וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסנילנד במדולנדס

10.11.2007 / 10:37

הג'איינטס מארחים את דאלאס בקרב ישיר על ה-NFC מזרח. אינדיאנפוליס בסן דייגו, ניו אורלינס, מול הראמס, מקווה למאזן חיובי

שבוע לאחר משחק העונה (שעמד בהחלט בציפיות), יש תחושה מסוימת של ריקנות. אתם יודעים - ה-4 בנובמבר היה תאריך קדוש בלוח השנה, והנה הוא עבר. אחרי שכל הערפל התפזר, התברר שניו אינגלנד תהיה זו שתעשה את הריצה לעבר עונה מושלמת. אז המדור, ברשותכם, יהמר שזה לא יקרה. לא ידוע עדיין באיזה משחק הפטריוטס יפלו, אבל לעונה מושלמת הם לא יילכו, ודון שולה והחבר'ה המציקים שלו מ-1972 יישארו היחידים שעשו זאת בהיסטוריה.

ואם כבר בהימורים עסקינן, המדור הוציא 8 מ-14, בשבוע שנראה גרוע בהרבה, למען האמת. 73 מ-127, הרבה מעבר ל-50 אחוז - גיבורים אנחנו, גיבורים. אגב - זה גם המקום להסביר מדוע אנחנו לא מהמרים כאן על הפרשים וליינים, וזאת משתי סיבות. האחת - אנחנו עושים את זה אך ורק בשביל הספורט ולא כדי לתת טיפים למהמרים. השניה - כי ניחוש לפי ליין הוא בגדר ניחוש בלבד, וניחוש מנצחת מתבסס על היגיון מסוים ומכריח אותנו לחפש הפתעות (מה שמזכיר לנו - אינשאללה יבואו החבר'ה של הפנת'רס לבית של ערן טל ויצפו במשך 24 שעות רצופות בהפועל תל אביב של לוזון משחקת. כן, עד כדי כך אנחנו שונאים אותם).

מה יש לנו השבוע במרקע הקטן? הפתעה, הפתעה, דאבל הדר גם ב-FOX. כיפאק, היי, היי, היי.

20:00: טנסי - ג'קסונוויל (METV)

20:00: גרין ביי - מינסוטה (FOX)

23:15: ניו יורק ג'איינטס - דאלאס (METV)

23:15: אריזונה - דטרויט (FOX)

03:15: סן דייגו - אינדיאנפוליס (ESPN)

03:30, מאנדיי נייט: סיאטל - סן פרנסיסקו

23:15:

ניו אורלינס עוברת לפלוס? (שעה ראשית - 20:00)

ניו אורלינס (4:4) - סט. לואיס (8:0)

שתי הקבוצות פתחו עם מאזן של 4:0, אבל בעוד הסיינטס המשיכו לארבעה ניצחונות רצופים, הראמים כלאו את עצמם בסיטואציה לא נעימה, והחרב המרחפת על צווארם, ומאיימת להפכם לקבוצה הראשונה בעידן 16 המשחקים שמסיימת עם 0 ניצחונות, עדיין קיימת. הצמד מרקז קולסטון ודרו בריס עובד מצוין בשבועיים האחרונים, ונראה שהסיינטס מצאו נוסחה להכריע משחקים עם השניים. סט. לואיס שיחקה בשבוע האחרון בפול כוח, עם מארק בולג'ר וסטיבן ג'קסון, אבל הפול כוח הזה לא יכול להזיז אפילו קטנוע 50 סמ"ק.

התחזית: אי אפשר ללכת פה על ניצחון של הראמס. ניצחון לנובו אורליאן


גרין ביי (1:7) - מינסוטה (5:3)

הפאקרס מראים שבוע אחרי שבוע שהם על אמת, אבל גם אדריאן פיטרסון, שרשם משחק מוטרף בניצחון על סן דייגו. אלא שבעוד במינסוטה יום אסל ויום בסל, גרין ביי נראית, לפחות כרגע, כמועמדת רצינית לסופרבול. מינסוטה גם כך מתקשה בעצירת משחק המסירה, ואם לא די בכך הרי שמגן הפינה אנטואן ווינפילד צפוי להיעדר, ולהקל את החיים על ברט פארב. הויקינגים נאבקים, פחות או יותר, כדי להישאר בתמונת הפלייאוף. הפסד - והם כמעט בוודאות בחוץ.

התחזית: אוהדי הפאקרס במדור טוענים שאנחנו לא מספיק מפרגנים לצ'יזהדס, והם צודקים. אבל במשחק כזה גם המקטרגים הגדולים ביותר לא יכולים ללכת על הוייקינגס. ניצחון לגרין ביי


קנזס סיטי (4:4) - דנבר (5:3)

דנבר היא הקבוצה הכי איכסה-פויה ב-AFC (ב-NFC - ניחשתם נכונה, אולטראס יקרים - האיגלס). הצ'יפס מסריחים ביותר, ואם לא די בכך, הרי ששתי הקבוצות סובלות מסימני שאלה גדולים בעמדות מפתח. הברונקוס עלולים שלא לפתוח עם הקוורטרבק ג'יי קאטלר, ואם הוא לא ישחק, יפתח במקומו פטריק ראמזי, שעבר זעזוע קשה בתבוסה בדטרויט. הצ'יפס ירוצו עם פריסט הולמס והרוקי קולבי סמית' במקרה שג'ונסון ישחק.

התחזית: איזה גועל. אם ראמזי עולה, פשוט אין מצב שדנבר מנצחת את זה. קנזס סיטי


קרוליינה (4:4) - אטלנטה (6:2)

מה שמצחיק (או מעציב) הוא שעם העובדה שקרוליינה מסריחה את השועלים והשועל הראשי מסריח את קרוליינה, הפנתרים עדיין עמוק במרוץ הפלייאוף בגלל הפתיחה החלשה של ניו אורלינס. מכת הפציעות של הקוורטרבקים של הפנת'רס מחריפה, וייתכן מאוד שהרוקי מאט מור יפתח על חשבון ויני טסטאוורדי ודייויד קאר. ג'ואי הרינגטון יהיה הפותח של הפאלקונס, ווריק דאן שוב יקבל את מרבית הנשיאות בהיעדרו הצפוי של ג'ריוס נורווד. מול הניינרס זה עבד מצוין.

התחזית: אין מה לעשות, נגד קבוצה כזו מגעילה, הפנת'רס פייבוריטים, עם או בלי פציעות. ואתם יודעים מה זה אומר: ניצחון לאטלנטה

קולות נעימים מבפאלו

מיאמי (8:0) - בפאלו (4:4)

משהו מאוד מעניין קורה פה. הדולפינס, שגם כך מביישים היסטוריה של מועדון מפואר, יכולים להפוך לא רק לקבוצה היחידה בהיסטוריה שרשמה עונה מושלמת, אלא גם לקבוצה הראשונה שעשתה עונה שלילית מושלמת בעידן 16 המשחקים (כאמור - במרוץ עם הראמס). אם זה יקרה, תהיינה לנו שתי פלורידיאניות (טמפה ביי של 1976) שיסיימו על האפס. אבל הדרך עוד ארוכה, ועם יכולת טובה של קלאו למון הקוורטרבק, אולי אפשר לנצח את הבילס. אלא מאי? בפאלו ניצחה שלושה רצופים, ג'יי פי לוסמן ולי אוואנס נראים מצויין לאחרונה והבילס (יקירי המדור של העונה בינתיים) מכוונים לפלייאוף. למיאמי הגנה איומה, ומרשואן לינץ' ינסה לנצל את זה על הקרקע.

התחזית: יש לנו מום מוזר על המשחק הזה, אבל נלך בכל זאת על בפאלו (כמו פחדנים מסריחים)


פיטסבורג (2:6) - קליבלנד (3:5)

את זה שהסטילרס יהיו עם מאזן כזה אחרי שמונה משחקים יכולנו לנחש, אבל הבראונס? צואה קדושה, מה שהם עושים העונה עם דרק אנדרסון בעמדת הקוורטרבק פשוט מופלא. קליבלנד התגברה בשבוע שעבר על פיגור גדול כדי לנצח את סיאטל, וניצחון נוסף ב"היינס פילד" יסדר לה מאזן שווה לזה של הסטילרס. פיטסבורג שחטה את בולטימור, וכפי שהעונה מתפתחת כרגע היא מאוד מזכירה את 2005 (גם אז הייתה פייבוריטית ברורה, אותה הדיחה בפלייאוף, אם כי היא הגיעה יותר מאחור בזכות פיניש מדהים). בכל מקרה, אנדרסון יזדקק לעזרתו של קלן ווינסלו, הטייט אנד המצוין שלו, כי ממשחק הריצה לא תבוא ישועה מול פלדות חזקות.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


טנסי (2:6) - ג'קסונוויל (3:5)

הבשורה הטובה היא שנקבל את ההגנה של טנסי בשידור חי. הבשורה הרעה היא שנקבל יחד איתה גם את וינס יאנג. הקוורטרבק של הטייטאנס נראה כרגע כגרסה דומה לרוצח הכלבים מאטלנטה, והטייטאנס נשענים בעיקר על ההגנה ועל משחק הריצה של לנדייל וייט כדי לנצח משחקים. אגב ריצה, במשחק הפתיחה של העונה כתש כריס בראון את הגנת היגוארים עם 175 יארד. בצד של ג'קסונוויל המאכזבת ימשיך לפתוח קווין גריי בעמדת הקוורטרבק, וינסה להמנע מהמפלה של ההפסד בניו אורלינס. הבעיה היא שההגנה שלו היא לא מה שהייתה.

התחזית: אנא עארף. ג'קסונוויל


וושינגטון (3:5) - פילדלפיה (5:3)

הבטחנו שנגיע למסריחים של ה-NFC? הבטחנו. האיגלס הראו לנו בשבוע שעבר למה הם לא מועמדים אמיתיים השנה להגיע רחוק, או בכלל לעלות לפלייאוף. ההבדלים מדאלאס כל כך ברורים, ומקנאב הוא כבר לא מה שהיה. וושינגטון, לעומת זאת, שקטה אבל מנצחת. שחקניו של ג'ו גיבס התאוששו ממפלת ניו אינגלנד כדי לעקוף את הג'טס בהארכה, ועדיין צמודים לקאובויס ולג'איינטס. הנשק החם שלהם - קלינטון פורטיס, שרץ ל-196 על הסילונים.

התחזית: נו, הרי ברור שפילדלפיה תיקח את זה. ניצחון לאיגלס

אריות רעבים במדבר (שעה ראשית - 23:05-23:15)

אריזונה (5:3) - דטרויט (6:2)

אחרי עוד ניצחון ביתי מרשים, על דנבר, הליונס יוצאים למדבר, למשחק מול הקבוצה שאף פעם, לעולם, נוור אוור, לא תתחבר כדי להיות קבוצת פוטבול תחרותית לגיטימית. מ-1999 לא ניצחה דטרויט ארבעה משחקים ברציפות, והעונה האחרונה שבה הגיעה למאזן 2:7 הייתה 1993. קורט וורנר היה ממש מביך בהפסד בטמפה ביי, והקרדינלס יקוו שיחזור לעצמו מול הקהל הביתי.

התחזית: דטרויט תגיע ל-2:7. ניצחון לליונס


ניו יורק ג'איינטס (2:6) - דאלאס (1:7)

משחק עצום במדולנדס, וקו פרשת המים של הענקים. בכל העונות האחרונות פתחה ניו יורק מצוין והגיעה למאזנים דומים לזה שיש לה עכשיו - 2:6, 3:5 וכו' (בעצם, מה וכו'? כמה מאזנים דומים עוד יש? אהבל). ואז, במחצית השניה של העונה התפרקו הג'איינטס תמיד לרסיסים בשאון גדול. לפלייאוף בשנה שעברה הם הגיעו עם הלשון בחוץ ורק בגלל חולשה עצומה ב-NFC.

מול ניו יורק יעמדו בוקרים גאים ובטוחים, ששפכו על הראש של הענקים 45 נקודות במפגש הקודם (35:45). טוני רומו וטרל אואנס מבקשים ומתבקשים לייצר מספיק נקודות כדי לעבור את המוקש הזה.

התחזית: אוף, קשה. ניצחון לדאלאס


בולטימור (4:4) - סינסינטי (2:6)

זה בדיוק המשחק שהמדור היה שש לוותר עליו, אז בואו נעשה את זה קוויק אנד פיינלס: איכסה, פויה, זוועה, לא לראות, לא להתקרב, לא לגעת, לא למאכל אדם, לא לילדים מתחת לגיל 18, לא למבוגרים מעל גיל 18, לא לאויבים הכי גדולים שלכם.

התחזית: יהיה מגעיל. ניצחון לרייבנס


אוקלנד (6:2) - שיקגו (5:3)

הריידרס נראו כמו קבוצת פוטבול עד שנחלו ארבעה הפסדים רצופים והזכירו שהם הריידרס. הברס עדיין משתעשעים במחשבה של נפילות לגרין ביי ולדטרויט, אבל די ברור שזה לא זה. ההתקפה לא מתפקדת, ההגנה מיואשת ולאבי סמית' איבד מהקסם. בריאן גריסי ימשיך לקבל אשראי בשיקגו, ג'וש מק'קאון היה מזעזע במשחק החזרה שלו בשבוע שעבר, ואולי, רק אולי, יקבל הקהל באוקלנד מנת ג'מארקוס ראסל קטנה.

התחזית: ניצחון לברס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד מבחן קשה לאינדי

סן דייגו (4:4) - אינדיאנפוליס (1:7) - 3:15

לולא היה מרטי שוטנהיימר כזה צ'וקר, זה היה גמר ה-AFC של השנה שעברה, במגרש הזה. אבל ניו אינגלנד ניצחה והסוף ידוע. ובכן, ניו אינגלנד ניצחה גם בשבוע שעבר, באינדיאנפוליס, והקולטס מגיעים לקליפורניה במטרה להימנע מהפסד שני ברציפות. במפגש הקודם בין השתיים, אגב, הצ'ארג'רס גדעו את חלום העונה המושלמת של הקולטס עם ניצחון באינדיאנפוליס במחזור ה-15 של 2005.

הבעיה של סן דייגו היא ניהול משחק מחפיר של נורב טרנר, שהחריב גם את העוקץ של היהלום שבכתר, לדניאן טומלינסון, וגם את ההגנה הכל כך מוחצת שהייתה לצ'ארג'רס. הקולטס חסרו מאוד את מרווין הריסון מול ניו אינגלנד, ועדיין לא ברור אם ישחק השבוע.

התחזית: זה משחק מאוד קשה, כשבשורה התחתונה דאנג'י מאמן הרבה יותר טוב, ולמאנינג יש יותר מדי עוצמה ביד. ניצחון לקולטס


סיאטל (4:4) - סן פרנסיסקו (6:2) - מאנדיי נייט

כל מה שאמרנו על המשחק בין בולטימור לסינסינטי תקף גם כאן, אלא שזהו משחק מאנדיי נייט, ויש לתת לו את הכבוד הראוי. הסיהוקס שוב יקחו את הבית המגעיל הזה למרות מאזן של 7:9 או 8:8, הניינרס יקחו בעיקר כנים, מלבד העובדה שגם בחירת דראפט גבוהה לא תעזור להם, כי הם נותנים אותה לפטריוטס. בשבוע 4 ניצחה סיאטל בקלות בפריסקו 3:23.

התחזית: לא ברור כמה בקלות, אבל היא תנצח גם הפעם. סיאטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully