הלחץ של חיפה על שערה של בני יהודה נמשך כאשר כדור קרן של עומרי אפק מצא את בני יהודה ערוכה לא טוב, ומי שהצליח להגיע לכדור הוא רנאטו שהתרומם ונגח מצוין פנימה, 0:1 לחיפה.

דקה 12 - סאלם אבו סיאם איבד כדור באגף הימני ליניב קטן שהצליח להתקדם לכיוון הרחבה, מסר למרכז, אך ג'ובאני רוסו לא הצליח להגיע לכדור ואיבד הזדמנות טובה.

דקה 13 - גול! ההגנה הרעועה של בני יהודה המשיכה לקרוס כשקרן פשוטה נוספת מצאה את דקל קינן לא מכוסה, ומול זאב חיימוביץ' שהתקשה בשמירה, הוא בעט פנימה מקרוב, 0:2 לחיפה.

דקה 45 - בתוספת הזמן בני יהודה הגיעה לצמד ההזדמנויות הראשונות שלה במחצית, כשבעיטה של יוסי רוזן מ-25 מטר נהדפה היטב לקרן, ומיד עם הכדור שהוגבה הצליח משה ביטון לנגוח, אך גוסטבו בוקולי הדף מקו השער את הכדור המסוכן.

דקה 60 - גול! פעולה התקפית משמעותית ראשונה של חיפה במחצית השנייה הולידה שער נוסף, הפעם כאשר עומרי אפק התקדם ובעט כדור לא חזק, אך דלה איינוגבה שמט את הכדור שעבר מתחת לידיו ורגליו, 0:3 לחיפה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן, אסי בלדוט (תמיר כחלון 66), אלי אברבנל (עוז ראלי 46), משה ביטון (לירוי צעירי 64), ז'וז'ה דוארטה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה; בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, עומרי אפק (ליאור רפאלוב 62), רנאטו (תומר חמד 80); יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully